NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] Infinite Angle
Autor Wiadomość
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 87

2520 Prestiż
Wysłany: 13-07-2018, 00:12   

Infinite Angle Between - TEASER
Teaser z mega aktualizacji nad którą pracuję od dłuższego czasu. Jeszcze trochę mi ta aktualizacja zajmie, ale patrząc na aktualne mocne zmiany uważam, że efekt końcowy będzie wart tych oczekiwań.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 13-07-2018, 12:08   

Widziałem to już na Discordzie, nieźle się zapowiada. Wygląda na to że teraz obaj pracujemy głównie nad filmikami w swoich grach :p Powodzenia i kończ jak najszybciej.
_________________
Pies Syrena - stan na 13.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 36 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 18 z 19 gotowe.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 87

2520 Prestiż
Wysłany: 13-07-2018, 12:14   

Akurat w tym przypadku pracuję też mocno nad rozgrywką. Wziąłem sobie wiele rad do serca, przez co staram się przebudować rozgrywkę na o wiele bardziej zróżnicowaną, sprawiedliwą i emocjonującą.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 13-07-2018, 13:02   

Myślałem, że kwestię rozgrywki już zakończyłeś, ale to dobrze świadczy, że bierzesz pod uwagę rady innych. Powodzenia.
_________________
Pies Syrena - stan na 13.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 36 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 18 z 19 gotowe.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 87

2520 Prestiż
Wysłany: 13-11-2018, 16:52   

Nowy długi gameplay z bety gry
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 594

445 Prestiż
Wysłany: 17-11-2018, 21:47   

Kawał dobrej roboty. Wizualnie jak i dźwiękowo stoi to na wysokim poziomie. Premiera kiedy?
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 698

36228 Prestiż
Wysłany: 01-12-2018, 23:22   

Ogólnie gra wygląda solidnie. Udźwiękowienie super, grafika też na poziomie. Ciężko powiedzieć mi cokolwiek o rozgrywce bez grania, ale zbytniego napięcia podczas oglądania filmu nie odczuwałem - spotkania z potworami wydawały się być proste, ale wiadomo; inaczej będzie grał autor, a inaczej gracz końcowy.
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 01-12-2018, 23:59   

Miałem niedawno dostęp do bety, więc trochę pogralem. Przede wszystkim gracz musi się sam nauczyć, jak sobie radzić z potworami - pojawiają się podpowiedzi, ale nie są oczywiste. Na przykład ten potwór, który ma nas pędzi i walimy go pięścią, to na tym konfrontacja z nim się nie kończy - trzeba zrobić jeszcze jeden szczegół, który na filmie nie jest oczywisty i od niego zależy, czy potwór nas zabije, czy zniknie, ale nie będę zdradzał, co. Nie widać też na filmie potwora z wentylacji, bo można go zlokalizować po dźwięku i jak się na niego wpakujesz, to masz pozamiatane. Autor to wszystko wie, dlatego tak łatwo mu idzie. Jak już się połapiesz w specyfice każdego potwora to jest łatwiej, ale trzeba uważać, bo byle błąd to natychmiastowa śmierć. Dużą rolę też odgrywa losowość - tu miałbym jedną uwagę, fajnie by było, gdyby potwory częściej pojawiały się w grupach, bo to zmusza do większego kombinowania. Czasem się to zdarza, ale tak rzadko, że można wcale tego nie wylosować. Nie jest to oczywiście jakieś szczególnie trudne, ale nie jest też takie łatwe, jest w sam raz. Na pewno siłą gry jest klimat, ale wadą na chwilę obecną jest jej długość, jest bardzo krótka. Podobno Happy ma zamiar jeszcze sporo dodać, ale boję się, ile to jeszcze może potrwać :D
_________________
Pies Syrena - stan na 13.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 36 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 18 z 19 gotowe.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 02-12-2018, 00:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 698

36228 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 00:30   

To dobrze, bo zbalansowanie gry to najgorsza robota :d . No to jestem ciekaw. Z premierą takiej gry to w ogóle celowałbym w okres okolicy premiery nowego FNAF/Hotline Miami, skoro to poniekąd fanmade. Może udałoby się wstrzelić na falę popularności nowej gry.
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 741

