NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 2
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3448

33789 Prestiż
Wysłany: 05-12-2005, 22:32   [Bitwa NB] 2

Ogłaszam drugą BITWĘ NUKEBOARDS! Tematem jest najlepsza APLIKACJA/GRA ŚWIĄTECZNA dowolnego typu, czyli program lub gra traktująca o tegorocznych Świętach! Podpisane prace należy umieścić na serwerze do dnia 23.12, godziny 23:59. Macie aż 18 dni na wykonanie! Następnie odbędzie sie trwające 3 dni (do 26.12) plebiscytowe głosowanie na nagrodę publiczności.

UWAGA! Jeśli znalezienie hosta na pracę sprawiałoby komuś problemy służę własnym. Wystarczy tylko umieścić ją na np. http://rapidshare.de i podać mi w mailu linka lub przesłać całą grę mailowo: romanx@o2.pl . Można też skorzystać z ogłoszenia hostingu.

Po zakończeniu prac link do gry należy umieścić w wiadomości w tym temacie. Post taki powinien oczywiście zawierać nazwę gry. Zakwalifikowanie zależy od daty wysłania postu. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Wytyczne:
- praca może być zupełnie dowolnego typu,
- praca musi być związana ze Świętami (Mikołajki, Wigilia, Boże Narodzenie - o inne, kulturalne odpowiedniki proszę pytać w postach/PW),
- GRA musi zawierać minimum 3 (trzy) grywalne plansze,
- PROGRAM musi zawierać minimum 5 (pięć) kluczowych, głównych elementów (w razie wątpliwości w identyfikacji takowych proszę pytać w postach/PW),
- praca nie może zawierać elementów brutalności i przemocy (wiadomo chyba w jakim zakresie),
- kod musi być tworzony przez tylko jedną osobę,
- dozwolone programy: TGF i MMF,
- limit wielkości pracy: 4 MB,
- limit ilości zdarzeń: 250,
- maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
- praca musi być zapisana bez instalatora, ale jako odblokowane exe i powinnna być zarchiwizowana,
- praca musi być tworzona specjalnie na Bitwę,
- jeśli używasz DMC2 plik bass.dll musi być dołączony,
- pliki CNCS32.dll (w przypadku TGF) i CNCS232.dll (MMF) muszą być dołączone.

Przewidywane nagrody:
- Zaszczyt i chwała!
- Punkty rankingowe!
- Ranga specjalna mówiaca o wygranej Bitwie!

Do Bitwy, gotowi... START!
PS. Proszę trzymać się wytycznych - inaczej pracy grozi dyskwalifikacja!
PPS. Co wy na to, gdyby wysłać ze 3 najlepsze prace do jakiegoś pisma? Choćby Komputer Świata (dla wielu źródło TGF'a)? :)
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 05-12-2005, 23:05   

Ano można wysłać... Jeżeli wyślesz, to ja walczę o 1 miejsce!
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3448

33789 Prestiż
Wysłany: 05-12-2005, 23:10   

No można, to tylko zależy od tego, czy autorzy wydadzą zgodę na przesłanie prac do tego pisemka. Tutaj, pisemnie i publicznie :) poza tym trzeba je wybrać - ja stawiam na KŚ.
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 00:38   

Tutaj mam pytanie: Jest napisane - bez przemocy. A może być humanitarna likwidacja złych elfów poprzez nań naskakiwanie (niby Mario)? No, bo co to za gra bez wrogów? A wrogów trzeba likwidować. :P
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 09:29   

A ja proponowałbym udział w świątecznym konkursie na TDC lepsza nagroda :P MMF2 PRO...
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3448

33789 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 10:08   

Fano: Akurat byś wygrał xP tam patrzą tylko na grafikę, "prostaki" jedne xP
Tasmpol: Bez przemocy - patrz nawias przy tej wytycznej. Chodzi o to, żeby nie było strzelanki, w której Mikołaj dekapituje niegrzeczne dzieci itp.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 10:26   

Nie?
Szkooooooda...
No dobra - coś wymyślę :D
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 11:11   

No ja też postaram się wziąć udział. Pomysł już mniej więcej mam ale chcę aby moja praca była normalną, dużą gierka, więc nie wiem czy zmieszczę się w czasie.

P.S. Z tym KaeŚem to super pomysł!!!
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Kurczak 
Starszy sierżant

Główny edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 165

9364 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 16:56   

Też chyba wezmę udział. Mam już niezły pomysł.
Tylko co do tej przemocy (chcę sią tylko upewnić) - czy sprzedawca, u którego ślimak chce kupić prezent dla dziadka może rzucać w ślimaka laskami? :lol: ;)

DOPISANE:

A co do wysyłania do KŚ to jestem za. Można by wysłać z prośbą zamieszczenia dodatkowo MMF2 tak jak TGF-a zamieścili :)
_________________

...
Ostatnio zmieniony przez Kurczak 06-12-2005, 17:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 16:59   

Jeżeli to nie będzie brutalne :)
5 kluczowych elementów...
Hm...
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 17:30   

Nie zamieszczą MMF2, bo, jeżeli się nie mylę, nie było jeszcze premiery. Można ich poprosić, by zamieścili MMF, lub znowu TGF. I żeby napisali o tym, jak rozwineło się ich ziarno, które zasiali 3 lata temu. :D Pomogło by to w promocji klików.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1410

40069 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 18:50   

Razi mnie to 3MB, chociaż żeby było 5MB
_________________
:razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 18:55   

Ciebie to razi 100 mb :)
<JOKE>
Ja potrafię zrobić tak:
250 zdarzeń
20 różnych Obiektów aktywnych
jakieś 100 teł
i za CHINY nie wyjdzie mi 1 mb
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Mr.ZeTo
Kapral


Posty: 23

159 Prestiż
Wysłany: 06-12-2005, 22:10   

Mo to ja tez chyba wezme udział :P a co mi tam niech sie ludzie chociaz pośmieją :lol: :lol:

No fajnie by bylo gdyby wspomnieli znowu w KŚ o TGF bo ja też zaczełem sie bawić własnie TGF z KŚ.
_________________
Projekty
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1410

40069 Prestiż
Wysłany: 07-12-2005, 08:55   

Ja do dziś instaluję TGF z tej płyty KS, bo tam jest w piguły przykładów, i w ogóle.
Byłoby super gdyby cusik o nas wspomnieli.

Odrobinę OFFTOP:
Gdzie mogę znaleźć cokolwiek (plug, przykład) do ruchu 360 st.?
_________________
:razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group