|
|
[MMF2] Filtr na ekranie |
Autor |
Wiadomość |
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 09-11-2008, 17:50
|
|
|
Dzięki, udało się z tą osobna warstwą. Można tym fajne efekty robić, ale faktycznie żre dużo pamięci, jak się weźmie na cały ekran, będę musiał podopasowywać oddzielne do pojedyńczych obiektów. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 04-03-2017, 20:59 ]
Sorki za odświeżenie starego tematu, ale Lens nie działa pod trybem Direct X 9. Jest niby shader Lens, ale nie wiem, czy da się go użyć do falowania ekranu. Z kolei Perspective Object ustawiłem w trybie Sine Waves, ale średnio to wygląda (obiekty wyglądają, jakby tańczyły, fale powtarzają się co chwilę w tym samym miejscu). Szkoda, że ten Lens nie działa pod Direct X, bo świetnie ten efekt wyglądał. Macie jakieś pomysły? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy Posty: 537
7976 Prestiż
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 06-03-2017, 23:13
|
|
|
Dzięki. Wygląda na dość skomplikowane w użyciu, ale na pewno się przyda. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|