NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda 108

Jaką grę stworzyłbyś, gdybyś miał nieograniczone możliwości?
Bijatykę
0%
 0%  [ 0 ]
Grę sportową
3%
 3%  [ 1 ]
Klon GTA
0%
 0%  [ 0 ]
Logiczną
0%
 0%  [ 0 ]
Przygodówkę
3%
 3%  [ 1 ]
MMOG
13%
 13%  [ 4 ]
RPG
27%
 27%  [ 8 ]
RTS
6%
 6%  [ 2 ]
RTS w przestrzeni 3D
17%
 17%  [ 5 ]
Skradankę
0%
 0%  [ 0 ]
Strategię ekonomiczną
3%
 3%  [ 1 ]
Strategię turową
0%
 0%  [ 0 ]
Strzelankę FPS/TPS
13%
 13%  [ 4 ]
Symulator
0%
 0%  [ 0 ]
TPP zręcznościowe
0%
 0%  [ 0 ]
Wyścigi
0%
 0%  [ 0 ]
Inną (jaką?)
10%
 10%  [ 3 ]
Głosowań: 29
Wszystkich Głosów: 29

Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 09:59   Sonda 108

Jaką grę stworzyłbyś, gdybyś miał nieograniczone możliwości?
 
     
TomaszSportowiec 
Sierżant
Powrót? Może


Główny edytor: Stencyl
Pojedynki: tak
Posty: 109

0 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 14:26   

Ja bym stworzył grę sportową.
_________________
http://www.zebra-company.ufoludki.net/blog/ moja nowa strona
 
     
Shivek 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 132

1052 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 14:58   

Strzelanki najczęsciej łączą w sobie wiele różnych rodzai gier, a dodatkowo są cholernie trudne, w przypadku online, gdy ciągle czegoś się uczymy :)
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 15:23   

Ja bym z przyjemnością stworzył RPG. Wielką grę z wielkim światem może nawet większym niż TES, masa możliwości, questy które tworzyły by sie same (jakiś schemat który tworzył by je z np. 300 elementów) wtedy było by ciągle coś nowego, możliwość zbudowania domu, otworzenia sklepu, tworzenia róznych bajerów niczym w SPORE taki edytor itd. Wiem że takie coś by było trudne do zrobienia bo był by to normalnie taki Matrix.. ale w końcu jak sie ma nieograniczone możliwosci to cóż.. :) wszystko jest do zrobienia
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 15:30   

Inną. Zawsze lubiłem mało wykorzystywane pomysły :) Tutaj może bym zrobił FPP w dwóch wymiarach, może z jakimś samouczkiem, by gracz na początku zrozumiał o co chodzi w grze. Taki raczej sandbox z wykorzystaniem tego pomysłu. :)
 
     
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 16:02   

Żadną, bo nawet jakbym miał możliwości, to i tak by mi się nie chciało.
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
Slawo 
Legenda


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 706

25566 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 16:15   

Chciałbym, żeby w końcu w jakimś MMF 4 czy MMF 8 działał poprawnie ruch piłki odbijanej - żeby piłka przy szybkim ruchu nie przelatywała jak obecnie przez paletkę oraz żeby odbijała się zgodnie z zasadami fizyki. Tylko tyle bym chciał.
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 16:18   

Ja bym zrobił strzelankę FPS z inteligentną drużyną, dużymi poziomami, całą masą broni, nowoczesnym uzbrojeniem, zaawansowanym AI wrogów, ciekawą i zawiłą fabułą (z humorem okorz), oraz doskonale dobranymi głosami postaci.
Każdy przedmiot można by było zniszczyć, czy przesunąć (zgodnie z prawami fizyki), a każdy szczegół techniczny byłby niezwykle dopracowany.
Oczywiście wszystko w 3D z doskonałą grafiką, efektami specjalnymi i oprawą dźwiękową.
Taką grę zrobiłbym tak, żeby ludzie przez lata mile wspominali godziny jakie poświęcili na grę.

