NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strategia] Warriors of sword and spell
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 27-07-2010, 18:55   

Możesz też pomyśleć nad zrobieniem mnóstwa nierzucających się w oczy dodatków do tła, zamiast np. jaskrawych kwiatków.

Znalazłam błąd - po osiągnięciu 3 poziomu (tuż po awansie) w pierwszej misji włączyłam panel swojego łoriora. Wygląda on normalnie, ale przyciski poprawiania cechy (plusy) są przesunięte o jakieś 200 px w dół i nie działają, nie wiem jak zamknąć takie coś.
http://imgur.com/fqAd8.jpg
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 02-08-2010, 18:42   

Hmm... tyle razy w to grałem, a jeszcze mi się taki błąd nie zdarzył. A może zrobiłeś coś wcześniej? Klikałeś gdzieś "na oślep"?

EDIT
Znalazłem, może nie tyle co błąd, ale nazwijmy to "słabą" część kodu, która mogła być źródłem opisanego błędu. Poprawka zostanie uwzględniona w ostatecznej wersji 1.12.

[ Dodano: 17-08-2010, 16:26 ]
W załączeniu wersja 1.12, w której jest dość sporo zmian. Nie mogę obiecać, że to ostateczna wersja, ponieważ przy tworzeniu pojawiają się coraz to nowsze pomysły. Również chciałbym uwzględnić Wasze sugestie (druga kampania, hot-seat).

Najważniejsze zmiany w wersji 1.12 dotyczą zwiększenia wagi umiejętności związanych z magią. Umiejętności dowódcy dają teraz większe korzyści, a umiejętność koncentracji działa w końcu jak powinna. Teraz opłaca się być magiem. Pełna lista zmian (również ważnych) poniżej:

Wersja 1.12.
- Na ekranie dowódcy można teraz podejrzeć stan armii (liczebność + parametry)
- Liczniki pokazujące przyrost parametrów jednostek teraz uwzględniają specjalności danego dowódcy
- Wróg po przejęciu zamku gracza dokonuje stopniowo zniszczeń w okupowanym zamku (niszcząc koszary, bazar lub szkołę magii)
- Zmodyfikowano rozwój wszystkich umiejętności magicznych z 15% na 33% na każdy poziom
- Umiejętność koncentracji daje teraz możliwość rzucenia 2 zaklęć w jednej rundzie na 99% (na 3 poziomie)
- Zmodyfikowano parametry kilku zaklęć (przeważnie osłabiając ich podstawowe właściwości)
- Zmodyfikowano system tworzenia się armii wroga
- Korekta poziomów trudności w poszczególnych misjach (jedne były za łatwe, inne za trudne)
- Zmniejszono inicjatywę gryfa z 70 na 65, oraz zmniejszono działanie jego umiejętności specjalnej (zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 2 zamiast o 3 punkty)
- Zmieniono zdolność specjalną Drzewca z "oplątanie" na "rozrost" (poprzednia mogła doprowadzić nawet do niekończącej się bitwy)
- Poprawiono błąd, w wyniku którego przedmioty ukryte w lesie były widoczne przez "leśną mgłę wojny"
- Poprawiono błąd powodujący niedziałanie przycisku "kolejna armia" po wczytaniu stanu gry
- Poprawiono błąd w misjach 3 i 6, gdzie podczas bitwy zamiast krasnoludów pojawiali się barbarzyńcy
- Poprawiono błąd w misji 10, polegający na złym centrowaniu mapy po wycofaniu z walki, oraz po wczytaniu stanu gry
- Dodano ściemnienie tła po wejściu na ekran dowódcy, bądź po wyświetleniu się ekranu zdobyczy
- Usunięto błąd czasem powodujący wyświetlenie przycisków zwiększania umiejętności poniżej ekranu dowódcy
- Wprowadzono dodatki do tła (krzaczki, kamienie, gałęzie, grzyby, itp)
- Drobne poprawki w grafice i opisach

Link do wersji 1.12:
Speedyshare

[ Dodano: 21-10-2010, 22:45 ]
Po długiej przerwie chciałem się Wam przypomnieć z "Warriorsami" :)

W linku poniżej zamieszczam ostatnią wersję 1.13.beta. Jest to poprzednia wersja wzbogacona o tryb Hotseat. Póki co mamy do dyspozycji tylko jedna mapkę. Wersję wypuszczam jako betę, ponieważ chciałbym aby gra została przetestowana przez 2 graczy.