4873 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 00:48   

Zobaczymy. Jeśli jeszcze nie grałeś, to w temacie jest link do wersji alpha - ja grałem w nowszą wersję i trochę się pozmieniało, ale możesz sprawdzić, jak to wygląda. Właściwie już wtedy można było to uznać za gotową grę. Podobno Happy chce dodać jeszcze jakieś misje, które wydłużą grę, ale jest na tyle tajemniczy, ze trudno coś z tego wywnioskować. Na pewno jest to dość dobra produkcja.
_________________
Pies Syrena - stan na 13.12.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 36 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 18 z 19 gotowe.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 87

2520 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 18:38   

Cytat:
Z premierą takiej gry to w ogóle celowałbym w okres okolicy premiery nowego FNAF/Hotline Miami, skoro to poniekąd fanmade. Może udałoby się wstrzelić na falę popularności nowej gry.

Gra już nie jest fanmadem. Jest to zupełnie samodzielny tytuł, z własnym uniwersum, fabułą, postaciami i rozgrywką, który nie jest zależny od tych dwóch tytułów.

Kod:
ale zbytniego napięcia podczas oglądania filmu nie odczuwałem - spotkania z potworami wydawały się być proste

Cóż, przygotowanie tego gameplay'u było dla mnie naprawdę ciężkim wyzwaniem, bo gra jest zazwyczaj losowa i musiałem nagrać taki fragment gry, który nie zdradza za dużo, ale jednocześnie pokazuje wystarczająco. Spotkania z potworami wbrew pozorom nie są aż takie proste, każdy ma swoją własną mechanikę, każdy zajmuje nam odpowiednią ilość czasu i każdy może nam równie mocno zajść za skórę. Co do klimatu to oczywistym raczej będzie fakt, że oglądanie gry horror, a samodzielne granie w nią daje kompletnie odmienne odczucia.
Cytat:
Podobno Happy chce dodać jeszcze jakieś misje, które wydłużą grę, ale jest na tyle tajemniczy, ze trudno coś z tego wywnioskować

Nie lubię zdradzać niespodzianek, to tyle :P
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 73 razy
Posty: 1369

39755 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 19:37   

HappyOrange napisał/a:
Gra już nie jest fanmadem. Jest to zupełnie samodzielny tytuł, z własnym uniwersum, fabułą, postaciami i rozgrywką, który nie jest zależny od tych dwóch tytułów.

Nawet jeśli tak ci się wydaje, to nie unikniesz porównań tej gry do FNAFa, bo jest ona silnie inspirowana.
HappyOrange napisał/a:
ale zbytniego napięcia podczas oglądania filmu nie odczuwałem - spotkania z potworami wydawały się być proste

Wypowiem się, jak zagram. Mi tam klimat pasuje.
_________________
:razzugly:
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 87

2520 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 20:16   

Cytat:
Nawet jeśli tak ci się wydaje, to nie unikniesz porównań tej gry do FNAFa, bo jest ona silnie inspirowana.

Akurat nie jest silnie inspirowana FNAF'em wbrew pozorom. We FNAF'ie nie było możliwości chodzenia, faktycznych interakcji z przeciwnikami, faktycznych zadań na każdy etap, perspektywy rodem z pierwszego GTA i wielu innych rzeczy. Kiedyś za czasów wersji Prototypu takie porównanie miałoby jeszcze jakiś większy sens, ale teraz jest to zupełnie inna para kaloszy.
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 698

36228 Prestiż
Wysłany: 02-12-2018, 21:20   

Tak, inna para kaloszy, ale nadal podstawowa inspiracja typu "zamykamy Cię na noc gdzieś z potworami" jest obecna ;) . Nie chodzi tu bynajmniej o mechanikę, tylko o sam klimat. A myślę, że warto by spróbować się wstrzelić w odpowiedni moment, bo gra ma potencjał zyskać na popularności.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group