|
|
[Współpraca] Bitter Glory - polska gra strategiczna |
Autor |
Wiadomość |
doomtrader
Szeregowy
Posty: 2
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 19:02 [Współpraca] Bitter Glory - polska gra strategiczna
|
|
|
Witam serdecznie.
Jako, że cały czas poszukujemy świeżej krwi, pozwolę sobie zaprosić Was do odwiedzenia strony poświęconej grze Bitter Glory nad którą aktualnie pracujemy.
Cel jaki nam przyświeca są bardzo proste - stworzyć grę strategiczną rozgrywającą się w czasach Drugiej Wojny Światowej.
Głównym założeniem jest umożliwienie graczowi objęcia jak największej kontroli nad kierowanym przez siebie państwem. Zarówno w sferze polityki, ekonomii oraz oczywiście wojskowości. Gracz obejmując kontrolę nad danym krajem będzie miał możliwość zajmowania się wszystkimi tymi dziedzinami lub tylko ich częścią.
Najważniejsze cechy gry to:
* czas gry: 1933-1950+
* swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
* heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!
* skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
* okręty od kutrów torpedowych do pancerników
* przebudowywanie istniejących okrętów
* możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
* projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
* zbilansowany system walki
* rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
* 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
* uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
* rozbudowane tło historyczne
* “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
* rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
* sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
* wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
* sprawne AI
* multiplayer
* wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
* możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego
Rozgrywka toczyć się będzie w czasie rzeczywistym na obszarze całego świata podzielonego na heksy, który będzie wyglądał mniej więcej tak:
http://bitterglory.com/im...EST/image17.png
Oczywiście oprócz żetonów na mapie pojawić się będą mogły także trójwymiarowe sprite'y. Oto jeden z nich:
http://img204.imageshack..../render4di2.jpg
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć jak taki model powstaje zapraszam do poniższych linków:
Część pierwsza - tylko modelowanie
Część druga - gąsienice, podwozie, tekstura
Nie mniej urokliwa jest 'Piękna Helena':
http://bitterglory.com/im...EST/Image24.png
Po więcej szczegółów zapraszamy na naszą stronę pod adresem http://www.bitterglory.com oraz na nasze forum
Bitter Glory Team
Nie umieszczami obrazków bezpośrednio w poście! // msg |
Ostatnio zmieniony przez msg 10-10-2007, 19:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 19:35
|
|
|
A ja spytam o coś prozaicznego.
Co się stanie, gdy jako Hitler (bo chyba od niego zaczyna się cała gra, tj. 1933) gracz dotrwa do 1957... wybucha wojna w Wietnamie? Ogólnie chodzi mi o kwestię górnej granicy czasu Bo "1950+" to zapis trochę niejednoznaczny. |
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 821
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 19:47
|
|
|
Wiesz RX, ja raz grając w EU w okresie II wojny światowej (nie pamiętam jak ta polska wersja się nazywa angielska podajże Iron Hearts) to ja miałem jako Hitler całą Euroazję, Afrykę i Oceania a komputer jako USA obie ameryki (podbił moich sojuszników na tamtym terenie, ale go zniszczyłem cywilizacyjnie rakietami V międzykontynentalnymi). Chociaż nie powiem, że podbicie ZSRR i Chin było nieco uciążliwe |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 20:34
|
|
|
Ładne ładne, naprawde ładne i wygląda na mocno skomplikowane.
Jakaś data premiery? Sposób dystrybucji? |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1731
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 22:33
|
|
|
RomanX napisał/a: | A ja spytam o coś prozaicznego.
Co się stanie, gdy jako Hitler (bo chyba od niego zaczyna się cała gra, tj. 1933) gracz dotrwa do 1957... wybucha wojna w Wietnamie? Ogólnie chodzi mi o kwestię górnej granicy czasu Bo 1950+ to zapis trochę niejednoznaczny. |
Sądzę, że gdyby wojna trwała tak długo, to w Wietnamie nie wybuchłby osobny konflikt. W każdym razie USA zaangazowane w IIWŚ nie byłoby w stanie walczyć w Wientamie... no historia inaczej by sie potoczyła. Gra zapowiada sie bardzo ciekawie. |
|
|
|
|
doomtrader
Szeregowy
Posty: 2
Prestiż
|
Wysłany: 10-10-2007, 23:42
|
|
|
Należy pamiętać, że przed Wietnamem był nieco bardziej znaczący i bardziej globalny konflikt jakim była Korea.
Data premiery i sposób dystrybucji to temat na który nie mamy w tej chwili czasu.
[ Dodano: 13-12-2007, 23:12 ]
Z okazji nadchodzących świąt zespół Wastelands Interactive ma dla was niespodziankę.
Dla wszystkich tych, którzy potrzebują czasem odetchnąć od dowodzenia armiami lub po prostu chcą pograć kilka chwil, przygotowaliśmy Bitter Glory Memory.
Jest to gra logiczna ćwicząca pamięć i od pewnego momentu także refleks.
Gra jest w pełni darmowa i może być przekazywana najrozmaitszymi kanałami.
Możecie umieszczać ją na forach, serwerach, dajcie bratu, sisotrze, mamie, tacie, weźcie do pracy, szkoły i gdzie tylko Wam przyjdzie do głowy.
Oczywiście miło nam będzie jeśli wskażecie twórców czyli ekipę Bitter Glory.
Gra posiada wbudowany instalator i do sprawnego funkcjonowania wymaga zainstalowanego .net2.0
Miłej gry.
Grę znajdziecie w sekcji Download na naszej stronie www.bitterglory.com
http://img337.imageshack....49/bgm01tj2.jpg
http://img511.imageshack....26/bgm02le7.jpg |
|
|
|
|
Paker111
Mięso armatnie
Posty: 1
Prestiż
|
Wysłany: 15-12-2007, 23:05
|
|
|
Witam serdecznie
Zespół Wastelands Interactive poszukuje grafika 3D do robienia modeli sprzętu wojskowego. Pieczę nad kandydatami będzie sprawował nasz główny grafik - Scytth.
Preferowane umiejętności:
1.Znajomość odpowiednich programów graficznych
2.Umiejętność pracy w zespole
3.Umiejętność pracy on-line
4.Mile widziane doświadczenie w rysowaniu sprzętu wojskowego
Jeśli jesteś żądny nowych wyzwań, chcesz powiększyć swoje doświadczenie, a nade wszystko chciałbyś mieć swój udział w tworzeniu fenomenalnego projektu gry, która zrewolucjonizuje segment gier strategicznych o II wojnie światowej a także czujesz że „rysowanie” pojazdów wojskowych jest tym co może sprawić Ci satysfakcję to nie zwlekaj i napisz do nas na adres: wspolprac[at]bitterglory.com
Nie zwlekaj i podejmi to wyzwanie a nie pożałujesz!
Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com
Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com
Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive. |
_________________ Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|