Przesunięty przez: Minty 19-03-2007, 22:21 |
[Symulator] Symulator BUS'a w 3d! |
Autor |
Wiadomość |
Stankol
Bohater McO: the noob
Główny edytor:
Posty: 322
Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2007, 22:39 [Symulator] Symulator BUS'a w 3d!
|
|
|
Tytuł: Bus driver
Gatunek: Symulator
Autor: Stankol
Grafika: 3ds Max
Dźwięk: Stankol/nagrywane
Muzyka: Stanol/FL
Opis:
Od dawien dawna robię silnik 3d. Dzisiaj skończyłem . Jest to pełne 3d, z obrotem 360 stopni, nakładaniem textur i animacją modeli. Niestety nie zrobiłem jeszcze grawitacji, ale to kwestia czasu (na razie możemy tylko latać). Gra będzie symulatorem jazdy BUS'EM, świat jakieś 2kkx2kk pixeli, ok. 500 przystanków autobusowych, misje generowane losowo. BUS'a będzie można oczy wiście(!) tuningować, kasę zdobywamy za czas przejechania z jednego przsytanku do drugiego, brak wypadków. W grze będzie można ujżeć światła i 4 rodzaje znaków drogowych - stop, nakaz jechania w jakimś kierunku, zakaz wjazdu i informacyjne. Niestosowanie się do znaków i świateł grozi madnatem... albo gonitwą. Ta gonitwa to 4fun, bo jak uciekniemy to nas w innym mieście dopadną czy tak czy siak ;p. Gra kończy się po wykonaniu 400 misji, co miesiąc najlepsza osoba (wyniki online) wygrywa grę firmy Cenega (sponsorzy ), hm... jak coś nie jasne to pytać.
Ps. Silnik jest w dwóch wersjach - pierwsza wyświetla na czarno kontury, druga nie wyświetla konturów, ta druga zżera więcej pamięci.
Zrzuty ekranu:
http://images21.fotosik.p...f22c7413med.png - BUS bez przodu - bo nie umiem go zrobić ;p w ver. 1
http://images20.fotosik.p...4adfc644med.png - BUS bez przodu - bo nie umiem go zrobić ;p w ver. 2
http://images21.fotosik.p...7793964fmed.png - Środek BUS w ver. 1
http://images22.fotosik.p...e0cff080med.png - Środek BUS w ver. 2
Download:
download ? |
_________________
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2007, 22:45
|
|
|
1) Sam robisz grafę?
2) Jaki jest postęp?
3) Sam przy tym pracujesz?
4) 2kk ? 2 mln? nie udźwignie ci tego klik?
5) Właśnie w klikach robisz?
6) Bardzo skomplikowane. Jak silnik? Bo w końcu autobus sie długo rozpędza.
7) Powodzenia. |
_________________ |
|
|
|
|
Stankol
Bohater McO: the noob
Główny edytor:
Posty: 322
Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2007, 22:52
|
|
|
misieksamgame napisał/a: | 1) Sam robisz grafę? |
Tak.
misieksamgame napisał/a: | 2) Jaki jest postęp? |
Silnik 3d, 3 Busy, świat (w sensie wsyztskie budynki, roślinki i ludność).
misieksamgame napisał/a: | 3) Sam przy tym pracujesz? |
Nadzoruje mnei gość z Cenegi, postępy zgłąszam mu co tydzień.
misieksamgame napisał/a: | 4) 2kk ? 2 mln? nie udźwignie ci tego klik? |
Udźwignie, bo obraz renderowany jest tylko 2000x2000 pixeli od polożenia gracza.
misieksamgame napisał/a: | 6) Bardzo skomplikowane. Jak silnik? Bo w końcu autobus sie długo rozpędza. |
To już jest zrobione, ale nie ma grawitacji t/j rozpędzanie w powietrzu ;p.
misieksamgame napisał/a: | 7) Powodzenia. |
Dzięki ;p |
_________________
|
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2007, 23:12
|
|
|
Jaja se robisz. Najpierw jakieś szamanienie, teraz to ?
Żenaa i żal.. Oo |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2007, 23:19
|
|
|
Coś mnie tu nie pasuje. Niby jakim cudem masz te obrazy z antyaliasingiem w klikach? Chyba jedyna wtyka w klikach to ClickOpenGL i on nie ma antyaliasingu. I pokaż coś z terenu. Tasmpol ma rację, że za duży skok zrobiłeś... Te screeny wyglądają jakby z 3dsmaxa i tyle. Ale dzięki że mi pomysł na gre podsunąłeś . |
_________________ |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1731
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 00:01
|
|
|
Póki nie zobaczę, nie uwierzę.... |
|
|
|
|
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 263
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 00:03
|
|
|
A ja poproszę:
a) imię i nazwisko "sponsora",
b) pokazówkę możliwości silnika. |
|
|
|
|
Ploo
Chorąży
Główny edytor:
Posty: 288
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 00:14
|
|
|
Ha! Sponsor. To mnie rozsmieszylo. Ale dobra.
