NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Arena śmierci
Autor Wiadomość
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 00:59   Arena śmierci

Rok 2190. Nieludzkie kapitalistyczne rządy trzech największych krajów ziemskich - Zjednoczone Stany Ameryk, Japonia oraz Związek Kapitalistycznych Republik Radzieckich znudzone grzaniem tyłka za biurkiem, wymyśliły sposób na rozerwanie się, na wzór starożytnych. 1000 największych i najokrutniejszych przestępców , skazanych na śmierć, rozpoczyna walke na śmierć i życie na futurystycznych żelaznych arenach. Bronią ich są przestarzałe ścigacze wyposażone w lasery, działka, bariery i inne cuda rodem z lat dwudziestych 22 wieku. Na arenach tych, skazańcy walczą o życie - o dożywotnie więzienie. Ten kto pokona wszystkich - wygrywa. I oto na składających się z kilku połączonych aren polach bitew zbiera się na raz po 10 przestępców by zmierzyć się na Arenie Śmierci otoczonej trybunami na której zasiadają rządni widoku krwi urzędnicy państwowi, dilerzy, ćpuni, skazańcy i sprawiedliwi sędziowie tego jakże niesprawiedliwego sposobu na rozrywke.
Zasady gry proste - korzystając z wybranego z pośród 12 modeli ścigaczy ( każdy różni sie gabarytami takimi jak szybkość, przyczepność, pancerz, moc lasera, moc bariery, przyspieszenie, hamowalność, broń specjalna ) jeździć po arenie wyposażonej w trampoliny , wyskocznie, ukryte przejścia, murki, odnawiacze energii, bonusowe pułapki i bronie, powerupy pokonać innych, pozostawając przy życiu. Każdemu daje się trzy szanse - skazaniec ma dwukrotnie ze sobą żaroodporny kostium i sprawną katapulte. Za trzecim razem puszczany jest na żywioł, i gdy przegra może albo spłonąć żywcem, albo wyskakując zostać przejechanym przez innych zawodników. Czas ma jednak swoja cenę - po 3 minutach walki gdy z grupy 10 zawodników nie uda się wyłonć najlepszego - uruchamiany jest masowy "pogrzeb" - pierścień bariery energii zacieśnia się powoli niszcząc wszystko na swej drodze i dając zawodnikom około 10 sekund na wygranie, np. spychająć innych na barierę.
Zainspirowane grą Death Drome by Viacom
_________________
...
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 02:20   

No Pomysł jest Spoko :) Dosyć Orginalne :D gra normalnie Deathmach :D troche jest trudno bo gra opierałą by się na AI co jest nie łatwe do zrobienia Ai jeden na jednego to jeszcze jest proste ale żeby każdego po kolei to juz jest problem :)Ale Sam pomysł jest dobry. dużo brutalności mogło by byc co w teraźniejszych grach jest esencją :) Pozdro.
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 11:33   

Ewentualnie wyklikać kod sieciowy i walki na arenach on-line! :)
_________________
...
 
     
Kodarth 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 141

3319 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 12:36   

Jak by było Online to by było zawaliste :D
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 16:10   

W sumie to całkiem niezła fabuła do tego: http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=188 - czyż nie? Teraz tylko, żeby ktoś to zrobił :)
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 19:07   

Heh, ze zrobieniem byłoby gorzej :) . Gra online nie jest wcale taka łatwa do zrobienia... szczególnie jeśli gra ma być rozbudowana. A co do scenariusza to bardzo dobry, przypomina mi trochę książkę "Uciekinier".
 
     
Kodarth 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 141

3319 Prestiż
Wysłany: 12-02-2006, 20:05   

nom..... ktoś niech się zabierze i to coś stworzy... ja narazie robię grę typu Silent Hill to nie zabardzo się za to mogę zabrać !
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 21-02-2006, 14:36   

Opracowałam tabelę pojazdów do gry, są mam nadzieje w miare zróżnicowane ale zrównoważone. Nazwy samemu można wymyślić, mi się nie chciało

Nazwa :
Kolor : Czerwony
Prędkość : Średnia
Przyczepność : Wysoka
Pancerz : Lekki
Uzbrojenie : Najlepsze

Nazwa :
Kolor : Niebieski
Prędkość : Szybki
Przyczepność : Średnia
Pancerz : Ciężki
Uzbrojenie : Słabe

Nazwa :
Kolor : Żółty
Prędkość : Średnia
Przyczepność : Niska
Pancerz : Ciężki
Uzbrojenie : Najlepsze

Nazwa :
Kolor : Biały
Prędkość : Szybki
Przyczepność : Wysoka
Pancerz : Lekki
Uzbrojenie : Średnie

Nazwa :
Kolor : Fioletowy
Prędkość : Powolny
Przyczepność : Wysoka
Pancerz : Średni
Uzbrojenie : Najlepsze

Nazwa :
Kolor : Zielony
Prędkość : Średnia
Przyczepność : Wysoka
Pancerz : Ciężki
Uzbrojenie : Słabe

Nazwa :
Kolor : Różowy
Prędkość : Średnia
Przyczepność : Średnia
Pancerz : Ciężki
Uzbrojenie : Najlepsze

Nazwa :
Kolor : Pomarańczowy
Prędkość : Szybki
Przyczepność : Średnia
Pancerz : Lekki
Uzbrojenie : Najlepsze


Nazwa :
Kolor : Czarny
Prędkość : Szybki
Przyczepność : Niska
Pancerz : Średni
Uzbrojenie : Najlepsze


Nazwa :
Kolor : Szary
Prędkość : Szybki
Przyczepność : Niska
Pancerz : Ciężki
Uzbrojenie : Słabe
_________________
...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group