NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] Dni wojny III
Autor Wiadomość
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 03-04-2011, 22:39   [Strzelanka] Dni wojny III

Nazwa: Dni wojny III
Gatunek: Strzelanka z widokiem od góry
Grafika: M9206, Melman
Muzyka & Dźwięki: Internet, CS, halo, modules.pl
Edytor Gier: MMF2

Opis:
Testowałem, testowałem, już mam dość, chyba jest to grywalne już :P

Siły imperium ponownie zmuszają Ziemian do walki. Tym razem jako podporucznik Amanda Nadolska skopiemy tyłki złym obcym. Ja sam nie mam się za bardzo co tu rozpisywać, wszystko jest w instrukcji jak i w menu w grze. Polecam zacząć od treningu, od przeczytania instrukcji, dopiero wtedy można się połapać co je gdzie ;)

Cechy gry:
- długa kampania [Ponad 30 minut - no jak na strzelankę klikową to chyba sporo nie? :P ]
- 3 poziomy trudności (tym razem lepiej zbalansowane aniżeli w DW2)
- 22 rodzaje broni (znacznie poprawiłem ich balans. Kiedyś szotgun był bezużyteczny, teraz jest jedną z najlepszych broni)
- możliwość korzystania z dwóch broni jednocześnie
- save game

Download:
http://www.mediafire.com/?we93h68yw92ljqj
http://chomikuj.pl/Klikib...I,539237568.rar

Screeny:
http://fotozrzut.pl/zdjecia/96b34c5bdb.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/0c4fe859e9.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/0b5b51c7ca.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/c8d39bc670.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/88e3034333.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/4615777edc.png
http://fotozrzut.pl/zdjecia/a4a3a20944.png

Dodatkowo:
Jeśli znajdziecie jakieś znaczące błędy - niedziałający save (pamiętaj żeby rozpakować grę, inaczej zapisywanie nic nie da), bug uniemożliwiający ukończenie misji - to napiszcie. Drobnych błędów tam jest sporo, literówek w tekstach też pewnie, ale generalnie wydaje mi się że wygląda dobrze.
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
Ostatnio zmieniony przez Minty 20-10-2012, 16:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 04-04-2011, 18:20   

Fajna instrukcja :) 9 stron, hehe.

A tak serio, to fajnie, że wreszcie wyszło; dopiszę więcej, jak pogram.
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 09-04-2011, 08:39   

No, instrukcja to masakra ;P , ale tak ogółem to gra dość fajna :D . 5/6.
 
     
tracersgta 
Starszy sierżant
Po przerwie :I


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 7 razy
Posty: 204

2910 Prestiż
Wysłany: 20-04-2011, 18:40   

No to krytykujmy ;P .
Grafika 8.5/10 Muszę powiedzieć że się postarałeś, ale widoczne są niedopacowania...
Muzyka 9.5/10 Bardzo dobrze dobrana i klimatyczna...
Fabuła 7.5/10 Jest dobra ale czgoś mi w niej brakuje...
Grywalność 8/10 Literówki, dziwne błędy, których się nie da opisać...

Ocena ogólna: 8.25./10 Bardzo dobra gra!!!
_________________
Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 20-10-2012, 16:01   

http://www.mediafire.com/?we93h68yw92ljqj
link na speedyshare wygasł to dodaje jeszcze jeden

oceniajcie tą świetną i najlepszą grę jedyna gra w której idzie strzelać z dwóch broni na raz męczyłem się nad tym dwa tygodnie i zawaliłem przez to sprawdzian z logarytmów ale osiągnąłem sukces ahhh moje życie jest takie piękne

[ Dodano: 12-11-2013, 18:27 ]
http://mateusz9206.webd.pl/down/gry/dw3.rar Odświeżam link
Nie mogłem edytować postu bo był bardzo dawno temu wysłany

Dodano: 30-12-2013
Przesyłam link do wywiadu z twórcami: http://www.youtube.com/watch?v=Rjjowli4eKI
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 11:19   