Po prostu poryw na 3D. Screeny busa jest pewnie zywcem z 3ds max. Opis, liczby sa ekstremalnie 'przebajerowane'.
Hej... Stankol nie odpowiedzial 5 pytania msg! Stankol nie robi tego w klikach111shiftoneoneone xxxD
Z checia zobacze jakikolwiek dowod na sponsora, pokazowke postepu, cokolwiek.
Plooscva |
|
|
|
|
draq
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 123
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 02:22
|
|
|
Stankol nie robi tego w klikach, bo w renerze widnieją Rendery z cellshaderem, w KlickOpenGL nie ma takiej mozliwosci . |
|
|
|
|
morty
Młodszy chorąży
Posty: 236
Prestiż
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 11:15
|
|
|
Cytat: | Chyba jedyna wtyka w klikach to ClickOpenGL |
Jest jeszcze mode 7, mode 7 ex, direct X 9, ale nie znam możliwości tego ostatniego. Wszystkie pod MMF, z tym, że mode 7 może przydać się tylko do robienia podłoż i niskiej jakości obiektów...
Ale poza tą częścią popieram wszystkich przedmówców [no, może poza TKINWW] |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Dante R.
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 130
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 16:24
|
|
|
Plooscva napisał/a: | Screeny busa jest pewnie zywcem z 3ds max |
Moim zdaniem nie z 3DMax, tylko Google Sketch Up.
Trcohę to dziwne, gość z Cenegi, to ma być gra komercyjna ? |
|
|
|
|
Ozi
Młodszy chorąży Skarbówka
Główny edytor:
Posty: 251
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 20:05
|
|
|
A stankol siedzi i zawi... znaczy się, cieszy się z tego "jak nas w konia zrobił" i udaje mądrego . Parodia. |
|
|
|
|
Mr Knife
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 266
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 20:28
|
|
|
Cytat: | misieksamgame napisał/a:
4) 2kk ? 2 mln? nie udźwignie ci tego klik?
Udźwignie, bo obraz renderowany jest tylko 2000x2000 pixeli od polożenia gracza.
|
Nie wiem zbytnio jak to skomentować. Może takie pytanie: w czym to zrobisz? W KOG... dla użytkownika z przeciętnym komputerem - NIEMOŻLIWE. Z dobrym - BARDZO BARDZO MAŁO PRAWDOPODOBNE. A tak na serio, to KOG odpada ( BML! ), mode 7 też. Co do direct X 9 to nie wiem, ale nie miałem z nim styczności, choć jakby on był taki potężny to raczej bym usłyszał. A co do silnika...
Cytat: | Ps. Silnik jest w dwóch wersjach - pierwsza wyświetla na czarno kontury, druga nie wyświetla konturów, ta druga zżera więcej pamięci. |
Klicki tak ??????
Wyjaśnię tylko coś: KOG sam w sobie takich dużych wymagań nie ma. To Fast Loop, który wykonuje mnóstwo pętli ( odświeżanie programu - trzeba ciągle przekazywać informacje o obiektach ), dlatego dość długo zajmuje opracowanie dobrego silnika. Stopniowo zmniejszam wymagania, bo mój silnik jest mocno niedopracowany. Po prostu mam małe doświadczenie w 3D, ale powolutku nadrabiam zaległości. Już udało mi się zrezygnować z FL i opracować wydajny system co widać, a co nie, ale do tego potrzeba mnóstwo zdarzeń. Zresztą same modele nie są tworzone w 3dsmaxie itp. tylko w swoim sofcie przystosowanym do swojego silnika i KOG.Draq pracuje w ini, a mój bot robi potem z tego zdarzenia, choć mamy już inną metodę. Sądząc po screenach model nie jest zbudowany z sześcianów, no i sama mnogość obiektów... to nie może być Klick Open GL, chyba, że BML jest tak niezwykle wydajny |
|
|
|
|
Xaus
Plutonowy LOL?!
Posty: 80
Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2007, 20:45
|
|
|
Mnie jedno najbardziej dziwi.... Gość z Cenegi?! Jak tak to daj coś a'la certyfikat czy chociaż nazwisko. I wątpię by za grę w Klikach, czy cokolwiek innego (programy do prostego tworzenia gier) dawali za free gry kosztujące 20-30 zł. I żeby w ogóle ich taka produkcja interesowała. Plus jeszcze gra robiona przez jedną osobę. Rozumiem gdyby był to 5 osobowy Team wtedy może by przeszło. A gdy robi jedna osoba taki trudny projekt do tego w Klikach, to marne szanse. |
_________________
Skontaktuj się z kosmitą: http://www.humansneedhelp...actAnAlien.aspx
Ciekawostka:
Jurij Gagarin był pierwszym w historii kosmonautą, który w 1961 roku poleciał w przestrzeń międzyplanetarną.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul |
|
|
|
|
|