NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wielka PSK ? Polish Daily Click ? Dlaczego nie potrafimy ???
Autor Wiadomość
Slawo 
Legenda


Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 01:50   Wielka PSK ? Polish Daily Click ? Dlaczego nie potrafimy ???

Nie mam zdolności pisarskich Voythieusa, więc będę się miotał :D

Lubię stabilizację z racji może wieku a może i wychowania.
Polubiłem kiedyś (04.2003) kliki. Zacząłem poznawać klikowców, ale niestety po pół czy roku czasu jakby nic o nich nadal nie wiedziałem.

Nie wiedziałem kto jakie gry zrobił i co potrafi. Dlaczego ?

Jedno forum powstawało by za miesiąc upaść, jeden serwis otwierano by za chwilkę zamknąć. Co nowe forum to nowi przy "korycie", nowe regulaminy, ustalanie rang, wklejanie nowych avatarków, nowe punkty prestiżu, rangi. A ja nadal nie wiem na co stać stiviego czy lookasha albo innego vadera.

Pomyślałem sobie tak nie może być, trzeba zrobić wkońcu coś stałego !

Ale problem jak to zrobić i czy można.
Wymyśliłem sobie ligę gier klikowych. Tzn. Na starcie wstawiam 10-20 gier znanych najbardziej ludzi ze sceny.

Robimy głosowania i najgorszee gry spadają a wchodzą nowe itd. Będzie wtedy wiadomo jakie gry są na topie.
Niestety ... internet jest za słaby na taką ligę - oszukiwanie w głosowaniach wypacza ideę. Free serwery nie mieszczą naszych gier ... Pytanie: czy jak chcę umieścić grę autora X to muszę się go pytać ? Czy to nie zaszczyt dla autora X, że jego gra jest promowana ? Czy może obciach ? (teraz wiem, że jeśli serwis nowy, nieznany jego webmaster to obciach a jak serwis popularny to zaszczyt, ale wtedy nie wiedziałem :D ).
Liga nie wypaliła.

No to może zbierzemy gry klikowe jakie tylko znajdzie się w necie i wstawimy na toplistę a potem niech sobie ludziska oceniają i wtedy zrobi się taka toplista. Warunek jakim się zawsze kierowałem - gry muszą być łatwo i szybko dostępne i wszystkie jakie tylko kiedykolwiek ujrzały światło internetowe. Tylko wtedy ma to sens.
Na topliście też można oszukiwać i wystawiać daną grę na lidera.
Ludzie nie są zainteresowani dodawaniem kolejnych gier ? O co tu chodzi ?

No to może zróbmy serwis a'la mega download, ale trzeba jakiś cms, bo te downloady na jportalach i nyych cmsach portalowych są okropne. 2 tygodnie poszukiwań i jest - 4images - idealnie się nadaje.
Powstaje Mega Kolekcja Gier Klikowych. Znowu dylemat - jak zrobimy serwis i powiemy - dodawajcie teraz swoje gry to pies z kulawą nogą nic nie doda do 5 obecnych na starcie gier.
Dlaczego ?
A zapytaj sam siebie klikowcu dlaczego ?
No to robimy na chama - co znaleźliśmy w necie to wstawiamy i na starcie jest ok. 100. Są superprodukcje ale są też i badziewia. Autorzy badziewi pewnie się wstydzą, inny nawet prosi o usunięcie jego starych gier bo teraz wyrósł i robi lepsze a nie chce by go zapamiętano z tych kiepskich gier. Hm ...
Pytanie: czy te 100 gier to wszystko co wyprodukowali rodzimi klikowcy ?
Trzeba przeryć internet.
Po miesiącu jest już 160. Z tego 140 dodanych bez pytania kogokolwiek. Wkońcu ma to służyć promocji polskich klików. Wkońcu pobrano to wszystko z internetu, ble, ble, ble ...
Ale co tam, nadal kwitną małe serwisy w necie a nowe gry na MKGA muszę dodawać sam bo komu by tam się chciało fatygować.
Zrobiłem grę, dałem na forum efactory lub click portal, jestem dumny. I co z tego ?
Ilu ludzi to widziało i ilu zagrało dla zagrania a nie obejrzenia co potrafisz w TGF ?

