Sonda 108 |
Jaką grę stworzyłbyś, gdybyś miał nieograniczone możliwości? |
Bijatykę |
|
0% |
[ 0 ] |
Grę sportową |
|
3% |
[ 1 ] |
Klon GTA |
|
0% |
[ 0 ] |
Logiczną |
|
0% |
[ 0 ] |
Przygodówkę |
|
3% |
[ 1 ] |
MMOG |
|
13% |
[ 4 ] |
RPG |
|
27% |
[ 8 ] |
RTS |
|
6% |
[ 2 ] |
RTS w przestrzeni 3D |
|
17% |
[ 5 ] |
Skradankę |
|
0% |
[ 0 ] |
Strategię ekonomiczną |
|
3% |
[ 1 ] |
Strategię turową |
|
0% |
[ 0 ] |
Strzelankę FPS/TPS |
|
13% |
[ 4 ] |
Symulator |
|
0% |
[ 0 ] |
TPP zręcznościowe |
|
0% |
[ 0 ] |
Wyścigi |
|
0% |
[ 0 ] |
Inną (jaką?) |
|
10% |
[ 3 ] |
|
Głosowań: 29 |
Wszystkich Głosów: 29 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 09:59 Sonda 108
|
|
|
Jaką grę stworzyłbyś, gdybyś miał nieograniczone możliwości? |
|
|
|
|
TomaszSportowiec
Sierżant Powrót? Może
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 109
0 Prestiż
|
|
|
|
|
Shivek
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 132
1052 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 14:58
|
|
|
Strzelanki najczęsciej łączą w sobie wiele różnych rodzai gier, a dodatkowo są cholernie trudne, w przypadku online, gdy ciągle czegoś się uczymy |
|
|
|
|
Sebol
Bohater
Główny edytor:
Posty: 249
5905 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 15:23
|
|
|
Ja bym z przyjemnością stworzył RPG. Wielką grę z wielkim światem może nawet większym niż TES, masa możliwości, questy które tworzyły by sie same (jakiś schemat który tworzył by je z np. 300 elementów) wtedy było by ciągle coś nowego, możliwość zbudowania domu, otworzenia sklepu, tworzenia róznych bajerów niczym w SPORE taki edytor itd. Wiem że takie coś by było trudne do zrobienia bo był by to normalnie taki Matrix.. ale w końcu jak sie ma nieograniczone możliwosci to cóż.. wszystko jest do zrobienia |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 15:30
|
|
|
Inną. Zawsze lubiłem mało wykorzystywane pomysły Tutaj może bym zrobił FPP w dwóch wymiarach, może z jakimś samouczkiem, by gracz na początku zrozumiał o co chodzi w grze. Taki raczej sandbox z wykorzystaniem tego pomysłu. |
|
|
|
|
Pisarz
Młodszy chorąży Spinacz
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 239
2677 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 16:02
|
|
|
Żadną, bo nawet jakbym miał możliwości, to i tak by mi się nie chciało. |
_________________ Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości? |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 16:15
|
|
|
Chciałbym, żeby w końcu w jakimś MMF 4 czy MMF 8 działał poprawnie ruch piłki odbijanej - żeby piłka przy szybkim ruchu nie przelatywała jak obecnie przez paletkę oraz żeby odbijała się zgodnie z zasadami fizyki. Tylko tyle bym chciał. |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 16:18
|
|
|
Ja bym zrobił strzelankę FPS z inteligentną drużyną, dużymi poziomami, całą masą broni, nowoczesnym uzbrojeniem, zaawansowanym AI wrogów, ciekawą i zawiłą fabułą (z humorem okorz), oraz doskonale dobranymi głosami postaci.
Każdy przedmiot można by było zniszczyć, czy przesunąć (zgodnie z prawami fizyki), a każdy szczegół techniczny byłby niezwykle dopracowany.
Oczywiście wszystko w 3D z doskonałą grafiką, efektami specjalnymi i oprawą dźwiękową.
Taką grę zrobiłbym tak, żeby ludzie przez lata mile wspominali godziny jakie poświęcili na grę.
