[MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer? |
Autor |
Wiadomość |
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 01-10-2011, 19:31 [MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer?
|
|
|
Jak w temacie
1. Jak zrobić że jak np. scrollem (tym środkowym przyciskiem myszki) zmieniać broń itp. Chodzi mi tylko o te zdarzenie ze scrollem. SOLVED!
2. Zrobiłem lock na jednym z obiektów. Teraz jak tego się pozbyć? SOLVED!
3. Jak zrobić texture pack do swojej gry? SOLVED!
4. Jak zrobić ze np. zdobyło się broń z 1 poziomu i teraz idzie się na 2. Jak tą broń tam "przezucic"? SOLVED!
5. Czy da się zwiększyć limit obiektów? SOLVED!
6. Mam problem. Chcę przyczepić do ręki mojego ludzika jakiś klocek. No i jak to zrobić?
Chce tak zrobić, żeby się obracała i była w tym punkcie, gdzie jest np. hotspot albo jakiś inny sposób? SOLVED!
7. Multiplayer? Jaki jest najłatwiejszy sposób?
8. Jak zrobić auto-updater do gry. Do mojej by się bardzo to przydało.
9. Jak zrobić generator mapy?
Jestem oszczędny i nie będe spamował. Będę pytał w 1 poście |
Ostatnio zmieniony przez Rexu 03-10-2011, 17:29, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 01-10-2011, 19:41
|
|
|
1. W tych "zdarzeniach ze scrollem" masz "On mouse whell up/down". Gdy kółko idzie do góry/w dół to dodaj/odejmij od jakiejś wartości przechowującej obecnie wybraną broń.
2. We "Frame Editor" na górnym pasku masz "Arrange>Unlock All". |
_________________
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 01-10-2011, 23:54
|
|
|
ref. Potrzebuje pomocy z tymi nowymi punktami |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 01:04
|
|
|
3. Picture Object, Active Picture Object, Animated Picture Object.
4. Globalne Wartości (Global Values). F1 for help.
5. Da się (w ustawieniach aplikacji, czy tam ramki), ale nie powinno się przekraczać już tego domyślnego. |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 09:10
|
|
|
No dobra z 2 punktami sobie poradziłem z twoją pomocą. A punkt 3? Możesz mi to "wytłumaczyć"? |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 09:20
|
|
|
Po prostu wczytujesz grafiki obiektem Picture/Active Picture z katalogu z grą, wtedy bez przeszkód można je modyfikować.
Żeby coś wczytać z katalogu z grą nadajesz ścieżkę, przykładowo: ".\obrazek.jpg"; jeśli ma być w jakimś folderze to ".\folder\obrazek.jpg". |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 16:12
|
|
|
Ref. Teraz punkt 6 . |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 16:15
|
|
|
6.
Ustawiaj (poprzez akcje) pozycję klocka na punkt akcji (action point; nie mylić z punktem zaczepienia: hot spot) ludzika. W oknie dialogowym ustawiania pozycji musisz kliknąć przycisk Options i to zmienić lub użyć zmiennych XActionPoint("Active") i YActionPoint("Active"). W edytorze animacji ludzika zmień pozycję punktu akcji na stosowną (ostatni guzik na pasku narzędzi; także Q na klawiaturze). |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2011, 19:35
|
|
|
No dobra. Punkt 7 XD |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Pomógł: 78 razy Posty: 636
28588 Prestiż
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 03-10-2011, 16:51
|
|
|
No o Mooclicku wiem . Dzieki za lacewinga . Hmm... Coś tu nie gra. Instaluje dobrze, ale nie pokazuje mi się w MMF2 że go mam. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 03-10-2011, 17:46
|
|
|
Być może masz za starą wersję MMFa? Postaraj się korzysta z najnowszej (jeśli nie masz takiej możliwości to nie to forum ). |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
|