Jestem już przy końcu trójki, więc mogę napisać wstępną recenzję.
Zacznę od minusów. Można się czepnąć, że grafika w kolejnych częściach się nie zmienia i jest recyklingiem tego, co było w poprzednich, ale trudno się o to czepiać w klikowej, darmowej produkcji, więc można na to przymknąć oko. Jeśli chodzi o końcówkę, to wydaje mi się, że mamy fabularnie powtórkę z dwójki - znowu dzieje się dokładnie to samo, tym razem jest inny zły, ale taki sam, jak ten poprzedni. Trochę dziwne, że obcy tak szybko i łatwo odbudowali to, to stanowiło główne zagrożenie w dwójce i teraz znowu musimy to rozwalić. W czwórce będzie kolejny zły, znowu to odbudują i tak w koło Macieju? :P
Gra jest trochę łatwiejsza, niż dwójka, która była dość hardcorowa nawet na średnim poziomie trudności. Przede wszystkim dlatego, że tarcza regeneruje się bardzo szybko, znacznie szybciej, niż w poprzednich częściach. Chciałem spróbować nawet sił na wyższym poziomie trudności, ale niestety gra nie zapamiętuje mojego wyboru i po wyłączeniu gry trzeba to ustawiać od nowa, więc mi się nie chciało. Poza tym ostatnie poziomy to taki gęsty spam wrogów, że i tak zrobiło się dość trudno.
Denerwują mnie te teleporty, które istnieją od pierwszej części i generują mi losowo kolejnych wrogów. Nie lubię czegoś takiego, bo wolę wyczyścić planszę do zera, niż żeby w nieskończoność wyłazili mi nowi wrogowie. Ale taka jest koncepcja gry, więc tu też trudno to uznawać za minus.
Za minus uznałbym też brak strzałek. W jedynce były cały czas, w dwójce czasami, a w trójce chyba całkiem zniknęły. Można to uznać za minus lub plus, bo w końcu takie wskaźniki zwykle są krytykowane w nowych grach jako przesadne ułatwienie, ale mapy są duże, nie mają minimapy i łatwo się w nich zgubić. Czasami łażę po całej mapie, szukając punktu kontrolnego, gdy go znajdę to znowu łażę po całej mapie, żeby znaleźć kolejny punkt kontrolny i tak kilka razy.
Na plus/minus - jaja wielkanocne. Były chyba też w dwójce, ale nie wiedziałem, o co chodzi. Dopiero w trójce się połapałem, że trzeba przy nich nacisnąć przycisk akcji. Są trochę dziwne - jedno pokazało mi zdjęcie twojego psa, drugie zdjęcia azjatek, trzecie teleportowało mnie w jakieś losowe miejsce na mapie. Chyba trochę inaczej rozumiem koncepcję easter eggów, więc szkoda, że nie wymyśliłeś jakichś lepszych :D
Na plus - zdecydowanie interakcje z drużyną. Fajnie, że każda część wprowadza coś nowego i seria nie stoi w miejscu. Widać, że starasz się, żeby gra nie była tylko monotonną rozpierduchą, tylko żeby dodawać do niej dodatkowe mechaniki. W tej części właśnie te interakcje są mocną stroną gry. Oczywiście gra i tak jest dość monotonną rozpierduchą, ale takie urozmaicenia są zawsze mile widziane :D
No i na razie to tyle. Może ta część nie jest aż taką rewolucją w serii, jak dwójka w stosunku do jedynki, ale jednak widać pewien postęp. Mimo paru minusów to jednak całość oceniam na plus, bo większość z tych minusów tyczy się całej serii, a nie tej konkretnej części.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 18:04   

kamiledi15 napisał/a:
i. Trochę dziwne, że obcy tak szybko i łatwo odbudowali to, to stanowiło główne zagrożenie w dwójce i teraz znowu musimy to rozwalić.


