Sonda 113 |
Czy uważasz retrospekcje za ciekawy element fabuły, czy preferujesz chronologiczność w jej przedstawianiu? |
Retrospekcje! |
|
55% |
[ 11 ] |
Chronologia! |
|
15% |
[ 3 ] |
Ale o co chodzi? |
|
25% |
[ 5 ] |
Moje gry nie mają fabuł |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Głosowań: 20 |
Wszystkich Głosów: 20 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 19:35 Sonda 113
|
|
|
Czy uważasz retrospekcje za ciekawy element fabuły, czy preferujesz chronologiczność w jej przedstawianiu? |
Ostatnio zmieniony przez Fadex 08-02-2016, 20:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:01
|
|
|
Retrospekcja!
Tylko niestety ostatnio aż nazbyt popularna się zrobiła ;- (. |
_________________
|
|
|
|
|
Kodek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 176
12261 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:01
|
|
|
Retrospekcja! Uwielbiam to w serialach, filmach, grach i wszystkim! Love ;D |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:04
|
|
|
Retrospekcja, pod warunkiem, że nie gramy podczas niej. |
|
|
|
|
noxx
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 262
7107 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:32
|
|
|
Przez Resident Evil'e i House of Dead'y polubiłem retrospekcje, bo tam to jakoś jest zgrabnie zrobione. A nie jakiś matriks nagle i se myślisz WTF... |
|
|
|
|
Cremmy
Sierżant
Główny edytor:
Posty: 114
16736 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:43
|
|
|
Chronologia, łatwiej graczowi się wczuć w postać, bo ma oboje mają dokładnie tyle samo informacji. |
_________________ <Wyobraź tu sobie podpis~> |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 21:33
|
|
|
Retrospekcje. Bo fajnie po naprawdę skomplikowanej akcji zobaczyć, dlaczego tak naprawdę miała ona miejsce - krok po kroku. Podczas akcji możemy się tylko tego domyślać. W przypadku chronologii ten manewr nie przejdzie. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Piter
Bohater roflolmaomgeezonk
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 265
23049 Prestiż
|
Wysłany: 20-12-2010, 22:12
|
|
|
Wybrałem retrospekcję, ciekawie wykorzystana daję bardzo fajne rozwinięcie fabuły. |
_________________
|
|
|
|
|
|