Zamknięty przez: Minty 06-04-2007, 19:51 |
[Bitwa NB] 11 |
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 15:20 [Bitwa NB] 11
|
|
|
Ogłaszam jedenastą BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat:
Gra wielkanocna, czyli strzelanka, platformówka, wyścigówka czy inna gra logiczna w świątecznych klimatach.
Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 4 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy: TGF, MMF, MMF2 i GM,
• plik gry może, ale nie musi być odblokowany,
• kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL (nie dotyczy MMF2 i GM),
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 1000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
• 750 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
• 500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
• 250 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!
Dla zwycięzcy głosowania publiczności:
• dodatkowe 250 Punktów Prestiżu!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 05.04, godziny 23:59. Macie 11 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające 3 dni głosowanie na nagrodę publiczności. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
|
|
|
|
Fred
Bohater
Główny edytor:
Posty: 358
3404 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 15:30
|
|
|
Świetny temat!
Czekam na Dinga (nie ma w końcu neta ) i zabieramy się do pracy! |
|
|
|
|
Ploo
Chorąży
Główny edytor:
Posty: 288
8353 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 15:30
|
|
|
Ot. Juz mam pomysl.
Jakie szczescie, 5.04 jadę do Polski na wielkanoc i konczy sie termin. Powinienem zdazyc.
Powiem tylko tyle ze to bedzie strzelanka.
Plooscva |
|
|
|
|
Stankol
Bohater McO: the noob
Główny edytor:
Posty: 322
0 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 15:34
|
|
|
Haha, jak szybko . Nie mam dużo czasu, ale mam już pomysł - zrobię wyścigi, jako, że nie umiem zrobić strzału 360[sup]o[/sup]. Enjoy!
Fred - nie możesz tworzyć gry z Dingiem, to nie zgodne z regulaminem!
Przeczytaj jeszcze raz regulamin i nie gadaj głupot. | Fred
[ Dodano: 25-03-2007, 14:59 ]
RomanX napisał/a: |
• praca musi być tworzona specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę, |
Y? |
Ostatnio zmieniony przez Fred 25-03-2007, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 18:09
|
|
|
Hehehe... poczekajcie na moją produkcję (o ile się wyrobię), ujmę to tak, że zbyt serio potraktuję to, o czym była mowa w pomysłach na Bitwę. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 25-03-2007, 20:42
|
|
|
Stankol napisał/a: | [ Dodano: 25-03-2007, 14:59 ]
RomanX napisał/a: |
• praca musi być tworzona specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę, |
Y? |
Kod pracy, Stankol...
Grrrr!!! Zawsze świetne tematy idą, kiedy nie mogę nic zrobić
No nic... muszę zacząć w piątek. A pomysł mam |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Xaus
Plutonowy LOL?!
Posty: 80
2392 Prestiż
|
Wysłany: 26-03-2007, 14:25
|
|
|
Ja Może coś zrobię, choć nie jestem pewien (nie mam talentu do gier). Ale może coś wyjdzie |
_________________
Skontaktuj się z kosmitą: http://www.humansneedhelp...actAnAlien.aspx
Ciekawostka:
Jurij Gagarin był pierwszym w historii kosmonautą, który w 1961 roku poleciał w przestrzeń międzyplanetarną.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul |
|
|
|
|
Platyna
Plutonowy
Posty: 98
2406 Prestiż
|
Wysłany: 27-03-2007, 18:40
|
|
|
O bitwa dla GMowców także, a nie tylko TGF i MMF
Muszę koniecznie wziąć udział! Tylko czy się wyrobię? Oto jest pytanie... Nawet pomysłu jeszcze brak xD |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 28-03-2007, 16:53
|
|
|
No cóż, coś mi mówi, że moja gra będzie pierwszą produkcją na PSK z zastosowanym pewnym rozwiązaniem, niestety, będzie dostępne dopiero jako bonus.
Pomysł już mam. Silnik już w większości mam. Pozostaje jeszcze tylko dorobić plansze i to wredne menu. |
|
|
|
|
Platyna
Plutonowy
Posty: 98
2406 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:21
|
|
|
Jupi! Moja gra już skończona. Wyszła lepsza niż się spodziewałem, ale jeszcze nie umieszczam gdyż może jakieś błędy się wykryją |
|
|
|
|
dżamper
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
183 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:31
|
|
|
A może spróbuję coś zrobić, nie zaszkodzi zrobić, najwyżej się skompromituję
|
|
|
|
|
Fred
Bohater
Główny edytor:
Posty: 358
3404 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:41
|
|
|
Pełen podziwu jestem Platyna- szybki jesteś
Ja na razie zrobiłem z 35% całej grafiki xD Muszę zagęścić ruchy
Dżamper, próbuj, nawet jeśli byłbyś ostatni, to i tak dostajesz 250 PP za udział |
|
|
|
|
dżamper
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
183 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2007, 20:50
|
|
|
Grafik to ja nie jestem majster, ale może być...
Kod to ja nie jestem majster, ale może być...
Dźwięk to ja nie jestem majster, ale może być...
Pomysły to ja jestem masta |
|
|
|
|
Platyna
Plutonowy
Posty: 98
2406 Prestiż
|
Wysłany: 30-03-2007, 08:32
|
|
|
Cytat: | Ja na razie zrobiłem z 35% całej grafiki xD Muszę zagęścić ruchy |
A no mało kto ma pewnie yle wolnego czasu by 3 dni z rzędu 5 godzin przed kompem siedzieć a tak się złożyło że w tym tygodniu tyle aż czasu miałem... Ale jak moje oczy na tym ucierpiały zapewne... No ale coś za coś. poza tym nie liczę na wygraną więc długiej gry nie robię tylko prostą mini gierkę... Tak tylko by się sprawdzić I dobrze że jej jeszcze nie wysłałem bo muszę coś jeszcze dodać... Wpadłem na fajny pomysł. |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 30-03-2007, 18:02
|
|
|
Jedno małe pytanko: limit wielkości pracy dotyczy pracy przed zapakowaniem czy po zapakowaniu? Bo coś mi mówi, że muzyczki, chociaż nie będą to empetrójki, swoje będą ważyć. Już nie wspomnę o jednym-megabajcie-gratis dołączanym do każdej produkcji GMowej podczas tworzenia pliku exe. |
Ostatnio zmieniony przez copperdragon 30-03-2007, 18:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|