NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Wyniki Bitwy NB] 10

Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę?
Stankol
16%
 16%  [ 4 ]
Aleks
41%
 41%  [ 10 ]
andy
0%
 0%  [ 0 ]
Fanotherpg
25%
 25%  [ 6 ]
Śmietek
0%
 0%  [ 0 ]
Piter
0%
 0%  [ 0 ]
CubiX
16%
 16%  [ 4 ]
Głosowań: 24
Wszystkich Głosów: 24

Autor Wiadomość
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:35   

Plooscva napisał/a:
Glosowanie na siebie jest dziecinnym zachowaniem...
Każdy ma prawo głosować na kogo chce :madugly: :razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:37   

W00t? Stankol wygrał? RX, dawaj adres, zaraz kogoś naślę :P

Eh, progam Aleksa jest zdecydowanie lepszy :(

Głos na Aleksa...

Stankol: twój głos i tak się nie liczy :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:39   

RomanX napisał/a:
Jak już mówiłem, w tej Bitwie bardziej była ceniona oryginalność

A Aleks i Fanotherpg robili z przykładów :madugly:
Ostatnio zmieniony przez cx 20-03-2007, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Stankol 
Bohater
McO: the noob


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 322

0 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:39   

Też wydaje mi się, że jest lepszy, ale widać, że RomanX oceniał oryginalność programu, a nie teachnikę wykonania.

Ploo: zagłosowałem na siebię, bo tak - to nie jest przejaw dziecinności; jakoś się trzeba dowartościowywywać, nie? ;p
_________________
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:40   

Fadex napisał/a:
W00t? Stankol wygrał? RX, dawaj adres, zaraz kogoś naślę :P

Eh, progam Aleksa jest zdecydowanie lepszy :(

Głos na Aleksa...

CubiX: twój głos i tak się nie liczy :)

no tak akurat wyszło że program nie działał akurat u RX
zdarza się

Tylko to że nie działał to nie było z mojej przyczyny :(
Ostatnio zmieniony przez Aleks 20-03-2007, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:41   

CubiX napisał/a:
RomanX napisał/a:
Jak już mówiłem, w tej Bitwie bardziej była ceniona oryginalność

A Aleks i Fanotherrpg robili z przykładów :madugly:

Ze Fanotherpg, zgadzam sie ale Aleks?! Ciagle do ciebie nie dotarlo ze wszystkie kanaly RSS maja taka sama strukture...

Plooscva :D
 
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:43   

Plooscva napisał/a:
Ze Fanotherpg, zgadzam sie ale Aleks?! Ciagle do ciebie nie dotarlo ze wszystkie kanaly RSS maja taka sama strukture...

To kto mu kazał robić akurat czytnik RSS ?! :razzugly: :razzugly: :razzugly:
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:44   

CubiX napisał/a:
Plooscva napisał/a:
Ze Fanotherpg, zgadzam sie ale Aleks?! Ciagle do ciebie nie dotarlo ze wszystkie kanaly RSS maja taka sama strukture...

To kto mu kazał robić akurat czytnik RSS ?! :razzugly: :razzugly: :razzugly:

Nikt nie kazal, Aleks pragnal zarobic czytnik RSS na bitwe i zrobil. Nie widze gdzie widzisz problem.

Plooscva :D
 
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:47   

CubiX napisał/a:
Plooscva napisał/a:
Ze Fanotherpg, zgadzam sie ale Aleks?! Ciagle do ciebie nie dotarlo ze wszystkie kanaly RSS maja taka sama strukture...

To kto mu kazał robić akurat czytnik RSS ?! :razzugly: :razzugly: :razzugly:


ja to robiłem z pasji lubie tworzyć aplikacje sieciowe
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:47   

Plooscva napisał/a:
Nikt nie kazal, Aleks pragnal zarobic czytnik RSS na bitwe i zrobil. Nie widze gdzie widzisz problem.
Nawet kolejność zdarzeń w stosunku do przykładu nie jest zmieniona!
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:50   

Czy to ważne? Już po bitwie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:50   

Aleks napisał/a:
ja to robiłem z pasji lubie tworzyć aplikacje sieciowe
a miał być program użytkowy :madugly:
Soldat Taunter to typowy trainer, a nie program użytkowy!!! :evil:
 
     
Stankol 
Bohater
McO: the noob


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 322

0 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:52   

Bo pewnie zdarzenia poukładane są w ciągu logicznym, którego nie rozumiesz, człowieku - daj spokój. Masz ostatnie miejsce, pałę i cicho siedź, w sensie ciesz się, że nie masz -1.
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:56   

CubiX napisał/a:
Plooscva napisał/a:
Nikt nie kazal, Aleks pragnal zarobic czytnik RSS na bitwe i zrobil. Nie widze gdzie widzisz problem.
Nawet kolejność zdarzeń w stosunku do przykładu nie jest zmieniona!


Obsluga MooSocka tez jest taka sama.
Pierw sie laczy, jezeli polaczenie zostalo ustanowione jestem w stanie wyslac zadanie metoda GET, gdy mamy prawo odebrac to akceptujemy i odbieramy a gdy zostanie odebrane to robimy z tym co chcemy gdzie w tym przypadku laduje to obiektu Rich Edit. Wtedy MooSock sie rozlacza i rozszerzeniem obslugujacym XML zaczynami parsowac tekst, za kazdym razem gdy natyka sie na konkretny element dodaje do listy. Czemu taka kolejnosc? Bo to jest logiczne! Przeciez to jest nielogiczne miejac laczenie ostatnim zdarzeniem. A wiec mysl zanim cos powiesz...

Plooscva :D
 
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 20-03-2007, 19:58   

Cytat:
Program cieszy się już popularnością na scenie Soldata
, czyli Soldat Taunter nie był robiony specjalnie na bitwę. Powinni go zdyskwalifikować. Tak samo jak Asztronomka, który zajmował 6 MB :madugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group