NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 17
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 18:16   [Bitwa NB] 17

Ogłaszam siedemnastą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Strzelanka antystresowa, czyli kurka wodna i tym podobne (celowniczek).

Linki pomocnicze:
http://romanx.webd.pl/kli...nka#Celowniczek
http://pl.wikipedia.org/w...na_(seria_gier)

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 15 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2, GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!
• O ile nie będzie sprzeciwu - wysyłka prac do Komputer Świata!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 27.10, godziny 23:59. Macie 12 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
Pozik 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Posty: 130

28094 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 20:06   

A gdyby zrobić tak, ze gry z batalii wrzucamy od razu do Eksperta? Nie chce mi się robić 2 gier - wole 1 ;)
_________________
może wydałbyś jakąś dobrą grę w tym miesiącu?

www.pozik.victorygames.pl
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 20:59   

Kurcze, strasznie prosty temat :P muszę znaleźć jakieś zaawansowane wyjście ^^
Good luck 4 every1.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 21:19   

Fadex napisał/a:
zaawansowane wyjście

Kiedyś grałam w taki "interaktywny film", gdzie policjant przemieszczał się z punktu do punktu, w każdym z nich się osłaniał i strzelał do bandytów wystawiających łepki z okien itd.
Jeśli zrobisz tego remake, to rządzisz :)

Pozik napisał/a:
gry z batalii wrzucamy od razu do Eksperta

Pomysł przedni. Czemu nie?
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 21:34   

RomanX napisał/a:
Pozik napisał/a:
gry z batalii wrzucamy od razu do Eksperta

Pomysł przedni. Czemu nie?


To daj o tym wzmiankę w pierwszym poście :P
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 15-10-2008, 22:32   

Mam pewien pomysł na grę (myślałem w sumie od dawna, ale dopiero jak zobaczyłem podobną grę zrobioną przez kogoś innego stwierdziłem, że to nie takie głupie) ale nie do końz będzie to "Celowniczek". Czy Celowniczkopodobne tez się liczą? (zasady z grubsza te same, tylko bez celowniczka ;) )

P.S. Jakiś czas temu zrobiłem silnik do tego typu gry :D Gdybym go zamieścił, to bym sobie konkurencję narobił....
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 16-10-2008, 15:29   

Zobaczymy, może coś wymyślę ;)
 
     
ciapek 
Sierżant


Posty: 122

1663 Prestiż
Wysłany: 16-10-2008, 18:13   

Hmm... Może rozważę powrót do GM z okazji bitwy i trzecich urodzin NB...
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 16-10-2008, 23:09   

Fenrir napisał/a:
zasady z grubsza te same, tylko bez celowniczka

Jeśli z grubsza te same, to pewnie się zgadza :)
 
     
Pozik 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Posty: 130

28094 Prestiż
Wysłany: 17-10-2008, 11:35   

No i teraz mam dylemat :D Mam 3 projekty na głowie i jeszcze super pomysł na celowniczek, ale niestety celowniczek byłby grą, która daleko by odchodziła od tradycyjnych przedsięwzięć Pozikowego Świata... załamać zasady, czy kontynuować tradycję... najgorsze, że Kizop mi podpowiada, żeby złamać, ale przecież on jest zły... tak przecież nie można :<
_________________
może wydałbyś jakąś dobrą grę w tym miesiącu?

www.pozik.victorygames.pl
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 437

16663 Prestiż
Wysłany: 17-10-2008, 16:23   

hahaha, to na tym forum dalej się robi batalie? :D :P

ja nie wezmę udziału, spowodane jest to pracą nad DW2 oraz lenistwem, które w dużej mierze zabije nawet same DW2 :E ale życzę powodzenia wszystkim
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 18-10-2008, 00:18   

ja nie gwarantuję, że coś zrobię czasu mało, a ja teraz edukację mam na głowie...
 
     
Pozik 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Posty: 130

28094 Prestiż
Wysłany: 18-10-2008, 00:52   

Fenrir napisał/a:
ja nie gwarantuję, że coś zrobię czasu mało, a ja teraz edukację mam na głowie...
Silnik już masz z ptaków do Niezbędnika, ale ciii... :D
_________________
może wydałbyś jakąś dobrą grę w tym miesiącu?

www.pozik.victorygames.pl
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 18-10-2008, 10:53   

Może by tak podwoić limit wielkości pracy? W 5 mb, ciężko będzie się zmieścić. Celowniczki więcej grafiki z reguły wymagają: tła, animacje. Hmm... jak dam radę i nie będzie to kolidowały z aktualnymi zajęciami, to wystartuje w tej bitwie. Mam już pomysł ^^ Tylko ten limit :P
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 18-10-2008, 14:31   

Poważnie, myślałam, że wpisałam tam jedynkę :) Właśnie z racji specyficznego zapotrzebowania na grafikę takich gier (jak arkanoidów). Limit miał wynosić 15 MB, teraz taki jest xP
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group