Zamknięty przez: Minty 30-12-2006, 23:13 |
[Globalna Wojna] 1 |
Autor |
Wiadomość |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 01:25
|
|
|
Znajdź mi lepsze odgłosy w wav (dźwięki) bądź midi (muza) w dwa dni.. życzę szczęscia i tak znalazłem gł w mp3 i musiałem przy pomocy zwalonych głośników, mikrofonu i rejestratora dźwięków nagrywać do wav.. I za to przepraszam.. Nawiązanie:
A) Fabuła
B) Komentarze
C) Muzyka?
Przy okazji przeczytaj regulamin:
Tematem jest najlepsza gra o tematyce noworocznej (Święta, Nowy Rok itp.) - typ dowolny, ceniona jest oryginalność!
Itp. A nawiązanie do nowego roku i świąt jest ale nie klasyczne.. Tylko ironiczne i pełne czarnego humoru jak przeczytasz teksty komentarzy a potem oryginalne teksty kolęd to zrozumiesz.. A pozostałe wytyczne?
Wytyczne:
- limit wielkości pracy: BRAK! Jest 1.44 zip..
- limit ilości zdarzeń: BRAK! Trochę jest ale to ze względu na plansze tworzone z poziomu kodu...
- maksymalny rozmiar ekranu to 800x600, jest 640x480
- dozwolone programy: wszystkie kliki: KNP, TGF, MMF, TGF 2, MMF 2, GM,TGF
- praca musi być tworzona specjalnie na Wojnę,A jak
- kod musi być tworzony przez tylko jedną osobę,Tak ja.. i nikt inny
- jeśli używasz DMC2 plik bass.dll musi być dołączony,Nie używam przez to taka jakoś dźwięku nie inna..
- pliki CNCS32.dll (w przypadku TGF) i CNCS232.dll (MMF) muszą być dołączone,CNCS32.DLL jest..
- praca musi być zapisana bez instalatora, ale jako exe (może być zablokowane) i powinnna być zarchiwizowana. Jest exe gam odblokowany praca zarchizowana zipem
Jeszcze jakieś ale? Gra nie musi być o kochanym świętym mikołaju który wygląda jak wygląda prze reklamę coca coli i wywodzi się z duńskiej pogańskiej legendy jak choinka (niemcy) czy inne pierdółki (Boże narodzenie to śmierć pogańskiego Boga Słońca w każdej religi około 21 grudnia i jego odrodzenie około 24 grudnia...) Więc.. Nie mów mi tu o świętach których prawdziwej historii mało kto zna, bo mało kto pasjonuje się historią jak ja Tylko to, że tematyka została uznana za szeroką i gra się mieści w tej tematyce... |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 01:29
|
|
|
Fano:
Hucznie!!! Poza tym pełno błędów interpunkcyjnych, Masa wielokropków...
Sama gra fajna, można trochę postrzelać. Dużo lepsza od survivala by Fenrir (jak to on miał?). Jednak sądzę, że trochę przesadziłeś z orginalnością
PS: Jak zwykle strzał 32 kierunki |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 01:41
|
|
|
Nie mówie, że musi być od razu gruby staruch w czerwonym płaszczu, po prostu, nie widzę żadnego nawiązania do tematyki sylwestrowej poza muzyką.
Fabuły nie widze.
Komentarzy nie rozumiem, bo są po angielsku.
Cytat: | Znajdź mi lepsze odgłosy w wav (dźwięki) bądź midi (muza) w dwa dni.. |
MSG, powiedzieć mu?
WPWS udźwięczniłem z pomocą MSG w jakieś dwie, trzy godziny (łącznie z wstawianiem zdarzeń). |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 01:46
|
|
|
Co do gry Death Cage to miałbym tu do napisania LITANIĘ komentarza, ale ... wstrzymam się do końca Batalii, po co inspirować ew. żiri i faworyzować kogośc lub nie.
Dodam tylko, że pamiętam tę najlepszą uznaną za najgorszą Batalię świąteczną w której zgadnijcie jaką grę (ew. jaki typ) zrobił Fanotherpg ? Ja pamiętam. |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 01:54
|
|
|
Czyżbyś Slawo mówił o http://fanotherpage.phpne...czonesitcax.htm Podobna do tej Ale mniej brutalna.. No co lubię.. Ironizować zawsze w święta.. Po przejściach.. Z księżmi etc.
P.S.
