NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Aviation Exoskeleton Sky Divers
Autor Wiadomość
Badu 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 33

708 Prestiż
Wysłany: 01-03-2007, 01:24   Aviation Exoskeleton Sky Divers

W roku 2079 na ziemi pojawiają się Obcy - dziwne mechaniczne jednokomórkowce, określane mianem „worms”, zbierające się w roje, zdolne do samo regeneracji i morfowania w najróżniejszych kształtów bestie. Do 2081 ludzkość traci jedną trzecią populacji, co doprowadza do załamania systemu państw narodowych i do powstania jednolitego rządu oraz armii. Jednak wobec nieskuteczności działań wojska i rosnących strat w 2083 roku zapada decyzja o zmasowanym kontrataku z użyciem broni masowej zagłady. Przybysze zostają pokonani za cenę zdewastowania planety, roztopienia czapy lodowej w Antarktyce i zatopienia połowy obszarów lądowych na planecie... A co gorsza, za cenę życia 90% ludzi zdolnych do noszenia broni... Niestety, w 2086 roku przybysze ponownie manifestują swoją obecność. Na ich spotkanie wyrusza okręt „Koryu” z trzema wspomaganymi zbrojami zwanymi Aviation Exoskeleton Sky Diver.

Gra może być strzelaninką z widokiem z góry lub czymś w stylu space shootera (lecimy z lewej a wróg z prawej). Gracz steruje jednym z trzech bojowych mechów, które różnią się uzbrojeniem i parametrami:

AESD-003 Gale aka „Kenmei”
Ciężki mech szturmowy.
Napęd Antygrawitacyjny: #Matsuoka-HCM12
Szybkość: średnia
Broń:
Cannon - obrotowe działko strzelające bezłuskowymi pociskami wolframowo-osmowymi powleczonymi teflonem. Jest skuteczny w walce na krótki dystans ze względu na swoją szybkostrzelność i siłę penetracji.

Blaster Volcano – broń bazująca na procesie gwałtownego utleniania. Strzela termopociskami powodującymi natychmiastowe spalenie wszystkiego, co staje na ich drodze.

Plazma 2000 – broń ta strzela specjalnymi pociskami złożonymi z gazu w postaci plazmy, zamkniętymi w energetycznym kokonie i uzbrojonymi w zapalniki.

AESD-015 Javelin aka „Yari”
Lekki mech zwiadowczy.
Napęd Antygrawitacyjny: #McStomack 8824
Szybkość: wysoka
Broń:
Sonic – działanie broni polega na gwałtownej kondensacji cząsteczek powietrza i wytworzeniu ukierunkowanego efektu fali uderzeniowej.

Maser – broń emitująca impulsy czystej energii o potężnej mocy.

Laser MX (opcjonalnie) – broń energetyczna zasilana ogniwem protonowym, miotająca wiązki laserowe o wysokiej energii.

AESD-034 Archer aka „Iterian”
Ciężki mech obwodowy. Nie bierze bezpośredniego udziału w bitwie. Jego zadaniem jest niszczenie celów z dużej odległości. Dla tego mech można zaprojektować specjalne misje.
Napęd Antygrawitacyjny: #Matsuoka-HCM12
Szybkość: średnia
Broń:
Electro Voltage – broń obezwładniająca. Ładunki elektromagnetyczne, którymi miota, pozwalają po spenetrowaniu osłon, zdezaktywować systemy napędowe każdego pojazdu.

Rakiety Dragoon – pociski samonaprowadzające o napędzie rakietowym zawierające głowicę hiperdynamicznym materiałem wybuchowym o kierowanym strumieniu eksplozji.

Rakiety WarHammer – rakiety samonaprowadzające wyposażone w ciężki rdzeń ze zubożałego uranu.

Mezon (opcjonalnie) – broń strzelająca mikrokryształami mezonu. W momencie strzału następuje gwałtowna rekrystalizacja jonizująca, dzięki której powstaje nietrwały monokryształ. Uderzenie w dowolny obiekt powoduje natychmiastowy rozpad kryształu połączony z silnym efektem jonizującym i naruszeniem struktury obiektu. Wykorzystuje neuronowe systemy naprowadzania na cel.

Wszystko to wymyślił mój kumpel. Początkowo to miała być papierowa gra bitewna, mieliśmy zaprojektować więcej broni i mechów, ale jakoś straciliśmy zapał i raczej do tego nie wrócimy. Może będą zainteresowani.
 
 
     
Nomad 
Starszy szeregowy


Posty: 14

80 Prestiż
Wysłany: 01-03-2007, 10:36   

Powiem ci, że pomysł nie tyle, że mnie zadziwił, co zaciekawił. Pomysł świetny, zobaczymy, co z tego wyjdzie, jeżeli w ogóle wyjdzie :D
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 01-03-2007, 17:31   

Te "worms"... http://romanx.phpnet.us/oth/org/org_neuroglut.jpg :) Kojarzą się z nanobotami, z których składał się T-1000 w Terminatorze 2. Ciekawy pomysł, ale tak właściwie, to co mają takie mechaniczne grzyby do strzelanki? Kosmicznej? :P

Ja bym to widziała jako strzelankę przewijaną.

No i tytuł tradycyjnie jest dziwny :)
 
     
Badu 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 33

708 Prestiż
Wysłany: 01-03-2007, 22:39   

Strzelanka to tylko propozycja. Jak chcesz możesz zrobić strategię, MMORPG albo Tetrisa :P
Możesz też zmienić każdy element tego pomysłu, albo nawet usunąć z niego wszystko i zrobić swój własny, ktory bedzie wymiatać na wszystkich frontach :D .

EDIT:
Sorx, zapomniałem że RomanX pisze najlepsze scenariusze :D .
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group