NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] BULL UNDERGROUND CRAP ADVENTURE
Autor Wiadomość
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:15   [Platformowa] BULL UNDERGROUND CRAP ADVENTURE

Tytuł: BULL UNDERGROUND CRAP ADVENTURE

Gatunek: Platformowa/Zręcznościowa

Autor: worm
Beta testy: pogromca909

Opis:
Jesteś uwięziony w podziemiach. Czy uda ci się wydostać?

Sterowanie:
strzałki - ruch
Z - skok, przewijanie dialogów
X - przyspieszenie przewijania
C - pomijanie wiadomości
strzałka w górę - rozmowa z npc

O reszcie dowiesz się podczas gry.

Zrzuty ekranu:
nie mogłem wejść na imgura w czasie pisania tego tematu, zaktualizuję temat o screeny jutro.

http://imgur.com/a/pXYPn

Download:
v1.2b - https://www.dropbox.com/s...201.2b.zip?dl=1

starsze wersje:
v1.0 - soon
v1.1 - soon

Uwagi:
-Muzykę robiłem sam, jest dość koślawa gdyż nie miałem czasu by ją doszlifować. W opcjach można ją wyłączyć though.
-Krzywe animacje, krzywe wszystko ; )
-Jeżeli gra jest dla ciebie za trudna to przykro mi, próbuj dalej.
-Tytuł miał być tymczasowy, ale nie chciało mi się zmieniać.
-Jak będą jakieś krytyczne bugi to proszę zgłosić, postaram się naprawić ASAP.
-Kod źródłowy można znaleźć tutaj: http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=59420#59420
Ostatnio zmieniony przez wermi 26-08-2017, 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
fil 
Kapral


Główny edytor: Unity
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 19

1889 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:23   

Realistyczny ruch bohatera jest... za bardzo realistyczny.
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze


Główny edytor: Fusion 2.5
Pomógł: 9 razy
Posty: 340

18611 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:26   

Przyjemna kolorystyka, jednak boli mała różnorodność wewnątrz plansz, praktycznie brak dekoracji. Największą bolączką jest brak kontroli podczas lotu, co czyni grę całkowicie niegrywalną. Nice try tho :)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:33   

Yumohu napisał/a:
brak kontroli podczas lotu

A tam gadasz. Kontrola jest. 1 piksel na godzinę.

Nie dość, że ruch jest trudny do opanowania to jeszcze poustawiałeś planszę jak prawdziwy człowiek sk**wiel. Przy drugich drzwiach miałem ochotę wywalić dziurę pięścią w biurku. Po tym jak za trampoliną nie umiałem podskoczyć do góry po skosie i znaczek checkpointu nie zadziałał po utracie wszystkich żyć - postanowiłem sobie odpuścić.

To nie sztuka zrobić grę tak trudną, że tylko dwie, trzy osoby będą w stanie zobaczyć zakończenie, nawet, jeśli zajmuje im to 5 minut. Ja się przy tej grze dobrze nie bawiłem. Wcale a wcale. Jestem sfrustrowany i domagam się poprawienia poziomu trudności, czy to za sprawą przebudowania plansz czy zrobienia zwykłej kontroli lotu spadania. A pogromcy gratuluję, że nie postanowił się zabić podczas beta testów.

Muzyka w menu bardzo spoko. Dopóki nie doczytałem creditsów, myślałem, że ukradłeś muzę komuś z demosceny. Że ta podczas gry jest nudna - stwierdziłem "gusta i guściki", jest zbyt monotonna i pinkanie takie przeszywająco-irytujące.

Grafika pseudo-retro - wiesz co o tym myślę, ale daruję ci ze względu na brak zaplecza.
_________________
:razzugly:
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:34   

Yumohu napisał/a:
brak kontroli podczas lotu, co czyni grę całkowicie niegrywalną

1) bo nie umiesz
2) możesz kontrolować wysokość

ale dobra, coś się pomyśli. Jutro.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:37   

worm napisał/a:
1) bo nie umiesz

Skoro nikt nie potrafi zapanować nad ruchem, to nie wszyscy są słabi, tylko ruch.
worm napisał/a:
2) możesz kontrolować wysokość

konia z rzędem temu, kto za każdym razem przytrzyma to "Z" na tyle długo, żeby dolecieć dokładnie tam, gdzie chce. Przy stałej odległości skoku można przynajmniej wycelować, gdzie się wyląduje na podstawie znajomości łuku, po jakim się leci. Tu stałej trajektorii nie ma.