Szkoda tylko, że nie mam nieograniczonych możliwości ;)
_________________
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 17:32   

Moje zaznaczenie to RTS w przestrzeni 3D, choć to trochę ograniczone określenie. Praktycznie rozwinięcie X3, ale sterowanie bardziej ogarnialne, np. sterowanie RTSowe na mapie uniwersum (z możliwością kolejkowania rozkazów, prostym definiowaniem rozkazów i grup itd.) z koniecznością sterowania dodatkowo jednym okrętem, żeby interfejs wreszcie był sensowny. Do tego brak sektorów - świat bez spoin (w obrębie galaktyki) jak w np. Oblivionie, z możliwością kolonizowania i podbijania planet - taka minigierka w stylu Supreme Commander, tyle że dałoby się oczywiście wspierać to z kosmosu. Również z możliwością abordażu statków - minigierka w stylu Mass Effect lub Battlefield 2142. Żeby całość miała dużą ilość wbudowanych projektów statków, okrętów, pojazdów, czołgów, walkerów, samolotów, wszystkiego, ale żeby dało się budować własne, jak w np. Earth 2160, oraz w prosty sposób je modernizować, przez kolejkę rozkazów (lot do stoczni, kupno, transfer starego sprzętu do magazynu, transporter odbiera i automatycznie sprzedaje na jakimś złomie itd.). Z dokładnym AI i z mnóstwem zdarzeń losowych, sensowną ekonomią, ciekawą walką, nieliniową rozgrywką i dziesiątkami niezależnych, pełnowymiarowych kampanii.
To wszystko offline i z opcją online, podobnie jak w EO, ale bez wad, z wieloma galaktykami (w singleplayerze kilka gotowych + dalsze kilka generowane losowo, w multi dodawane co jakiś czas nowe).
W skrócie: X3+ Machines+ Freespace+ Homeworld+ EveOnline+ Oblivion+ Supreme Commander+ Mass Effect+ Battlefield 2142+ Galactic Civilizations.
Możliwość przejścia od handlarza na stacji czy czołgisty do imperatora :madugly:
 
     
VegetaZen 
Kapral


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 17

341 Prestiż
Wysłany: 06-09-2010, 18:47   

Zdecydowanie RTSa, chciałbym go nawet w klikach zrobić ale to ciężka sprawa ^^ .
 
     
noxx 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 262

7107 Prestiż
Wysłany: 07-09-2010, 09:20   

Inną. taki miks SPORE i Black&White.
 
     
Cremmy 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Posty: 114

16736 Prestiż
Wysłany: 07-09-2010, 22:04   

Jakbym miał nieograniczone możliwości, to zrobienie gry byłoby chyba jedną z ostatnich rzeczy jakie miałbym w planach d;
Ale mimo wszystko, gdybym postanowił zrobić jakąś... Super rozbudowana przygodówka z historią która poruszy miliony d;

Najlepszym wyjściem chyba byłoby zrobienie gry, która ma w sobie wszystko. Idealny symulator realności, taki matrix z możliwością wylogowania się (i w ten sposób doszliśmy do sytuacji skrajnego uzależnienia od gier komputerowych~).
_________________
<Wyobraź tu sobie podpis~>
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 07-09-2010, 23:20   

Cremmy napisał/a:
Idealny symulator realności

Z tym mógłby być problem, bo gdyby symulator był idealny, to nieidealni ludzie nie mogli osiągnąć nic więcej, niż w realnym świecie i byłoby podobnie nudno. To po co grać? :)
 
     
PoW 
Chorąży
Dziękuję, postoję.


Główny edytor: MMF2
Posty: 296

22921 Prestiż
Wysłany: 08-09-2010, 00:13   

Zaznaczyłem strzelankę, choć szczerze to marzyłoby mi się coś na krawędzi FPS/RPG (chyba Stalker byłby najbliższym przykładem, choć wrzuciłbym więcej elementów fabularnych, prawdopodobnie w stylu Fallouta 3 - choć przyznam szczerze, że w niego nie grałem). Oprócz tego jakąś platformówkę w trzech wymiarach, w stylu klasyki PSX (Medievila, Crasha Bandicoota czy Spyro the Dragon) a także serii Legacy of Kain. No i turówka, która mogłaby dorównać szachom, jak choćby Advance Wars.

A z gier co do których mam powiedzmy, możliwości, ale brak chęci, motywacji, talentu i czasu to platformówka połaczona z prostym rpg, oraz strzelanka w stylu contry.
_________________
Mówię po polsku, bo myślę po polsku.
Choć nie zawsze.
Ostatnio zmieniony przez PoW 08-09-2010, 00:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 08-09-2010, 00:14   

RomanX napisał/a:
Cremmy napisał/a:
Idealny symulator realności

Z tym mógłby być problem, bo gdyby symulator był idealny, to nieidealni ludzie nie mogli osiągnąć nic więcej, niż w realnym świecie i byłoby podobnie nudno. To po co grać? :)


W grach ryzykujemy bardziej niż w realnym świecie. Zapewne byłby większy chaos. Na pewno byłoby co robić. :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group