O kurr...a, gdzie moje forum ??? Co się z nim stało ?

Dlaczego go nie ma ? To już trzeci raz w tym kwartale ?

Po tygodniu ...


ooo, jest, o na nowym serwerze, o jakie czyściutkie. No nic nie ma w ukończonych grach. Może zrobimy Batalię ?
Ej, a gdzie Twoja gra :D ? No, na zcom była :D
O, ale dużo nowych userów się zarejeszkoda, że nikt z nich już nie poczyta o mojej grze. Była na II, III czy IV wcieleniu FEF :D
Na VII już jej nie ma ...
OOO, ale fajny serwis Slawo wymyślił, online.slawo.webd.pl . Można wysyłać wyniki z gier na www. OOOO, to zrobi furorę.

Kto chce aby jego gra była na serwisie online ? Hm, nikt ?

ja muszę udoskonalić swoją grę to może Ci podeśle, o ja zrobię grę, a jakie są wymagania ? To ja Ci za kilka dni zrobię z kilka gier. Błędy są w mojej grze, oj, to muszę poprawić, eee nie chce mi się, popraw może jakoś.
Albo czekaj, zrobię nową wersję to podmienimy ... Mija tydzień, dwa, miesiąc, kwartał .... eh były sobie nowe wersje.

O, robimy fuzję ! Dwa fora się łączą w jedno.
Łups i po PSK.

Zagrajmy com i online zcom nadal są.

Reasumując.
Dlaczego polscy klikowcy nie potrafią zrobić czegoś trwałego ?

Dlaczego nie może być takiego serwisu jak zagrajmy ? Gdzie byłyby sobie wszystkie polskie wydane kiedykolwiek gry klikowe ?

Był i jest serwer, nikomu się nie chce tego serwisu adminować ... Ile tam roboty - akceptować raz na tydzień grę jak ktoś doda.
Dlaczego nie może być sewrwisu online z fajnymi grami ? Bo to nie moje, a co nie moje to wali mnie to ?
A jaka potem rozpacz kilku zatroskanych jak się taki serwis zamyka.

A co zrobiłeś jeden z drugim jak ten serwis był ?
Ile razy chociażby zagrałeś i wysłałeś wyniki swoje aby ten głupi i naiwny admin widział, że jest zainteresowanie i pracował na tym serwisie ??? Nie dało się wysyłać ? Oj, miałeś pecha ... a, to ten badziewny system.

No tak, ja to teraz już mam świetny system wysyłania wyników :D

Tak się łatwo i szybko implementuje ... I nie straszne mu firewalle.

OK. I co z tego ? Byli już tacy co rok obiecywali i na obiecywaniu się skończyło a w międzyczasie wymianie uległo 50% ludzi na PSK i z 10 for padło a z 15 powstalo nowych. I Forbiden World miał powstać :D Do czego to prowadzi ?

Pojawia się ktoś kto zrobił super grę, ale on jest bee, bo wpada na forum raz na kwartał. I jeszcze się na nas obraża jak wlepiamy mu warna bo zaczyna zdanie z małej litery ...

I tak bawimy się, z roku na rok, są jakieś batalie, pojedynki, ktoś zrobi jakąś grę, 3-5 w nią zagra dłużej niż 5 minut. My się cieszymy bo gra się w miarę podobała na forum. Dostajemy moda, nasz prestiż wzrasta.
Jakiś tak koleś zrobił serwis z przykłądami do TGFa. Jak coś potrzeba to sobie tam pobierzemy.


Dlaczego nie potrafimy zrobić czegoś trwałego ?

Dobra, dębowe mocne - eee, też niezbyt trwałe to jest ...
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773


Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 11:10   

Niestety, absolutnie się z tobą zgadzam!
Polacy z braku polskiego serwisu klikowego dają swoje gry na TDC!!!
Widziałem już tam Chaos War, Bod blob, Wacko plus...
Na pewno było ich jeszcze więcej...
No, a dlaczego nie dają na polski serwis?
Hm?
Nie chcą?
Myślą, że jak dadzą na zagraniczny to dostaną lepsze oceny?
Może myślą, że wreszcie ktoś może ocenić sprawiedliwie?
A może po prostu szukają takiego serwisu, ale go nie ma?

