NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Horror/przygodowa]SILENT ROOM 2
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 16:59   

Jest dziura w lewej ręce przy przeładowywaniu pistoletów:
http://img299.imageshack....ewejrecewa2.jpg
Dzwine cienie po lewej, po prawej już dobrze:
http://img151.imageshack....prawejokld1.jpg
Popsute cienie:
http://img441.imageshack....tecienierw0.jpg
Nie ma dziur w skrzynkach:
http://img261.imageshack....emadziurgw9.jpg

Przeciwnicy próbują się jakoś bronić, skaczą w boki... i tak dostają hedy, bo się nie chowają. Gra chodzi płynnie, ale na X800XL 256/256 nie ma większego wyboru.

Fizyka szwankuje przy nierównych przedmiotach (palety się trzęsą, krzesełko raz wystartowało na orbitę).

Trochę dziwne jest to, że bohater używa podwójnej broni, jeśli to możliwe... co on, Terminator?

Łapanie i rzucanie byłoby wygodniejsze, gdyby przytrzymanie PPM ciągnęło obiekt, a nie od razu łapało. W ten sposób przeciągnięcie obiektu z PPM skutkowałoby rzutem. Mając taką fizykę możesz ją wykorzystać do budowania klimatu: nie mając amunicji warto rzucić czymś w potworka, żeby się przewalił (przydałby się rag-doll :) ).
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 17:01   

Mateusz napisał/a:
McO napisał/a:
Gierka mi się nie włącza. Wyskakuje monit, że wystąpił błąd i aplikacja zostanie zamknięta :( :( :(



mam to samo.

Dokładnie.
 
     
dng 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Posty: 139

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 17:05   

Pan Nożyk już napisał - zaktualizujcie DirectXa do najnowszej wersji (Kwiecień 2007).
_________________
www.cportal.webd.pl
 
 
     
PoW 
Chorąży
Dziękuję, postoję.


Główny edytor: MMF2
Posty: 296

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 19:04   

Mam DX z czerwca 2007 i tak gra nie chodzi. Lipa, panie.

EDIT:
Ok, mea culpa, faktycznie po ściągnięciu najnowszego DX działa. I powiem - cienie się kopią, baaardzo ;/
_________________
Mówię po polsku, bo myślę po polsku.
Choć nie zawsze.
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 436

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 22:27   

http://www.softpedia.com/...ributable.shtml

To tak gdyby ktoś potrzebował DX. Ja pobrałem właśnie stąd i wszystko działa.


Bugów jest, jest i to dużo.
1) Przez czaszki przechodziłem jak tylko chciałem.
2) Gra mi muliła na początku co nieco, po jakiś 2 minutach przestało
i łaziło bardzo płynnie - łaj?
3) Animacja wrogów po smierci wyglada dziwnie.
4) Zabiłem szfaba z bazooki. On ukleknął, popatrzył w ścianę, pokręcił się w kółko,
potem zaczął do mnie strzelać - zapętlić X razy ;)


Aha, i wiem już Sebol konkretnie w czym to robisz XD :D pozdro
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
Ozi 
Młodszy chorąży
Skarbówka


Główny edytor: TGF
Posty: 251

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:00   

Mateusz napisał/a:
Aha, i wiem już Sebol konkretnie w czym to robisz XD :D pozdro

Nom ja też znalazłem stronkę tego programiku ^^
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:08   

Programiku?

to nie jest jakiś gotowy silnik w cpp?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
Ostatnio zmieniony przez Aleks 13-07-2007, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Ozi 
Młodszy chorąży
Skarbówka


Główny edytor: TGF
Posty: 251

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:12   

To jest coś takiego http://www.fpscreator.com/
a jeżeli ma w nazwie kreator to chyba nie jest silnik ^^
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:15   

Mi się wydaje, że to jest 3d Game Studio. Ten napis na dole tak jakoś mi się z nim kojarzy xD

Dodane:
A jednak mi się źle kojarzyło :-P
Ostatnio zmieniony przez Mr Knife 13-07-2007, 23:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:15   

Ozi napisał/a:
To jest coś takiego http://www.fpscreator.com/
a jeżeli ma w nazwie kreator to chyba nie jest silnik ^^

gra wyglądała na nowatorski silnik a w fpscreator widziałem ładniejsze rzeczy.
Więc nie ma się, czym zachwycać
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Ozi 
Młodszy chorąży
Skarbówka


Główny edytor: TGF
Posty: 251

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:20   

Ale nie ma co, na gierę czekam. Nie ważne w czym robione i tak wymaga pracy i wysiłku!
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 648

Prestiż
Wysłany: 13-07-2007, 23:24   

Obejrzalem i tak:
-graficznie to naprawde niezle (choc podejrzewam ze grafika nie wlasnego autorstwa) pomimo ze standardy sa juz inne to i tak super
- samo dzialani silnika to juz tak sredniawo totalnie porazka nie jest ale widac ze nie dziala jakos poprawnie

To wrescie w czym to zrobione jest? Domyslam sie ze jakis creatorek zostal uzyty bo cos nie daje wiary ze gra zostala napisana linijka po linijce.

BTW chetnie bym wyprobolal takiego gotowca :P Oczywiscie robienie gier mi nie w glowie ale chetnie bym potrenowal moj game art pod gotowy silnik no i jesli to obsluguje normale to juz bym oddzisiaj zbrusha sie uczyl :P .


Edit: dobra juz wiem wszystko
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

Prestiż
Wysłany: 14-07-2007, 00:24   

Denerwujący dźwięk w menu i cholernie się tnie. Wszystko, co mogę o grze powiedzieć.
Już nie czekam na grę z takim entuzjazmem, bo mi i tak nie pójdzie...
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 648

Prestiż
Wysłany: 14-07-2007, 00:56   

Mi tam gra w miare chodzi choc widac spadek fps'wo przy strzelaninie. DX9 hmmm tak naprawde moja karta obsluguje 8 ale giera chodzi wiec nienarzekam.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 14-07-2007, 01:02   

Tak to prawda. Gra ma "PODOBNY" Silnik do FPSC! Bo na tym bazowałem. Ale jest pisana linijka po linijce w DBP (Dark Basic Pro) Dużo się uczyłem by tylko coś zacząc tworzyc i w koncu zaczołem. Moge wam screena strzelic z kilku linijek jak chcecie :)
Duzo błędów bo to mój pierwszy Engine. Korzystalem z przykładów z forum "The game creators" Lubie to forum heh. Duzo ciekawych zeczy.

Edit: A tak w ogóle troche dziwi mnie fakt ze mówcie o SR2 ze zacofane troche graficznie itp. A jak by to był creator? to co? Przeciez TGF, MMF to tez creatory. I zeby zrobic dobra gre to trzeba grafike miec dobrą bo tak to kicha jest. Wiec nie wiem o co niektórym chodzi.


Edit2: Macie tu screen z kawałka kodu.
http://img353.imageshack.us/img353/6260/scrdl0.png
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group