Szkoda tylko, że nie mam nieograniczonych możliwości |
_________________
|
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 17:32
|
|
|
Moje zaznaczenie to RTS w przestrzeni 3D, choć to trochę ograniczone określenie. Praktycznie rozwinięcie X3, ale sterowanie bardziej ogarnialne, np. sterowanie RTSowe na mapie uniwersum (z możliwością kolejkowania rozkazów, prostym definiowaniem rozkazów i grup itd.) z koniecznością sterowania dodatkowo jednym okrętem, żeby interfejs wreszcie był sensowny. Do tego brak sektorów - świat bez spoin (w obrębie galaktyki) jak w np. Oblivionie, z możliwością kolonizowania i podbijania planet - taka minigierka w stylu Supreme Commander, tyle że dałoby się oczywiście wspierać to z kosmosu. Również z możliwością abordażu statków - minigierka w stylu Mass Effect lub Battlefield 2142. Żeby całość miała dużą ilość wbudowanych projektów statków, okrętów, pojazdów, czołgów, walkerów, samolotów, wszystkiego, ale żeby dało się budować własne, jak w np. Earth 2160, oraz w prosty sposób je modernizować, przez kolejkę rozkazów (lot do stoczni, kupno, transfer starego sprzętu do magazynu, transporter odbiera i automatycznie sprzedaje na jakimś złomie itd.). Z dokładnym AI i z mnóstwem zdarzeń losowych, sensowną ekonomią, ciekawą walką, nieliniową rozgrywką i dziesiątkami niezależnych, pełnowymiarowych kampanii.
To wszystko offline i z opcją online, podobnie jak w EO, ale bez wad, z wieloma galaktykami (w singleplayerze kilka gotowych + dalsze kilka generowane losowo, w multi dodawane co jakiś czas nowe).
W skrócie: X3+ Machines+ Freespace+ Homeworld+ EveOnline+ Oblivion+ Supreme Commander+ Mass Effect+ Battlefield 2142+ Galactic Civilizations.
Możliwość przejścia od handlarza na stacji czy czołgisty do imperatora |
|
|
|
|
VegetaZen
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 17
341 Prestiż
|
Wysłany: 06-09-2010, 18:47
|
|
|
Zdecydowanie RTSa, chciałbym go nawet w klikach zrobić ale to ciężka sprawa . |
|
|
|
|
noxx
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 262
7107 Prestiż
|
Wysłany: 07-09-2010, 09:20
|
|
|
Inną. taki miks SPORE i Black&White. |
|
|
|
|
Cremmy
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 114
16736 Prestiż
|
Wysłany: 07-09-2010, 22:04
|
|
|
Jakbym miał nieograniczone możliwości, to zrobienie gry byłoby chyba jedną z ostatnich rzeczy jakie miałbym w planach d;
Ale mimo wszystko, gdybym postanowił zrobić jakąś... Super rozbudowana przygodówka z historią która poruszy miliony d;
Najlepszym wyjściem chyba byłoby zrobienie gry, która ma w sobie wszystko. Idealny symulator realności, taki matrix z możliwością wylogowania się (i w ten sposób doszliśmy do sytuacji skrajnego uzależnienia od gier komputerowych~). |
_________________ <Wyobraź tu sobie podpis~> |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 07-09-2010, 23:20
|
|
|
Cremmy napisał/a: | Idealny symulator realności |
Z tym mógłby być problem, bo gdyby symulator był idealny, to nieidealni ludzie nie mogli osiągnąć nic więcej, niż w realnym świecie i byłoby podobnie nudno. To po co grać? |
|
|
|
|
PoW
Chorąży Dziękuję, postoję.
Główny edytor:
Posty: 296
22921 Prestiż
|
Wysłany: 08-09-2010, 00:13
|
|
|
Zaznaczyłem strzelankę, choć szczerze to marzyłoby mi się coś na krawędzi FPS/RPG (chyba Stalker byłby najbliższym przykładem, choć wrzuciłbym więcej elementów fabularnych, prawdopodobnie w stylu Fallouta 3 - choć przyznam szczerze, że w niego nie grałem). Oprócz tego jakąś platformówkę w trzech wymiarach, w stylu klasyki PSX (Medievila, Crasha Bandicoota czy Spyro the Dragon) a także serii Legacy of Kain. No i turówka, która mogłaby dorównać szachom, jak choćby Advance Wars.
A z gier co do których mam powiedzmy, możliwości, ale brak chęci, motywacji, talentu i czasu to platformówka połaczona z prostym rpg, oraz strzelanka w stylu contry. |
_________________ Mówię po polsku, bo myślę po polsku.
Choć nie zawsze. |
Ostatnio zmieniony przez PoW 08-09-2010, 00:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 08-09-2010, 00:14
|
|
|
RomanX napisał/a: | Cremmy napisał/a: | Idealny symulator realności |
Z tym mógłby być problem, bo gdyby symulator był idealny, to nieidealni ludzie nie mogli osiągnąć nic więcej, niż w realnym świecie i byłoby podobnie nudno. To po co grać? |
W grach ryzykujemy bardziej niż w realnym świecie. Zapewne byłby większy chaos. Na pewno byłoby co robić. |
|
|
|
|
|