NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[tgf]"Przewijający się" tekst w Edit Object
Autor Wiadomość
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:01   [tgf]"Przewijający się" tekst w Edit Object

Jak zrobić, że jak w okienku Edit Object nie mieści mi się teks (który jest wprowadzany w zdarzeniach, a nie przez gracza), to się tak jakby przewija, by pokazać co jest dalej, a nie widać tego. Coś jak efekt Marque w HTMLu, albo jak są czasem takie reklamy, przesuwający się tekst z czerwonych kropek. Ktoś może mi pomóc?
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:20   

Może String Parser? :)
 
     
michal.10 
Starszy sierżant
Club to Death Angel


Główny edytor: MMF
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 180

2376 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:22   

A może zamiast edit object zrobić tło na wierzchu, które było by przesłaniało napis i miało taką "dziurę" i tam by się przewijał tekst... (najlepiej w MMF, bo tam można zmieniać pozycję tekstu :D )
_________________
"Nić życia jest mieszanym włóknem, dobro i zło przewijają się razem."
"Nie kocha się za, kocha się pomimo, że..."
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:29   

Michal.10 - w TGF i chyba nawet w KnP się da :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:33   

Pobaw się String Parserem 2. Jeśli to jest krótki tekst, a ma się w jakimś okienku mieścić to zrób tak: pobierz tekst String Parserem na odpowiednią długość, wrzuć do Edit Object, potem kolejny kawałek. Wszystko w odstępach czasowych i zapętlić. Uzyskasz ładny efekt małym nakładem pracy.

Aby tekst podzielić na 2 części pobierz odpowiednią ilość tekstu ( tzn. połowę ), najpierw od lewej, a potem od prawej.
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:34   

No tak, ale może żeby wykrywać, że tekst się nie mieści i wtedy odpalać ten efekt? A i że jak wykryje, że się nie mieści, to po 2 sekundach zaczyna przesuwać.
Ok, dzięki RX, dostaniesz pkt. bo o to chodziło :) Akurat tego przykładu nie oglądałem.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 15-01-2006, 17:56   

Sprawdzać, czy się mieści lub nie, możesz również przy użyciu String Parsera. Po prostu sprawdzasz ile znaków zawiera Edit Box.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group