NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Minty
06-04-2007, 19:51
[Bitwa NB] 11
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 15:20   [Bitwa NB] 11

Ogłaszam jedenastą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Gra wielkanocna, czyli strzelanka, platformówka, wyścigówka czy inna gra logiczna w świątecznych klimatach.

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 4 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy: TGF, MMF, MMF2 i GM,
• plik gry może, ale nie musi być odblokowany,
• kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL (nie dotyczy MMF2 i GM),
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 1000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 750 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 250 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

Dla zwycięzcy głosowania publiczności:
• dodatkowe 250 Punktów Prestiżu!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 05.04, godziny 23:59. Macie 11 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające 3 dni głosowanie na nagrodę publiczności. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 15:30   

Świetny temat!

Czekam na Dinga (nie ma w końcu neta ;) ) i zabieramy się do pracy!
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Posty: 288

8353 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 15:30   

Ot. Juz mam pomysl. :D

Jakie szczescie, 5.04 jadę do Polski na wielkanoc i konczy sie termin. Powinienem zdazyc. :D

Powiem tylko tyle ze to bedzie strzelanka. ;)

Plooscva :D
 
 
     
Stankol 
Bohater
McO: the noob


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 322

0 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 15:34   

Haha, jak szybko ;) . Nie mam dużo czasu, ale mam już pomysł - zrobię wyścigi, jako, że nie umiem zrobić strzału 360[sup]o[/sup]. Enjoy!

Fred - nie możesz tworzyć gry z Dingiem, to nie zgodne z regulaminem!

Przeczytaj jeszcze raz regulamin i nie gadaj głupot. | Fred

[ Dodano: 25-03-2007, 14:59 ]
RomanX napisał/a:

• praca musi być tworzona specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,


Y?
Ostatnio zmieniony przez Fred 25-03-2007, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 18:09   

Hehehe... poczekajcie na moją produkcję (o ile się wyrobię), ujmę to tak, że zbyt serio potraktuję to, o czym była mowa w pomysłach na Bitwę. ^^
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-03-2007, 20:42   

Stankol napisał/a:
[ Dodano: 25-03-2007, 14:59 ]
RomanX napisał/a:

• praca musi być tworzona specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,


Y?

Kod pracy, Stankol...
Grrrr!!! Zawsze świetne tematy idą, kiedy nie mogę nic zrobić :(

No nic... muszę zacząć w piątek. A pomysł mam ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Xaus 
Plutonowy
LOL?!


Posty: 80

2392 Prestiż
Wysłany: 26-03-2007, 14:25   

Ja Może coś zrobię, choć nie jestem pewien (nie mam talentu do gier). Ale może coś wyjdzie :)
_________________

Skontaktuj się z kosmitą: http://www.humansneedhelp...actAnAlien.aspx

Ciekawostka:
Jurij Gagarin był pierwszym w historii kosmonautą, który w 1961 roku poleciał w przestrzeń międzyplanetarną.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul
 
 
     
Platyna 
Plutonowy


Posty: 98

2406 Prestiż
Wysłany: 27-03-2007, 18:40   

O bitwa dla GMowców także, a nie tylko TGF i MMF :D

Muszę koniecznie wziąć udział! Tylko czy się wyrobię? Oto jest pytanie... Nawet pomysłu jeszcze brak xD
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 28-03-2007, 16:53   

No cóż, coś mi mówi, że moja gra będzie pierwszą produkcją na PSK z zastosowanym pewnym rozwiązaniem, niestety, będzie dostępne dopiero jako bonus. ^^

Pomysł już mam. Silnik już w większości mam. Pozostaje jeszcze tylko dorobić plansze i to wredne menu. :madugly:
 
 
     
Platyna 
Plutonowy


Posty: 98

2406 Prestiż
Wysłany: 29-03-2007, 20:21   

Jupi! Moja gra już skończona. Wyszła lepsza niż się spodziewałem, ale jeszcze nie umieszczam gdyż może jakieś błędy się wykryją :)
 
 
     
dżamper 
Plutonowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 74

183 Prestiż
Wysłany: 29-03-2007, 20:31   

A może spróbuję coś zrobić, nie zaszkodzi zrobić, najwyżej się skompromituję


:P
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 29-03-2007, 20:41   

Pełen podziwu jestem Platyna- szybki jesteś :P

Ja na razie zrobiłem z 35% całej grafiki xD Muszę zagęścić ruchy :P

Dżamper, próbuj, nawet jeśli byłbyś ostatni, to i tak dostajesz 250 PP za udział =)
 
 
     
dżamper 
Plutonowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 74

183 Prestiż
Wysłany: 29-03-2007, 20:50   

Grafik to ja nie jestem majster, ale może być...
Kod to ja nie jestem majster, ale może być...
Dźwięk to ja nie jestem majster, ale może być...
Pomysły to ja jestem masta :P ;)
 
     
Platyna 
Plutonowy


Posty: 98

2406 Prestiż
Wysłany: 30-03-2007, 08:32   

Cytat:
Ja na razie zrobiłem z 35% całej grafiki xD Muszę zagęścić ruchy :P


A no mało kto ma pewnie yle wolnego czasu by 3 dni z rzędu 5 godzin przed kompem siedzieć a tak się złożyło że w tym tygodniu tyle aż czasu miałem... Ale jak moje oczy na tym ucierpiały zapewne... No ale coś za coś. poza tym nie liczę na wygraną więc długiej gry nie robię tylko prostą mini gierkę... Tak tylko by się sprawdzić :) I dobrze że jej jeszcze nie wysłałem bo muszę coś jeszcze dodać... Wpadłem na fajny pomysł. ^^
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 30-03-2007, 18:02   

Jedno małe pytanko: limit wielkości pracy dotyczy pracy przed zapakowaniem czy po zapakowaniu? Bo coś mi mówi, że muzyczki, chociaż nie będą to empetrójki, swoje będą ważyć. Już nie wspomnę o jednym-megabajcie-gratis dołączanym do każdej produkcji GMowej podczas tworzenia pliku exe. :madugly:
Ostatnio zmieniony przez copperdragon 30-03-2007, 18:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group