Co nowego w wersji 1.13.beta:
- Wprowadzono tryb Hotseat
- Drugi gracz kieruje rasą Nieumarłych
- Wprowadzono czas rozbudowy poszczególnych części zamku (w zależności od poziomu który budujemy będzie to trwało 3, 4 lub 5 tur). Ma to wymusić większe planowanie rozbudowy oraz rozciągniecie w czasie dochodzenie do najsilniejszych jednostek na mapie) -> póki co tylko w trybie Hotseat
- wprowadzono ekran podsumowania walki

Dodatkowe info: Wprowadziłem osobne katalogi na zapis gry dla pojedynczego gracza i dla dwóch graczy. Więc jak macie zapisaną grę to przerzućcie ją do katalogu "SavePvC".

Link:
SpeedyShare

Bardzo proszę o informacje o wszelkich wykrytych błędach i niedoróbkach.

Miłych bitew we dwoje życzę :)

[ Dodano: 21-10-2010, 22:56 ]
A i jeszcze jedna ważna rzecz:
Nieumarli zdobywają rekrutów na cmentarzach i w kryptach. A osady i zagrody traktują tak jak, każde inne miejsce do splądrowania.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 22-10-2010, 09:32   

Hotseat? Hell yeah!
Gdybym tylko miał czas na takie rzeczy :P
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 22-10-2010, 14:03   

Dzisiaj właśnie kończę partyjkę w Heroesy z kumplem, to jak skończymy może potestujemy ;- ).

EDIT:
Zaczęliśmy grać o około 17. Skończyliśmy o 19:30...
http://i54.tinypic.com/206bhu0.png - wystąpiło to po walce międzygraczowej ;) .
_________________
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 22-10-2010, 19:00   

Hmm... Oczywiście u mnie się nic takiego nie stało :P
OK. Powiedz mi:
- czy to była pierwsza walka pomiędzy graczami?
- gdzie była walka? W polu, czy w zamku?
- kto kogo zaatakował?
- kto wygrał walkę?
- jak rozumiem wystąpiło to po zakończeniu walki a nie w trakcie. Czy ostatni zabity przeciwnik został pokonany przez inną jednostkę czy w wyniku rzucenia zaklęcia?
- czy po walce pojawiło się okno podsumowania?

EDIT:
Udało mi się naprawić błąd (przynajmniej tak mi się wydaje). Zapewne pojawił Ci się, gdyż ostatnia wroga jednostka została zabita po użyciu czaru? W sumie, nie powinno mieć to związku, ale faktycznie taki błąd się wtedy pojawia. Za jakąś godzinkę udostępnię poprawioną wersję.

EDIT 2:
Poniżej link do hotseat bety v2 (wyeliminowano błąd wykryty przez Wackyjackie):

SpeedyShare

[ Dodano: 29-01-2011, 00:01 ]
Wersja 1.14 została ukończona. Najważniejsze to dopracowanie trybu hot-seat oraz dodatnie kilku mapek to tego trybu. Użyto również HWA dzięki czemu gra działa znacznie szybciej. Kompletna lista zmian poniżej:

