NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2] Kody
Autor Wiadomość
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
  Wysłany: 19-01-2010, 18:55   [TGF2] Kody

witam mam problem bo chce dodać kody do gry ale nie wiem jak pomożecie mi?Czekam na odpowiedzi!To wygłądać tak że wpisuje np. masło i dodaje mi szybkość mojego activa lub szkacze do ukrytej planszy itp.
_________________
luludek
Ostatnio zmieniony przez Aleks 24-01-2010, 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33730 Prestiż
Wysłany: 19-01-2010, 20:02   

Najłatwiej ze wszystkiego zrobić prostą konsolę. Naciskając tyldę przełącza się flaga jakiegoś obiektu (a w TGF2 możesz przełączać flagę Edit Boxa). Kiedy flaga jest wyłączona, Edit Box jest ukrywany. Gdy włączona - jest pokazywany.

Gdy Edit Box jest aktywny, zawiera "masło" i został wciśnięty ENTER - czyścisz Edit Box i np. skaczesz do ukrytej planszy.

Jeśli chodziłoby o skok do poziomu, to TGF ma to wbudowane - w edytorze scenariusza możesz ustawić poziomom hasła, a w menu gotowej gry można znaleźć opcję wpisywania hasła.
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
Wysłany: 19-01-2010, 20:15   

ok sprubóje zrobić ale to troche trudne!!!Może ktos zna jakiś viedo poradnik!!!A gdzie to jest wbudowane!!!

[ Dodano: 19-01-2010, 20:18 ]
jaka tylda!!

[ Dodano: 19-01-2010, 20:20 ]
ok jestem w editboxie i co mam zrobić
_________________
luludek
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-01-2010, 10:11   

Hmm... przeczytaj może najpierw kilka poradników i instrukcji dla początkujących i lepiej się zapoznaj z programem. Praca bez znajomości środowiska jest niemożliwa :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
  Wysłany: 20-01-2010, 13:26   PORADNIKI???

ok ale gdzie są te poradniki???
_________________
luludek
 
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28587 Prestiż
Wysłany: 20-01-2010, 14:19   

Wystarczy że porównasz 2 wartości
Compare two general values w The Special Object - Conditions

PanoramiX napisał/a:
Gdy Edit Box jest aktywny, zawiera masło i został wciśnięty ENTER - czyścisz Edit Box i np. skaczesz do ukrytej planszy.
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
Wysłany: 20-01-2010, 14:31   PORADNIKI

Ej no dajcie link do poradnika video lub słownego na tej stronie lub podajcie link z znaczeniami słów:
-Compare two general values w The Special Object - Conditions
_________________
luludek
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-01-2010, 14:35   

Zacznij od dogłębnego przewertowania Klikipedii.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 20-01-2010, 14:48   

Proszę cię bardzo. Przykładzik.

http://chomikuj.pl/Wackyjackie w katologu Przykłady TGF :> .

Chyba aż takie ciężkie to to nie jest.
Ostatnio zmieniony przez Wackyjackie 20-01-2010, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
  Wysłany: 22-01-2010, 18:22   DO WACKYJACKIE

ceszć Wackyjackie mógłbyś mi zrobić te kody (co masz na chomikuj).Zrobiłeś to w tgf1 a mógłbyś to zrobić w tgf 2???

Sam sobie narobiłeś kłopotu, bo nie sprecyzowałeś w przedrostku o jaką wersje TGF ci chodzi. //Wilk
_________________
luludek
Ostatnio zmieniony przez Aleks 24-01-2010, 10:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kadet 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 26

1206 Prestiż
Wysłany: 22-01-2010, 21:11   

http://www.speedyshare.co...a_debila....mfa :D

-ustawianie licznika
-zmiana pozycji
-strzelanie
-skok do następnej planszy

-widoczność editbox'a
_________________
[b]Kadet[/b] aka [b]Ktos[/b]
GG: [b]5299269[/b]
E-mail: [i][b]Kadet_90@o2.pl[/b][/i]
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 23-01-2010, 12:27   Re: DO WACKYJACKIE

luludek napisał/a:
ceszć Wackyjackie mógłbyś mi zrobić te kody (co masz na chomikuj).Zrobiłeś to w tgf1 a mógłbyś to zrobić w tgf 2???


Jak to się dzieje, że ja mogę otworzyć plik w GF2...

File>Open?
 
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
  Wysłany: 24-01-2010, 00:01   

ja mam demko tgf2 dacie link do pełnej wersi???

[ Dodano: 24-01-2010, 00:11 ]
ok dałeś mi link.ściągnołem go i co??? odpaliłem nacisnołem tab i pojawił się edit box jak coś do niego wpisywałem to nic się nie dzieje!!!!
_________________
luludek
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 24-01-2010, 09:48   

"Regulamin:
5. Bądź legalny" ;>.

Trzeba było odrazu, że masz demo.
http://www.speedyshare.co...Wackyjackie.mfa

Co do przykładu kadeta - nie łaska spojrzeć w edytor zdarzeń i zobaczyć jakie są kody?
 
 
     
luludek 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Drugi edytor: GameMaker
Posty: 19

248 Prestiż
  Wysłany: 24-01-2010, 18:18   elo

dacie link do orginalnej wersi tgf2 ????
_________________
luludek
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group