[Bitwa NB] 20 (BEFR#9) |
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 3447
33794 Prestiż
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:03 [Bitwa NB] 20 (BEFR#9)
|
|
|
Ogłaszam dwudziestą BITWĘ NUKEBOARDS!
Czyli 9 Bitwę EFR lub BEFRR#1
Temat:
Gra w maks. 10 zdarzeniach dowolnego typu!
Linki pomocnicze:
http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=30907#30907 (pkt. 4b)
Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2 oraz Construct,
• plik gry musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 5.04, godziny 23:59. Macie łącznie 9 dni na dokończenie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Dotychczas wysłane prace:
Kodek - Neoline
Mef - Fabryka Zombiakow |
|
|
|
 |
Kodek
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 176
12261 Prestiż
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:08
|
|
|
Heh Trochę dziwne... skoro 10 zdarzeń, a plik nie musi być odblokowany to skąd będzie wiadomo, że to 10 zdarzeń?
Słuszna uwaga. | RomanX |
Ostatnio zmieniony przez Minty 01-04-2009, 21:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Posty: 370
22 Prestiż
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:37
|
|
|
Ja coś chyba zrobię |
Ostatnio zmieniony przez cx 02-04-2009, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fly
Starszy kapral
 
Główny edytor: 
Posty: 53
2348 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 09:38
|
|
|
Omg co to ma być? Ja wchodzę na EF i mi na NB wbija . |
|
|
|
 |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Posty: 370
22 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 19:11
|
|
|
A może być 11 zdarzeń (gdy to 11. to Terminate BASS)? |
|
|
|
 |
Mefisto
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 74
4255 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 19:22
|
|
|
Ej, jak to oddane prace- Mef... Ja chciałem Exekowi wysłać potem poprawioną wersje. Mogę ją ją jeszcze wysłać? |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 3447
33794 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 19:39
|
|
|
@Mefisto
W związku ze specjalnymi okolicznościami - tak
@CubiX
Nie.
@Fly
Ha, ha |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 19:50
|
|
|
Ale terminate bass to tylko kosmetyka, bez tego gra normalnie działa, tylko zostaje w procesach :< ja protestuję! |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
TheR
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 21
595 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:15
|
|
|
Hej, ja nie kapuje, Terminate bass.dll to nie jest Zdarzenie tylko Akcja więc o co biega?
Zdarzenie : Warunek => Akcja
Mylicie pojęcia. |
_________________ Nie jest źle. |
|
|
|
 |
Ron
Sierżant stary zgred
 
Główny edytor: 
Posty: 108
13598 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:18
|
|
|
TheR napisał/a: | Hej, ja nie kapuje, Terminate bass.dll to nie jest Zdarzenie tylko Akcja więc o co biega?
Zdarzenie : Warunek => Akcja
Mylicie pojęcia. |
Ale zdarzenie musi zajść, bo mogła być wykonana akcja nie? Więc 1 miejsce zajęte. |
|
|
|
 |
Mefisto
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 74
4255 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:21
|
|
|
Ale chyba musi być jakieś zdarzenie wyłączenia gry, więc tam terminate bass można wyłączyć. |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:22
|
|
|
Niekoniecznie - np kiedy użytkownik wciska alt+f4 w trakcie gry. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
TheR
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 21
595 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:54
|
|
|
Dlatego w TGF 2 / MMF 2 jest takie coś jak Disable Close button + usunięcie z menu skrótu alt+f4... No ale wy lepiej umiecie robić gry. |
_________________ Nie jest źle. |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 3447
33794 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:56
|
|
|
Właściwie, to niech będzie ten Terminate bass gratisowy - jak się zastanowić, taki nadmiar to nie byłaby ani trochę wasza wina, bo TGF ma naprawdę do bani wbudowany system dźwięku (co innego MMF2). |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2009, 22:00
|
|
|
THeR - nie każdy ma TGF2/MMF2.
No to alles gut. Możecie się spodziewać pracki ode mnie |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
|