NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[RPG] Future
Autor Wiadomość
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 26-06-2006, 09:24   [RPG] Future

Mam pomysł na Gre RPG. Nazwe można oczywiście zmienić. Gra toczyła by sie w Przyszłości. Zamiast Broni białej (miecze, topory itp.) Były by strzelby, działka :D . Były by kolonie a gra toczyla by sie np. na Marsie lub gdzieś. Różne stwory by były. Grało by sie jak w jakąś gre Akcji. Za zabijanie dostawało by sie Doświadczenie jak to w RPG, pojawiły by sie questy. Nie było by pojazdów bo np. Pojazdy zostały usuniete bo na Koloni mogło by dojść do Wymarcia wszystkich ludzi przez to ze pojazdy wypuszczają za dużo oparów. Ale za to były by różne pojazdy takie jak Rolki przyszłosci czy Deskolotka ;) Chodniki by sie poruszały. Można by sobie żyć w świecie np. kupić dom czy wybudować na wolnych placach (Idzie sie do biura i ustawia na pokazanej mapie miejsce gdzie jest wolne i po zapłacie zaczeła by sie budowa) Ludzie w grze chodzili by liniowo albo jakoś w ten sposób. Dało by sie zegar i oni by chodzili według godznin np. o 04:00 idą do pracy, 09:00 do restauracji, 15:00 oglądają serial przyszłości hehe Tak by to wygladało :D O danej godzinie by ruszali do określonego miejsca. Albo np. myśliwi w obozach o którejś godzinie idą polować. Takie cos by to było. Questy niektóre by działały w okreslonych godzinach. Potwory spały by, jadły o określonych porach. Nic trudnego w tym nie ma. Była by to taka gra AKCJI wymieszana z RPG. :]
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 26-06-2006, 09:48   

Bardzo zagmatwane. Przypomina mi Simsy, ale to strategia :P

Wyjaśnienie braku pojazdów jest co najmniej śmieszne. Co z pojazdami elektrycznymi? I skąd polowania na np. Marsie czy gdzieś? Jeśli byłoby zagrożenie skażeniem przez pojazdy, to znaczy, że kolonia jest w zamkniętej przestrzeni (bo np. na Marsie czy gdzieś atmosfera i tak jest dostatecznie syfiata). Skoro tak, to broń palna mogłaby łatwo zabić wszystkich ludzi - wystarczy większa dziura w powłoce (albo wiele małych).

No i walki w ogóle - jakby próba połączenia Simsów i Tribes - w obie te gry grają skrajnie przeciwni sobie zapaleńcy, więc ani jedni, ani drudzy by w to nie grali. Lepiej skupić się czymś bardziej konkretnym.
 
     
baq 
Sierżant


Główny edytor: MMF
Posty: 109

2075 Prestiż
Wysłany: 26-06-2006, 15:57   

Moglo to by byc fajne tyle zeby to sie dzialo na Ziemi i przypominalo Fallouta tyle, ze nie na tury. Byly by samochody, wraki tak jak w Falloucie :)
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 26-06-2006, 16:04   

Widać inspiracje Gothic'iem. :D
_________________
 
 
     
Avenged 
Młodszy chorąży
A7X fan!


Pomógł: 3 razy
Posty: 244

925 Prestiż
Wysłany: 26-06-2006, 16:10   

Ech.... pomysłów na tym forum od groma. Ale żeby chociaż 1/3 zz nich była realizowana....
Wszystko jakieś takie dziwne... Właśnie, skoro pojazdy wydzielające coś trującego dla człowieka nie mogły by istnieć - to czemu niby nie mogly by być pojazdy z napędem elektrycznym?
Mi się osobiście fabuła nie podoba...
_________________
Windows has found a virus in this post. Press and hold down Alt+F4 to begin windows recovery.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group