NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 20 (BEFR#9)
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 01-04-2009, 21:03   [Bitwa NB] 20 (BEFR#9)

Ogłaszam dwudziestą BITWĘ NUKEBOARDS!
Czyli 9 Bitwę EFR lub BEFRR#1 ;)

:arrow: Temat:
Gra w maks. 10 zdarzeniach dowolnego typu!

Linki pomocnicze:
http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=30907#30907 (pkt. 4b)

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2 oraz Construct,
• plik gry musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 5.04, godziny 23:59. Macie łącznie 9 dni na dokończenie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Dotychczas wysłane prace:
Kodek - Neoline
Mef - Fabryka Zombiakow
 
     
Kodek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 176

12261 Prestiż
Wysłany: 01-04-2009, 21:08   

Heh :P Trochę dziwne... skoro 10 zdarzeń, a plik nie musi być odblokowany to skąd będzie wiadomo, że to 10 zdarzeń? ^^

Słuszna uwaga. | RomanX
Ostatnio zmieniony przez Minty 01-04-2009, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 01-04-2009, 21:37   

Ja coś chyba zrobię :D
Ostatnio zmieniony przez cx 02-04-2009, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Fly 
Starszy kapral


Główny edytor: KNP
Posty: 53

2348 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 09:38   

Omg co to ma być? Ja wchodzę na EF i mi na NB wbija ^^ .
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 19:11   

A może być 11 zdarzeń (gdy to 11. to Terminate BASS)? :rollugly:
 
     
Mefisto 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 74

4255 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 19:22   

Ej, jak to oddane prace- Mef... :) Ja chciałem Exekowi wysłać potem poprawioną wersje. Mogę ją ją jeszcze wysłać?
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 19:39   

@Mefisto
W związku ze specjalnymi okolicznościami - tak :P

@CubiX
Nie.

@Fly
Ha, ha :P
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 19:50   

Ale terminate bass to tylko kosmetyka, bez tego gra normalnie działa, tylko zostaje w procesach :< ja protestuję!
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
TheR 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: MMF
Posty: 21

595 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:15   

Hej, ja nie kapuje, Terminate bass.dll to nie jest Zdarzenie tylko Akcja więc o co biega?
Zdarzenie : Warunek => Akcja
Mylicie pojęcia.
_________________
Nie jest źle.
 
     
Ron 
Sierżant
stary zgred


Główny edytor: KNP
Posty: 108

13598 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:18   

TheR napisał/a:
Hej, ja nie kapuje, Terminate bass.dll to nie jest Zdarzenie tylko Akcja więc o co biega?
Zdarzenie : Warunek => Akcja
Mylicie pojęcia.


Ale zdarzenie musi zajść, bo mogła być wykonana akcja nie? Więc 1 miejsce zajęte.
 
     
Mefisto 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 74

4255 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:21   

Ale chyba musi być jakieś zdarzenie wyłączenia gry, więc tam terminate bass można wyłączyć.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:22   

Niekoniecznie - np kiedy użytkownik wciska alt+f4 w trakcie gry.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
TheR 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: MMF
Posty: 21

595 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:54   

Dlatego w TGF 2 / MMF 2 jest takie coś jak Disable Close button + usunięcie z menu skrótu alt+f4... No ale wy lepiej umiecie robić gry. :>
_________________
Nie jest źle.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3447

33794 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 21:56   

Właściwie, to niech będzie ten Terminate bass gratisowy - jak się zastanowić, taki nadmiar to nie byłaby ani trochę wasza wina, bo TGF ma naprawdę do bani wbudowany system dźwięku (co innego MMF2).
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 02-04-2009, 22:00   

THeR - nie każdy ma TGF2/MMF2.
No to alles gut. Możecie się spodziewać pracki ode mnie :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group