Chaos War pojawiło się tuż przed padnięciem EF |V...
Mało kto o tym wiedział...
Dlatego jest na TDC?
MUSIMY ZROBIĆ JAKIŚ TRWAŁY SERWIS!!!

PS: slawo. ile ty prestiżu za post zarobiłeś??? :o
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Pojedynki: nie
Posty: 502

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 13:48   

Kolejne rozwlekłe forumowe smuty, wartałoby je skrócić lekko.

Moja odpowiedź: problem koryta. A mianowicie: administratorzy chcą błyszczeć jako szefowie, ale nie wiedzą, kto co ma robić. Pojęcie "admin uniwersalny" się tu nie sprawdza... przemyślcie to.
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Posty: 955

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 15:59   

"Tak to już niestety w IV Rzeszy Pospolitej jest...".
Czy kiedykolwiek polak zbudował coś, co przetrwałoby wiele setek lat? Nie! A pomyślcie, gdyby w Egipcie była społeczność klikowa, to jakie by oni gry robili! Nie ma się co oszukiwać, epoka wielkich twórców przemineła z wiekiem XX. Więcej Polak Nobla nie dostanie w dziedzinie literatury, polityki czy innych. Ludzie są zbyt leniwi i wolą życie towarzyskie od pracy twórczej. Ciągle nie mamy czasu - muszę odrobić lekcje, iść do pracy, spotkać się z przyjaciółmi itd. Dawniej to było inaczej - nie było komputerów, telewizji, radia. Ludzie dla zabicia nudy uprawiali sport, spotykali się, czy ćwiczyli swoje hobby. A poświęcali temu duużo czasu, więc po jakimś czasie wyszło kilku prawdziwych artystów. Ale, to już mineło, technika zasłoniła nam oczy. Nie mamy czasu (i ochoty) na tworzenie "za darmo". Bo gdybyśmy dostawali 200 PLN za każdą grę to huhuu... Teraz ludzie tworzą tylko dla celów komercyjnych, tworzą w celach zawodowych. Niewielu jest tych, którzy tworzą dla przyjemności i własnej satysfakcji.
Tyle z moich krótkich przemyśleń.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Posty: 204

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 16:20   

Dla komercji? Hmm.... ja gier nie tworzę bo nie mam zapału i chęci ot co. Ale największym problemem nie jest tylko to czy ludzie robią gry ale jakie są te gry. Ja nie spotkałem się jeszcze z grą klikową (polską) w którą grałem dłużej niż 30 minut. Powód? Gry są słabe i tyle. Mi osobiście znudziło się tworzenie gier przeciętnych w które ludzie graliby z 5-10 minut bo po co? Może za 2-3 lata to się zmieni, ale narazie nie widzę żadnego celu w błąkaniu się od fora do fora i oglądaniu kolejnych badziewi. Sam wiem że nie stworzę dobrej gry i jej nie tworzę. Taki jest problem większości twórców (między innymi mnie).
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Posty: 955

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 16:24   

Oj, w początkach polskich klików nikt jeszcze nie umiał tego programu, więc gry były słabe. Potem nastąpił wielki boom w społeczności, wychodziły najlepsze gry. Ale potem średnia gier spadała, najlepsi odchodzli, nowi nie chcieli robić gier... I tak jest do dziś, ciągle trwa ten krach. Więc, w przyszłości może być gorzej lub lepiej. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że będzie gorzej.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
NeTRaY
Plutonowy


Posty: 91

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 16:29   

Ale zes teraz Tasmpol walnal...

Ja powiem tak, wszystko co robie dla siebie i nikt mi za to nie placi, nikt mi tego nie kaze - to musi mi sprawiac przyjemnosc. Robie to z dwoch powodow:

1. Rozwoju wlasnej osoby - nauczenia sie czegos nowego.
2. Dla zwyklej, prostej, banalnej, prymitywnej rozrywki.

Teraz pytanie: Czy jak ogladasz telewizje, jakis film, to gdy dojdziesz do wniosku, ze Cie nudzi i nie sprawia Ci przyjemnosci ogladanie go - to co robisz? Wylaczasz film i idziesz robic co innego czy ogladasz dalej - bo glupio czegos nie skonczyc?...