Wysyłajcie Co macie zostało wam 10 MIN!!!! |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:01
|
|
|
Moja nie nadaje się na publikacje, za krótko byla robiona, oj za krótko. Ale za chwilke pokaże poza konkursowo |
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:02
|
|
|
Wysyłaj Alicja warto Może nie będziesz miała pierwszego miejsca ale też nie ostatnie |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Mr Knife
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:05
|
|
|
miniFPP
http://mrknife.ovh.org/miniFPP.rar
Zdążyliśmy... ufff :biggrin: Tego jeszcze nie było, zawsze robiłem gry na bitwe na ostatnią chwilę, ale bez przesady. 3 dni - tyle potrzebowaliśmy na zrobienie prostego silnika + dorobienie do niego małej gierki. Co prawda nie kładliśmy się spać przed 24 xD - odsypialiśmy to następnego dnia ( do ok. 11 ), ale ok. 7h pracy dziennie wystarczyło. Pokazówka gotowa... Nowy Rok taki był temat tej bitwy, jaką grę zrobić do takiego motywu? Po ostatnich zmianach, postanowiliśmy wykonać to troszkę inaczej. Zamiast gry, zrobiliśmy prezentacje naszego teamu: jak on sobie radzi w trudnej sytuacji, czy uda się przygotować coś w 3 dni. A jednak! Oto mała zapowiedź na nowy rok, pokaz czego możecie po nas się spodziewać w 2007.
Zaraz wyedytuję posta, sprawdźcie tylko czy link działa. |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 706
25566 Prestiż
|
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:10
|
|
|
Forest Maze
http://alicja.1111mb.com/Maze.rar
Nie ma muzyki, dźwięków, innych leveli, wykorzystanych wszystkich bajerów [niewidocznych], menu, pomocy, przejść.... blablabla
Żebym to ja sie wcześniej zabrała. Ale obiecuje że skończe jutro
Edit : Alternatywny link :
http://corkin.webd.pl/files/Maze.rar
[ Dodano: 29-12-2006, 01:11 ]
Slawo napisał/a: | No i klapa, 4 prace ? Na CP rzadnej ? o co tu biega ? |
Jeszcze mailem doszły chyba 4, RX coś gadał... |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:12
|
|
|
Slawo napisał/a: | No i klapa, 4 prace ? Na CP rzadnej ? o co tu biega ? |
Prace wysyłano na PeWu do oldboy'a. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:15
|
|
|
MiniFPP - jeśli klikowcy zaczną nagle robić gry obecnie modne, czyli 3D to ja chyba się podrapię w 2pd i pójdę spać.
Dlaczego ludzie nie wykorzystują tych możliwości programu do jakiego on jest stworzony (edytory kliktimu) tylko chcą robić coś na siłę (sam chciałbym plugin do formatowanego tekstu a najlepiej do matematycznego a nie mam ).
Z tego miniFPP jest takie 3D jak z Krzyku wyrób ślimakopodobny |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
draq
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 123
13916 Prestiż
|
|
|
|
|
Mr Knife
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:25
|
|
|
Tu macie alternatywne linki ( znowu problem z hostem ):
http://download.yousendit.com/4F7609B1193405AE
http://download.yousendit.com/6183AF7A3C6F91A7
Slawo my to w 3 dni robiliśmy, 200 zdarzeń pierwszego dnia, 80 następnego i 150 ostatniego. Jak będą jakieś błędy to wybaczcie. Z wydajnością też zdążyliśmy w 75%, więc sry, jak komuś się tnie. Silnik potrzebuje trochę więcej, niż musi. Potraktujcie to jako pokazówke, więc nie wytykajcie, że postawiliśmy tylko na 3D, a nie na grę. W tak krótkim czasie to cud, że zdążaliśmy coś zrobić, ale w teamie teraz sytuacja wygląda świetnie. Piękny kontakt i współpraca. I to chcieliśmy wam pokazać, zapowiedzieć na nowy rok. Pozdrawiam!
Sterowanie:
w,s,a,d - chodzenie
SPACJA - strzał
SHIFT - przeładowanie broni
ESC - wyjście
Silnik - Mr Knife
Grafika - Draq + net
Pomógł ze 2 razy - Fred
PS. Engine 'ceglany' :-P tzn. oparty na puzzlach -> tak jak ten lustrzany z mojego przykładu, tym razem ini ograniczyliśmy do minimum nie ma wczytywania dzięki temu |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:37
|
|
|
Ja nie mówię, że mi się coś tnie czy cuś. Tylko po kiego kliki mają iść w 3D jak w 2D ledwo ledwo przędą bo nie są przystosowane i stale trzeba je obchodzić bokiem.
Jeden problem jeśli będzie to oceniało jury - jak potraktować bądź co bądź próbkę wyższej jakości lecz kiepską jako efekt końcowy (3D) a jak inne mierne gry ale skończone |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
|