Literówka, albo w temacie, albo w pomocy w grze: raz mówisz, że rozmowa jest na strzałce w górze a raz, że w dół.
_________________
:razzugly:
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 23:59   

http://www83.zippyshare.com/v/2YdFLWx4/file.html

Poprawiona wersja z możliwością sensownej kontroli postaci.

msg napisał/a:
Literówka, albo w temacie, albo w pomocy w grze: raz mówisz, że rozmowa jest na strzałce w górze a raz, że w dół.


w pomocy jest błąd, ale to nie jest rażący bug ;p
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 00:09   

worm napisał/a:
to nie jest rażący bug ;p

Ale brak przekazania przesunięcia z ruchomej platformy na postać już razi. I nie wiem jak, ale raz udało mi się wylądować na trampolinie, a ona mnie nie odbiła (najmniejsze przewinienie, pewnie zdarzy się raz na 1000).

Edit, jest mały bug w ruchu. Jak idziesz i skoczysz, cały czas trzymając klawisz strzałki, to gdy lecąc już w dół klikniesz po raz drugi "Z", postać po wylądowaniu znowu wyskoczy (mimo, że skok był wciśnięty PRZED wylądowaniem postaci na ziemi).
Edit2, problem występuje w każdym skoku, pionowym też.
_________________
:razzugly:
Ostatnio zmieniony przez msg 04-01-2016, 00:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 00:13   

msg napisał/a:


A pogromcy gratuluję, że nie postanowił się zabić podczas beta testów.



You may know...

myślałem że ja jestem taki słaby w platformówki...

[ Dodano: 04-01-2016, 00:32 ]
bo najwyraźniej jestem słaby w nie

może jutro znajdę więcej chęci na granie w to
_________________

 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 01:14   

Bug2, myślałem, że mi się zdaje, ale nie, coś jest na rzeczy.
https://youtu.be/iC8wFH6rZhQ?t=17s
Bardzo szybkie wybicie się z kolców zaraz po wylądowaniu z nich czasem powoduje, że one nie zabijają. Muszę tego spróbować w bardziej oczywistej sytuacji - tu wygląda to tak, jakby noga postaci wyminęła się na piksel z teksturą kolca, ale jestem niemal przekonany, że pierwszy raz sytuacja wydarzyła się w samym środku przepaści z kolcami, bo byłem zły, że spadam w kolce, zacząłem spamować "Z" i podskoczyłem tam na dole.
_________________
:razzugly:
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 14:05   

msg napisał/a:
jest mały bug w ruchu. Jak idziesz i skoczysz, cały czas trzymając klawisz strzałki, to gdy lecąc już w dół klikniesz po raz drugi Z, postać po wylądowaniu znowu wyskoczy (mimo, że skok był wciśnięty PRZED wylądowaniem postaci na ziemi).

to tak ma być żeby nie było irytującej sytuacji że "wcisnąłem klawisz ale nie skoczył!", ale źle to nieco rozwiązałem, poprawi się, nieco trzeba przebudować silnik. Na razie muszę odespać, bo tworzenie gry wyglądało mniej więcej tak:

22:00 - 14:00 - tworzenie
16:00 - 19:00 - sen?
21:00 - 21:00 - tworzenie (tak, pełne 24 godziny)
21:00 - 23:00 - ostatnie poprawki
1:00 - 7:30 - sen

I regret nothing.
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 14:22   

Ta gra w ogóle mi nie działa, klikam i nie uruchamia się.
_________________
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 14:39   

No to nie moja wina, problem z twoją konfiguracją.
 
     
Kaszanna 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Posty: 35

3303 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 14:40   

Chciałem, próbowałem ale się nie da ;____;

Zdecydowanie za ciężkie, udało mi się tylko raz wskoczyć po 2 klucz, a próbowałem chyba z 20. Albo to jest trudne albo ja nie udolny. Trampoliny też są dość trudne ;p

Ale ogólnie, przyjemna grafika też miła dla oka :)
_________________

 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 14:48   

Sporek napisał/a:
Ta gra w ogóle mi nie działa, klikam i nie uruchamia się.

Poza tobą nikt się nie skarżył... Inne gry klikowe ci działają?
_________________
:razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group