NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Saper
Autor Wiadomość
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 08:50   Saper

Gra: Saper
Gatunek: Akcja, Logiczna

Opis: Nie jest to gra znana z Windowsa :] Nie klasyczny saper to coś zupełnie nowego. Jesteśmy Saperem i głównym celem jest rozbrajanie bomb. Czyli tak; jak zaczynamy grę mamy wstępny trening na sapera czyli pokazane jak się rozbraja bomby czyli które kabeli przeciąć, skąd wiedzieć że ten akurat jest podłaczony do zapalnika itp. Gracza nie widać! my rozbrajamy bomby które są na ekranie. Mamy do dyspozycji różne narzędzia takie jak: Obcążki, Śrubokręt płaski i krzyżak oraz wiele innych. W grze jest tryb kariery zaczynamy od mały bombek zamieszczonych w walizkach itp. a kończąc na Bombach samochodowych czy też umieszczonych w Teatrze. W grze bomby rozbrajamy stopniowo. Jak jest w walizce to trzeba najpierw ją otworzyć a jak jest zapalnik podłączony do zamka? :] jakoś trzeba ją rozboić. Sam miałem zajać sie tym pomysłem no ale teraz mam jakoś mało czasu. Przecież muszę PW dokończyć :) . Pozdro

Poprawione / Fred
Ostatnio zmieniony przez Fred 26-04-2006, 10:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 10:35   

Niezbyt oryginalny, acz ciekawy pomysł ;) Co do grafiki; można by było zrobić nieruchome 3D. Widzimy dłoń i sprzęt sapera i dorabiamy do niej wszelkie potrzebne animacje. Gra jak i grafika byłaby bardzo prosta do zrobienia. Aby zwiększyć grywalność przydałby się jakiś trening (tak jak powiedziałeś) i jakieś misje na wojnie itp. Dla urozmaicenia można by było zrobić misję mającą na celu rozstrzelanie nadbiegających niemców i przy okazji rozbrajanie bomby. Wyboraź to sobie: rozbrajasz jakąś bombę na moście łączącym obydwa miasta i słyszysz nadbiegających niemców, wyjmujesz pepesh'e i siekasz w nich. Gdy wybijesz wszystkich wracasz do rozbrajania bomby :)
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 17:04   

Ja bym to zrobił w pełenym 3D :-P Włącznie z podbieganiem do bomby np. siły specjalne odbijają zakładników, a my ruszamy z nimi ( przy okupie nam mówią, że podłożyli bombe ). Przykładowa misja: jesteśmy w jakimś domu, lecimy za antyterrorystami po schodach, wbiegamy do pomieszczenia, nasi kumple załatwiają atakiem z zaskoczenia przeciwników, my zajmujemy się bombą. Zaczyna się też ewakułacja budynku, panuje duży chaos, nagle wpada grupa przeciwników, mają nas w garści i karzą odłożyć broń. My stoimy przed tą bombą i patrzymy na licznik, a tam 59 s. Odruchowo zabieramy się do pracy, ale gościu nam przerywa mierząc do nas i krzycząc, abym tego nie tykał. Ci znowu negocjują, grożac, ze wszystko wysadzą. Kolejny odział antyterrorystów, w samym środku walki, a my rozbrajamy tą bombę. Pod koniec obrywamy ( a co ) i leżąc, przecinamy kabelek. Kursor oczywiscie starsznie się trzęsie. Emocje się gają zenitu. I ... no właśnie wszystko w rękach gracza.

Co do silnika: Jak mamy walizke to jest to prawdziwy oteksturowany obiekt 3D. Poświęciłbym też dużo czasu na fizyce, możemy dowolnie ją przewracać, a nawet wyrzucić bombe przez okno ;) Wszystko oparte na skryptach, ale za to bardzo realnie zaplanowane.
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 17:40   

Knife - to na skryptach, czy na fizyce? ;)
_________________
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 18:14   

Wiecie jak rozbraja się bombę? Przenosi się ją do specjalnego pojemnika, wywozi na poligon i detonuje... W przypadku bomb, których ruszyć nie można usuwa się materiał wybuchowy :)
Jednak pomysł fajny, ale raczej trudny w opracowaniu. Sam nie wyobrażam sobie wciągającego systemu generowania nowych bomb. No, ale to twój pomysł - zgaduję, że to masz już wymyślone :) Miło by było, gdybyś zrobił takie cosik po PW.
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 26-04-2006, 19:58   

Trochu się zagalopowaliście ;) w grze nie ma w ogóle chodzenia :D jest tylko rozbrajanie bomb. W treningu czyli Tutorialu mieli byśmy trzy etapy. 1. Schematy bomb :) Każda bomba jakoś działa i trzeba wiedzieć który kabelek gdzie dochodzi :D . 2. Ćwiczyli byśmy jak sie używa wszystkich narzędzi saperskich. 3. Musimy rozbroić bombe szkoleniową czyli zamiast ładunków wybuchowych, Czerwona farba :D . Podczas misji gdy by się przecieło kabelek to np. trzeba szybko przeciać kolejny bo zegar przyśpieszył itp. :D Muszą być różne zawroty akcji. Misje mogą byc wszędzie np. w Windzie podlożono bombe i musimy ją rozbroic w ciągu 10 minut albo bomba którą ma na ciele zagładnik :D . Żeby utrudnic grę śrubki odkrecało by sie przy pomocy muszki lub strzałek (lewo, prawo) a nie automatycznie. Gra musi budować napięcie jakie ma saper :) . Ja właśnie o takim czymś myślałem :D Ja bym mógł pomóc w tworzeniu jak by ktos chętny był :) .
 
     
Dominika 
Sierżant


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 121

6568 Prestiż
Wysłany: 27-04-2006, 23:39   

A ja się zastanawiam czy by czegoś takiego nie napisać :)

Pomysł jak najbardziej fajny i ciekawy!
Mr. Knife przedstawiłeś to tak obrazowo, tak że czułem się jakbym był na serio saperem :P
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 28-04-2006, 16:52   

To dobry pomysł! Gdyby jeszcze znać jakieś bomby/wymyślec ciekawe zagadki to by było łatwe :D Grafika też :D Fajna gra by była!
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40075 Prestiż
Wysłany: 28-04-2006, 17:17   

RX to bombowy facet, jego trzeba by się zapytać. :D Są też strony na temat bomb. Trzeba oglądać filmy. Da się zrobić :D .
_________________
:razzugly:
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 28-04-2006, 18:13   

lol!
Niech wam będzie. "Do not try this at home!"

Zazwyczaj terroryści nie produkują swoich bomb w fabrykach, ale robią je "zaprzyjaźnieni" chemicy. Toteż ich projekty są raczej amatorskie :P Wobec tego najlepszym źródłem informacji na ten temat będzie Jolly Roger's Cookbook oraz Anarchist Cookbook. Wszystko to można znaleźć tu: http://www.bombshock.com/anarchist_cookbook/
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 01-05-2006, 16:48   

http://www.cda.pl/gry-online/1/sahara.htm
Tylko przecinanie kabelków, a jakie fajne :D
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group