Jest to wyjaśnione fabularnie po odzyskaniu Kawalskiego. "Fabryki klonów". Jedną niszczyło się w Dni Wojny 1

kamiledi15 napisał/a:
Denerwują mnie te teleporty, które istnieją od pierwszej części i generują mi losowo kolejnych wrogów.


Platformy teleportacyjne można niszczyć, pod warunkiem że trzymany jest klawisz spacja!! "Dokładne celowanie". Jest to spowodowane tym, że gdy wróg stałby na platformie i do nas strzelał, to przy normalnym strzelaniu walimy w platformę, bierne zagrożenie, zamiast aktywnego zagrożenie, czyli strzealjącego do nas przeciwnika. Dlatego po jego zabiciu mamy możliwość zniszczenia platformy przytrzymując spację.

kamiledi15 napisał/a:
Za minus uznałbym też brak strzałek.

Strzałka jest w większości poziomów, pod waruniem, że trzymasz tyldę (wyświetla cele misji i pokazuje strzałkę). Czasami trzeba znaleźć jakiś przełącznik i wtedy nie ma strzałki.
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 18:14   

Zwracam honor, o tej tyldzie czytałem w instrukcji i zapomniałem o tym. W poprzednich grach tego nie było, dlatego wyleciało mi z głowy.
O platformach też mi pisałeś i też zapomniałem :P Dzięki za przypomnienie.
Ale z tym głównym zagrożeniem to chodziło mi o
Spoiler:
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 18:17   

kamiledi15 napisał/a:
Ale z tym głównym zagrożeniem to chodziło mi o tą broń masowej zagłady, którą chciał wykorzystać główny zły i rozwaliłem w dwójce, a teraz w trójce ją odbudowali i kolejny zły chce ją wykorzystać tak samo.


Tak, wiem. Ta misja została zrobiona tylko dlatego, że była ona w Dni wojny pre-alfa-omega gameplay (w wersji TGF, na 4 wersje przed ostateczną Dni Wojny 1 :P ) i chciałem ją odtworzyć w ten sam sposób - broń w kształcie plusika, 4 generatory i 4 punkty do podłożenia bomb. A to głównie dlatego, że leciała klimatycznie muzyczka faithless, której ostatecznie w final wersji nie ma :)
https://www.youtube.com/watch?v=uzgBD2wysuI

[ Dodano: 08-02-2018, 17:18 ]
kamiledi15 napisał/a:
czytałem w instrukcji i zapomniałem o tym


Właśnie dlatego w 4 chcę bardzo zintegrować pierwsze misje z treningiem, żeby instrukcja była już tylko jako dodatek, a główna rzecz z informacjami odnośnie gry.
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 18:25   

No spoko, rozwalanie tej broni było całkiem przyjemne :D Powtórka z rozrywki nie jest zła, jeśli ma się na nią pomysł, a Ty na szczęście miałeś, więc można wybaczyć. Tylko co stoi na przeszkodzie, żeby potem znowu ją odbudowali? Jeszcze nie skończyłem gry, więc może potem będzie to wyjaśnione.

[ Dodano: 08-02-2018, 23:30 ]
Gra ukończona. Trochę rozczarował mnie ostatni boss, co on taki łatwy? 15 sekund i było po nim. Boss z dwójki był dużo trudniejszy. Podobał mi się za to żart na końcu, dobre to było :D Dzięki, że przypomniałeś mi, o co chodzi z tyldą i niszczeniem teleportów, bardzo ułatwiło mi to końcówkę gry. Wszystko wcześniej przeszedłem bez tego, dlatego seria była taka trudna. Podtrzymuję to, co napisałem, to kawał niezłej strzelanki, choć pod koniec już trochę odczuwałem znudzenie. Mimo to, czekam na czwórkę, ciekaw jestem, co tam wymyślisz.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 23:47   

Dzięki za dobre słowa, krytykę i poświęcony czas!
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group