Ja wylaczam. Tak samo jest z klikami. Nudzi sie cos - zmiana, bo to ma byc zabawa dla mnie. Nie jestem komercyjnym tworca, nikt nie placi mi za skonczone produkcje, to po co mam je konczyc... Dla zasady, BO TAK TRZEBA? Bez sensu, ja sie z tego wypisuje :) .
Jak ktos zaplaci to prosze bardzo... bedzie zrobione tydzien przed czasem (z reszta raz zaplacili i bylo).

A co do sceny, to ja nie wiem Slawo, co te Twoje rozprawki maja zmienic... i po co? Ty sam juz masz wlasny swiat (ktory ostatnio rozwaliles z Tobie znanych tylko powodow) wiec po co psioczysz na te dzieciaki, po co wyzywasz mnie?
Hmmm, wiem... :idea:

Dla innej wrodzonej cechy kazdego POLAKA!! - :!:narzekania:!:... Takie tematy sa glupie.
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Posty: 955

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 17:07   

Narzekanie, o tym jak było kiedyś i że chce, aby to powróciło to jak wołanie "Lassie, wróć!" ...
Widzisz, tworzenie gier, szczególnie tych lepszych, wiąże się z ogromnym nakładem umysłowym, może nawet z tym, jaki występuje na klasówce. A kto lubi myśleć? Tak, dla większości klikowców tworzenie gier to nie przyjemność, a praca. Zapał stygnie jak wrzątek - w pierwszych chwilach od powstania pomysłu moglibyśmy robić grę, jednak zwykle nie mamy dostępu do komputera, do pomysł wpada nam do głowy, gdy się nudzimy, a zwykle nudzimy się w szkole, w poczekalniach, w sklepie itd. Potem gdy dostaniemy się wreszcie do komputera - nie mamy ochoty. Tak to jest, ja idelanie (niestety) pasuję do tego opisu i, o zgrozo, zdaje sobię z tego sprawę, że źle robię, ale i tak robię źle. Syndrom bakłażana?
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Slawo 
Legenda


Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 20:32   

No to faktycznie nie nadaję się do tego grona ...

Otóż istnieje jeszzce takie coś jak dotrzymywanie słowa ,

czyli jak napisałem zapowiedź na forum i gra się nie ukazała po miesiącu, roku to na kogo wyszedłem ?
Zawsze można nicka zmienić i nie każdy potem z tego zamętu zapamięta, że ktoś coś tam zapowiadał.

Istnieje jeszcze takie coś jak profesjonalizm (durne słowo bo hamerykanskie, ale ...) - jeśli zrobiłem serwis to staram się pracować na nim a nie, że pobawiłem się, nauczyłem, nieźle się podjarałem, wzrosło moje ja bo mnie szanowali jako admina i ... e znudziło mnie to po trzech tygodniach to ... pilot ... pstryk, a może sobie teraz pójde pograć na czochranym albo kurniku ?
Tym rozumowaniem nic by nie było na świecie skończone, bo jak zapłacili to będę pracował a jak szef nie widzi to będę bąki zbijał ? To chyba już było do 1989 ?

Trafne jest stwierdzenie BROO, że admini nie wiedzą kto co ma robić, a co było idealnie widać na CF - jeden próbował ustawiać drugiego.
Inna przyczyna chyba najważniejsza - MODA - przecież nie będę robił małej gry logicznej, platformowej czy kolejnej głupiej strzelanki bo wszyscy grają (ja też) w gry 3D teraz, mordobicia jakieś, ..... [tu nie wiem jakie tytuły wstawić bo nie znam żadnego z gier nowoczesnych [/]. Ja też zrobię TAAAKIE GRY. Forbiddeny worldy itp.
No i potem siedzi taki na animacji jdengo bohatera miesiąc nad drugim drugi miesiąc a w trzecim miesiącu zapomniał jaką to grę miał robić bo ... znudziło mu się już klikanie.
A z klikaniem faktycznie jest jak ze wszystkim. Ja wytrzymywałem 2 miesiące maksymalnie a potem nie chciało mi się TGFa odpalać. I jak tu zrobić superprodukcję ?

