NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda 113

Czy uważasz retrospekcje za ciekawy element fabuły, czy preferujesz chronologiczność w jej przedstawianiu?
Retrospekcje!
55%
 55%  [ 11 ]
Chronologia!
15%
 15%  [ 3 ]
Ale o co chodzi?
25%
 25%  [ 5 ]
Moje gry nie mają fabuł
5%
 5%  [ 1 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 20

Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 19:35   Sonda 113

Czy uważasz retrospekcje za ciekawy element fabuły, czy preferujesz chronologiczność w jej przedstawianiu?
Ostatnio zmieniony przez Fadex 08-02-2016, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 20:01   

Retrospekcja!
Tylko niestety ostatnio aż nazbyt popularna się zrobiła ;- (.
_________________
 
 
     
Kodek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 176

12261 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 20:01   

Retrospekcja! Uwielbiam to w serialach, filmach, grach i wszystkim! Love ;D
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 20:04   

Retrospekcja, pod warunkiem, że nie gramy podczas niej.
 
     
noxx 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 262

7107 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 20:32   

Przez Resident Evil'e i House of Dead'y polubiłem retrospekcje, bo tam to jakoś jest zgrabnie zrobione. A nie jakiś matriks nagle i se myślisz WTF...
 
     
Cremmy 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Posty: 114

16736 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 20:43   

Chronologia, łatwiej graczowi się wczuć w postać, bo ma oboje mają dokładnie tyle samo informacji.
_________________
<Wyobraź tu sobie podpis~>
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 21:33   

Retrospekcje. Bo fajnie po naprawdę skomplikowanej akcji zobaczyć, dlaczego tak naprawdę miała ona miejsce - krok po kroku. Podczas akcji możemy się tylko tego domyślać. W przypadku chronologii ten manewr nie przejdzie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Piter 
Bohater
roflolmaomgeezonk


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 265

23049 Prestiż
Wysłany: 20-12-2010, 22:12   

Wybrałem retrospekcję, ciekawie wykorzystana daję bardzo fajne rozwinięcie fabuły.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group