NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nie mam pomyslu
Autor Wiadomość
Robii 
Kapral


Posty: 34

68 Prestiż
Wysłany: 09-10-2006, 20:49   Nie mam pomyslu

To tak... Zabralem sie za gre bez zadnego pomyslu co bedzie sie w niej robic :P Wiem ze to ogromny blad, ale ja nie mam pomyslu a moze wy macie? Jak na razie to wiem ze chodzi sie po budynku, wchodzi do roznych biur... mozna jezdzic winda... moze nawet zaraz dam tam screena xD No ale nie wiem... Jestesmy akwizytorem? Mamy porozrzucac ulotki i nie zostac zauwazonym podczas wchodzenia do biur? Nie mam pojecia :(

Moge powiedziec ze wszystkie grafiki robie sam. Pixel po pixelu, wiec nie myslcie sobie ze to bedzie wypas 3d game :P

Taki sobie screen z windy ktora bedziemy sie przemieszczac (schodow nie bedzie :P )



Sorka za tamten napis (na screenie). Uwierzcie mi. To nie ja! To huligani!! Probowalem zmyc to gabka ale nie do konca zeszlo :(

P.S.: Jak zrobic zeby w danym momencie myszka znikla? Bo chce zrobic ze w windzie reka chodzi za myszka ale muszka ja zaslania i chce zeby znikla.
 
     
Markus 
Kapral


Posty: 33

174 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 12:37   

Robii napisał/a:
P.S.: Jak zrobic zeby w danym momencie myszka znikla? Bo chce zrobic ze w windzie reka chodzi za myszka ale muszka ja zaslania i chce zeby znikla.


Mówimy o TGF?. Tak?, to łatwe :) .
1.Wchodzimy do edytora TGF:
2.Edytor zdarzeń
3.Nowy warunek(PPM*)-ikona ręki(PPM*)-sprawdź obiekt w strefie(zaznacz w jakim obszarze ma dziłać myszka).ok.
4.Kliknij na- Obiek ręki jest widoczny w strefie(i tu numerki). W tym polu znajdź
obiekt ręki i podnim klikaj:
Po wciśnięciu kalwisza(lub kliknięciu myszy), uczyń niewidzialnym, po klknięci innego przycisku myszy, bądź innego klawiza-uczyń widocznym.

Mam nadzieję, że ikonę ręki wcześniej już zdefiniowałeś!(Tak aby zachowywała się jak kursor myszy :roll: ;) )

Wrazie problemów pisz do mnie na PW. Chętnie pomogę!.
Powodzenia! ;)
------------------------------------------------------
PPM*- Prawy przycisk myszy, LPM*-Lewy przycisk myszy
_________________
..."Są ludzie są serca, jeden żar!."
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 16:00   

Jemu chyba chodzi o kursor Windowsowy :P że zasłania tą rękę. Jesli chcesz aby ręka sama była widoczna bez strzałki (Kursora) to w zdażeniach daj zdażenie "ALWAYS" i w tym daj akcje pod taką ikonką (Myszka i literka A) Na pustym polu w zdazeniu kliknij prawym przyciskiem myszki i daj "HIDE windows mouse pointer"

Wtedy kursor Windowsowy zniknie :)

:cool:
Ostatnio zmieniony przez Fadex 10-10-2006, 16:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Robii 
Kapral


Posty: 34

68 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 16:43   

chodzi niestety o GM :(
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 5 razy
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 17:09   

Jest to możliwe w zarejestrowanej wersji GMa:
W zakłądce extra ze zdarzeniami obiektu na początku pozimu (Room Start) wybierz ikonkę z myszką, a potem ustaw kursor myszki na sprite'a ręki; wtedy mysz zacznie wyglądać jak ta ręka, odpadają wtedy też zdarzenia z lokalizowaniem ręki. ;)
Jak to zrobić w niezarejestrowanej wersji? Tego raczej chyba się nie da. :(
 
 
     
morty 
Młodszy chorąży


Pomógł: 7 razy
Posty: 236

6521 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 17:20   

window_set_cursor(cr_hand) ustawi na rączkę z palcem wskazującym a window_set_cursor(cr_none) ukrywa kursor. Inne możliwości? Wpisz cr_* w wyszukiwarkę w helpie do GMa.
Te funkcje chyba w niezarejestrowanym działają, ale głowy nie dam.
_________________
http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API
 
 
     
Robii 
Kapral


Posty: 34

68 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 18:19   

mam zarejestrowana wersje :) dzieki :)

Jeszcze jedno... jak ustawic pierwszenstwo objectow? bo postac jest za winda, reka jest za przyciskami... nierealistycznie to wyglada :(
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 18:53   

Hej, co to, od pomocy technicznej jest dział Pomoc. :|
Pomysł akwizycji jest niezły :) Gra mogła by polegać na umiejętnym wkręceniu klientowi bubla wybierając odpowiednie teksty do powiedzenia. Dobrze poprowadzony dialog kończy się na szeleszczących zielonych, a zły - na potężnym kopniaku :)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
morty 
Młodszy chorąży


Pomógł: 7 razy
Posty: 236

6521 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 18:56   

Robii napisał/a:
mam zarejestrowana wersje :) dzieki :)

Jeszcze jedno... jak ustawic pierwszenstwo objectow? bo postac jest za winda, reka jest za przyciskami... nierealistycznie to wyglada :(

Depthem. Gdy masz otworzone okno parametrów obiektu, to jednym z ich parametrów jest głębia (depth). Im mniejsza względna wartość tym bardziej z przodu będzie. Np. obiekt o głębi 32 będzie za obiektem o głębi 2 a ten za obiektem o głębi -2. Można to też zmieniać dynamicznie za pomocą zmiany zmiennej depth.
_________________
http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API
 
 
     
Robii 
Kapral


Posty: 34

68 Prestiż
Wysłany: 10-10-2006, 19:39   

aha. wielkie dzieki :)
 
     
Markus 
Kapral


Posty: 33

174 Prestiż
Wysłany: 12-10-2006, 12:57   

Sebol napisał/a:
Jemu chyba chodzi o kursor Windowsowy że zasłania tą rękę




Czy oto Ci chodziło?

Dokładnie... tyle, że w GM. | RomanX
_________________
..."Są ludzie są serca, jeden żar!."
Ostatnio zmieniony przez Minty 12-10-2006, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group