wersja 1.14
- Dodano nowe mapy do trybu Hotseat
- Hotseat: poprawiono błąd powodujący koniec gry gdy gracz utracił wszystkie armie, ale posiadał jeszcze zamki
- Hotseat: poprawiono błąd powodujący nieprawiodłowe zliczanie ilości zamków obu graczy (w efekcie problem z określeniem zwycięzcy potyczki)
- Poprawiono błąd centrowania ekranu powodujący "wyjechanie" kamery poza obszar gry
- Wyeliminowano błąd powodujący miganie obiektów przy starcie etapu, oraz pod mgłą wojny przy wyjściu z zamku, po zakończonej bitwie, czy po zmianie gracza
- Zwiększono inicjatywę szkieletów i Ożywieńców o 5 punktów do 45 i 35
- Poprawiono błąd powodujący możliwość powstania wartości większych od zera parametru zdolność specjalna dla Szkieletów i żywieńców w trybie Hotseat
- Wyeliminowano migające teksty w "lunecie" i innych polach tekstowych
- Poprawiono błąd powodujący za wcześnie wyświetlany opis dowódcy w zamku (błąd w polu tekstowym)
- Luneta pokazuje teraz poziom zamku oraz armii (dowódcy) gracza
- Zmieniono kolor tekstu awansu oraz licznika zebranego doświadczenia na mniej bijący po oczach
- Zablokowano możliwość przesuwania mapy oraz odznaczenia armii, gdy dowódca armii awansował
- Dodano "ufortyfikowanie" armii broniącej zamku bądź stacjonującej w garnizonie (+3 obrona, +1 pancerz). Zdobyćie zamku będzie trudniejsze, a sam zamek będzie dawał korzyści obronne.
- Zmieniono ikony rozbudowy zamku
- Poprawiono bład powodujący niepoprawne wyświetlanie animacji zamku po wczytaniu gry
- Rozbudowa zamku zostaje całkowicie przerwana gdy zamek zostanie zdobyty przez armię wroga
- usunięto błąd w kodzie podniszczania zdobytego przez wroga zamku, zanim zdobył go gracz (kampania dla pojedynczego gracza)
- Poprawiono błąd powodujący możliwość przeniesienia jednostek z zamkowych koszar do armii gdy armia nie stacjonuje w zamku
- Wyeliminowano błąd powodujący możliwość wejścia na ekran dowódcy podczas toczącej się walki
- Poprawiono błąd powodujący nie zerowanie liczników znajdujących się na HUD: punktów ruchu, poziomu dowówcy oraz zdjęcia dowódcy i ikony następnej armii po przegranej bitwie
- Wyeliminowano błędy związane z wycofaniem się z walki (niezerowanie liczników HUDa, pozostawione flagi w trybie hotseat, niekiedy brak podsumowania)
- Wyeliminowano błąd powodujący złe ustawianie się strzałek ruchu gdy sąsiadują ze sobą armie gracza
- Nowa grafika rzeki i mostu
- Zlikwidowano parę pomniejszych błędów i niedoróbek w trybie dla pojedynczego gracza i hotseat (np. liczniki zebranych surowców podążają za przesuwaną mapą)
- Likwidacja błędów powstałych w wyniku zmiany platformy tworzenia gry

Aby pobrać grę zapraszam na stronę gry. Jest ona w języku angielskim, ponieważ planuję grę przetłumaczyć i ruszyć z nią "w świat" :)

Strona gry
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 29-01-2011, 11:15   

Super sprawa, z HWA nie powinno być już problemów z wydajnością :) Zaraz wrzucę nową wersję na Klikibazę.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 29-01-2011, 14:55   

sciągam kolosa na moim powolnym necie bezprzewodowym... i zagram! ;--)
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 05-02-2011, 00:43   

Na stronie gry dostępna jest wersja 1.15.

Zlikwidowano jeden poważny błąd:
1. Poprawiono błąd związany z niekończącymi się misjami, pomimo wykonania celów misji

Mam nadzieję, że do wersji 1.100 nie dojdziemy :P

Strona gry

Poprawiono link | Fadex
Ostatnio zmieniony przez Fadex 05-02-2011, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 05-02-2011, 09:58   

TAAAK, gra fajna, podoba mi się :D
 
     
Swarmer 
Sierżant
władca Swarm Games


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 104

1306 Prestiż
Wysłany: 05-02-2011, 16:41   

Nornik napisał/a:
Mam nadzieję, że do wersji 1.100 nie dojdziemy :P

Eh, zacznijmy od tego, że wersję 1.100 już wydałeś (to to samo co 1.10), ale wiem że to żart.
A tak w ogóle, gra fajna. Przyjemnie mi się pykało z kuzynem na multiplejerze ;) ( powiedział mi, że jak wygrywają nieumarli, to kościotrup wygląda, jakby tańczył jakieś "parabole" :/ )
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 05-02-2011, 21:15   

Ja tam widzę, że kościotrup tańczy "Taniec z szablami" :)
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 05-02-2011, 22:08   

"...Tańczy, tańczy, tańczy..." :P

Tylko znajdź kogoś do korekty tłumaczenia na angielski, no i strona też potrzebuje pracy w tym zakresie :)
 
     
Swarmer 
Sierżant
władca Swarm Games


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 104

1306 Prestiż
Wysłany: 06-02-2011, 09:11   

Nornik, według mnie też, ale kto tam ośmiolatka zrozumie ;)
 
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 06-02-2011, 10:24   

Cóż Romanie, lingwistą nie jestem, ale postaram się aby całość była zrozumiała i trzymała się kupy.
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 06-02-2011, 10:56   

HAHA, szkielet tańczy, tańczy, tańczy :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group