GRAFIKA - kolejna przeszkoda.

Rozdrobnienie - kilka forumów i jeden śpiący serwis (CP). Na jeden wchodzą lewicowcy a na drugi prawicowcy, na jednym w pierwszym dniu istnienia jest kilka pytań w pomocy o pierdoły a w drugim wszyscy boją się pytać, żeby się nie ośmmieszyć ?

Nie jest to zrzędzenie tylko obraz rzeczywistości, błędnej rzeczywistości.

Nie napisałem w temacie gry Memory bo mi się nie chciało - wstyd ! Tylu tu wielkich "krzykaczy" a jedną z najlepszych gier drugiego półrocza pod względem graficznym i ogólnym wrażeniem robi ... nowicjusz :D -ka forumowa i na dodatek dziewczyna ? Wstyd chłopy, oj wielki wstyd ...

Wiem, ja też tworzyłem gry, ale przepraszam bardzo ostatnimi miesiącami poświęcałem się na serwisy ...
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773


Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 22:03   

Ehm...
Tutaj się wtrące...
"nowicjuszka"
Skąd wiesz, że nowicjuszka?
Ja robię jakąś gierkę survival platformowy...
Zobaczycie - ocenicie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
PoW 
Chorąży
Dziękuję, postoję.


Posty: 296

Prestiż
Wysłany: 29-11-2005, 23:52   

Też się wypowiem. Kliki, jakie są każdy widzi. I w gruncie rzeczy nie różnią się niczym od innych (nazwijmy to) mód. Tak, to zupełnie taka moda jak nieprzymierzając Pokemony (tak, wiem, to słowo razi "poważnych" klikowców). Pamiętacie Pokemonowy boom? Wielu ludzi w Polsce wtedy zaczęło się tym interesować, a serwisy dostały "kopa" i rosły w siłę i ilość. Nie oznacza to, że nie istniały wcześniej, były, ale niewielu tam trafiało. Po całej manii zaczęły upadać, zmieniać serwery, podejmować jakieś próby innowacji, ale nie mozna było nic poradzić. Zostało kilka, ale te można policzyć na palcach jednej ręki pijanego drwala, a każda próba stworzenia stronki o Pokemonach kończy się fiaskiem z powodu braku zainteresowania.
Widać tu dużą analogię, podobieństwo także w tym, że teraz takie coś odwiedzają tylko hobbyści i pasjonaci, oraz nieliczne zabłąkane dusze, które bardzo często gasną tak szybko jak rozbłysły. Czyli jak widać identycznie jak tutaj. Hobbyści gry nie zrobią, bo robią to dla przyjemności, pasjonaci będą tak długo robić gierki i się tym interesować aż się "zorientują, że matka umarła pół roku temu" (wybaczcie swoisty humor) i obudzą z ręką w nocniku.
Istnieje także coś takiego jak druga fala, która zazwyczaj występuje w każdej modzie, a u klikowców może przytrafić się w dwóch tak samo nierealnych przypadkach:
1. Ktoś zrobi grę, która będzie sławna i przyciągnie ludzi, którzy będą chcieli zrobić coś podobnego. Jest to rozwiązanie na bardzo małą skalę, vide: Buziol i jego forum przez pewien okres.
2. Wydadzą Komputer Świat z MMF (oczywiście niekoniecznie KS i niekoniecznie MMF, ale wiadomo, o co chodzi)

Podsumowując - sudden death.

P.S. Jak kogoś nie zadowala przykład Pokemonów to niech sobie tam wstawi Małysza, albo Larę Croft.
_________________
Mówię po polsku, bo myślę po polsku.
Choć nie zawsze.
 
     
Slawo 
Legenda


Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 30-11-2005, 10:28   

No i właśnie o to biega ....

czy obecnie gra ktoś w DSJ albo DSJ 3, czy są jeszcze jakieś puchary w necie ?
A jaki boom był jeszcze 2-4 lata temu jak była Małyszomania.

