NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Delphi] Box Images v1.0
Autor Wiadomość
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

Prestiż
Wysłany: 26-01-2007, 01:43   [Delphi] Box Images v1.0

Tytuł: Box Images v1.0

Gatunek: [Graficzny] Przekształcacz tilesetów

Autor: BROO

Opis:

Program służy do przekształcania tilesetów w taki sposób, aby dało się wszystkie jego obrazki pobrać szybko i bezboleśnie za pomocą TGF-a. Instrukcja obsługi:
1. Wczytać plik Tileseta (możliwe wczytywanie jedynie pliku BMP, polecam IrfanView do konwersji formatu pliku).
2. Określić rozmiary gabarytowe pojedyńczej kratki.
3. Dobrać kolor ramki i tła, żeby na wszelki wypadek ramka nie zmywała się z kolorami tego tileseta.
4. Uruchomić program.
5. Wynik działania programu znajduje się w pliku "Result.bmp"

Zrzuty ekranu:
http://www.republika.pl/tymczasownik/boximages.jpg

Download:
http://www.republika.pl/t.../box_images.zip [376 kB]

Uwagi:
To jest pierwsza wersja programu. Ma zapewne dużo błędów. Nie potrafi również poradzić sobie z problemami TGF-a pokroju "nie wezmę do BoxImage-owania zbyt dużego obrazku".
Tileset udostępniony razem z tym programem nie jest mojego autorstwa, został umieszczony jedynie dla przykładu działania.
 
     
Slawo 
Legenda


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 26-01-2007, 14:48   

Co to jest tileset ?
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 26-01-2007, 15:14   

To co widać na screenie - tła z różnych starszych gier, które były ustawiane na siatce (te tła). Najczęściej 16x16, lub 32x32.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
quick-fire 
Kapral


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: GDevelop
Posty: 24

Prestiż
Wysłany: 26-01-2007, 16:27   

RPGMaker-owcy jeszcze używają tilestów :D Ale Rpg maker sam dzieli obrazki. W CS2D teą saą tilesety. Jeśli ktoś będzie chciał wziąć grafikę z RPGMaker do MMF czy TGF to może mu się przydać. Sam pamiętam jak ręcznie w paincie rozdzielałem na wiersze i kolumny tilesety.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group