Podobnie będzie w klikach. Kliki mają ograniczenie (może w MMF2 da się robić współczesne superwypasione giery) i nadają się do raczej gier klasycznych lub tzw. starego typu a kto za kilka lat będzie grał w takie proste gierki ? Emeryci zapewne, jeśli im wzrok pozwoli i minister finansów ...
Czyli młodzież odejdzie od robienia gier w klikach bo nie da się w klikach zrobić tego i tego, a jak się da to przeszkodą będzie zrobienie grafiki i animacji itp.

Już przecież wielu internautów wyśmiewało gry klikowe, jeśli się z nimi zetknęło ...
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1411

Prestiż
Wysłany: 30-11-2005, 11:37   

Wydaję mi się, że źle na to patrzycie. Co z tego, że niektórzy wyśmiewają kliki? Wystarczy, że my clickowcy podziwiamy swoje dzieła nawzajem. Nie należy patrzeć na to tak pesymistycznie. Według mnie jeśli nam się clicki nie znudzą (nie zobaczymy dalszego sensu robienia w tym gier), to PSK nie upadnie. A jeśli upadnie to- tak jak CP - powstanie na nowo i będzie jeszcze lepsza. ;) Damy radę!
_________________
:razzugly:
 
     
konto usunięte
Dezerter

Posty: 124

Prestiż
Wysłany: 30-11-2005, 12:52   

Nie, nie... I jeszcze raz nie... Nie tak to się do końca przedstawia...
Power, owszem... Napisał dobrze, ale niezupełnie do końca...
Dlaczego niezupełnie do końca ? Nie będę się rozpisywał, przedstawię to krótko i zwięźle...

Na Programie The Games Factory lub Multimedia Fusion tworzy się gry i opcjonalnie programy...
TGF & MMF nie przeminą jak jakaś głupia moda !
A to z tego względu że my tworzymy co raz coś innego na TGF lub MMF !
Czy widzieliście kiedyś 2 identyczne programy czy gry od jednego Klikowca ?
NIE !
Ponieważ każda gra jest inna od swojej poprzedniczki !
Nawet nowa wersja tego samego tytułu gry czy programu, ma w sobie coś nowego co przyciąga graczy...

"Moda" na TGF lub MMF nigdy się nie skończy, jeśli oczywiście Klikowcy będą dalej tworzyć swe dzieła a inni Klikowcy będą to doceniać i chwalić swoje produkcje nawzajem...

Posłuchajcie starego Bedzia, PSK szybko nie "umrze" dopóki choć 1 Klikowiec tworzy... :)

Przede wszystkim nie możemy się zamartwiać o "upadek" PSK, róbmy po prostu to co umiemy robić najlepiej... Twórzmy gry !
Korzystajmy z Klików i twórzmy dopóki mamy wolny czas na rozrywkę... :)

Koniec...
Ostatnio zmieniony przez Minty 24-05-2007, 22:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Slawo 
Legenda


Pojedynki: nie
Posty: 706

Prestiż
Wysłany: 30-11-2005, 13:27   

Bedziu napisał/a:
róbmy po prostu to co umiemy robić najlepiej... Twórzmy gry !
Korzystajmy z Klików i twórzmy dopóki mamy wolny czas na rozrywkę... :)

Koniec...


to po jakom ciasnom wrzeszczysz w całym necie, że mnie szukasz i, że jestem Ci niezbędny aby odbudować na nowo CGA ?

Chcesz postawić na nowo serwis, ale czyimiś rękami ? A Ty będziesz gadał na forach, że nie masz czasu bo aktualnie robisz grę na całego ?
A ja to zapewne wieczorami i dniami miotam się przy komputerze i nie wiem co z całą masą 10 ha wolnego czasu zrobić tak ?
A ja jak stawiałem serwisy na 4images to studiowałem dwa lata php, mysql i kolejny rok obsługę 4images ? :D
Nie, a Tobie Bedziku najwygodniej jest nastwiać serwisow i porozdawać fuchy , etaty redaktorów, adminow a potem zwalać winę na innych ... jak serwis padnie.
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group