NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 1
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3448

33789 Prestiż
Wysłany: 18-10-2005, 17:22   

No, chyba to przesada z tym Commando, bo jednak jest to coś innego niż Galaga :P rób spokojnie Pentagrafie.
 
     
Pentagraf
Plutonowy


Posty: 64

6765 Prestiż
Wysłany: 18-10-2005, 17:59   

Nie no już za poźno :) Postanowiłem połączyć przyjemne z pożytecznym i zrobić remake Grenadiera. Mam zamiar zrobić wsio od nowa łącznie z silnikiem... oczywiście jeśli regulamin akceptuje taki typ gry.
 
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 18-10-2005, 21:23   

Mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w tej batalii. Na razie nie mam pomysłu ale może uda się coś skombinować.
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 22-10-2005, 23:22   

A u mnie jest na odwrót: mam pomysł i chęć do realizacji, ale braki w czasie i siłach. Niestety termin zbliża się wielkimi krokami, dodatkowo przed nami sam środek tygodnia, bitwa kończy się akurat w piątek, więc nic nie będzie dało się nadrobić. Dodatkowo musiałem dzisiaj do szkoły jechać, same sprawdziany na następny tydzień... oj będzie ciężko. Najpierw musze zrezygnować z 15 min. z dziennego czasu wolnego, które przeznaczałem na postowanie, wykorzystać je inaczej. Mam pytanko: Czy nie dałoby się przedłużyć bitwy o jeden dzień? Jeden, jedyny dzień, o 24h, ze względu na to, że jest rok szkolny, zmęczenie i brak czasu z nim związane, części z nas uciekła ta dzisiejsza sobota. Nie wiem jak innym, ale dla mnie okazałoby się to zbawienne. Bardzo proszę o rozpatrzenie tej propozycji.

Dobra to ostatni post, zabieram się do pracy... a raczej do snu, już późno, a jutro czeka mnie dość dużo nauki.
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 23-10-2005, 00:09   

A ja nie miałem wciąż pomysłu i grafiki :| I wpadłem nagenialny pomysł - totalna wojna ze wszystkim co sieda - helikoptery, ludzie, czołgi, wyrzutnie rakiet, działka i co tam jeszcze można. A styl graficzny oldschool i tyle. Więcej nie zdradze :P
_________________
...
 
     
Michu 
Plutonowy
:o


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 61

2083 Prestiż
Wysłany: 23-10-2005, 15:22   

TheMachinegunner
Tu moja gierka :P
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 230

3168 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 14:21   

Ja też chyba wezmę udział w tej batalii. Jednak moja gra na razie ma kiepskie AI żołnierzy, ale zobaczymy co z tego wyjdzie...
 
     
Gość
Gość

0 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 14:48   

Crazy Corkin napisał/a:
limit ilości zdarzeń 170 troche zawadza ale to z drugiej strony pokaźne pole do popisu, spokojnie można się zmieścić.


Przesadzasz, ja często mieszcze silnik w pierwszej stówie ;) . Mój największy silnik to 140 zdarzeń :P
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 15:37   

Zależy jak kto robi, ten sam silnik jedna osoba robi w 40 zdarzeniach, a inna w 300. Ja sam należę do tej drugiej grupy, wolę, aby sobie nie komplikować i się nie pomylić zrobić bardziej obszerny w zdarzenia silnik.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 15:37   

Gość napisał/a:
Przesadzasz, ja często mieszcze silnik w pierwszej stówie ;) . Mój największy silnik to 140 zdarzeń :P

Mój największy to 250... EF-sim...
Ale...
Już mam jeden, który może być większy 8)
Żadna tajemnica... Nawet w avatarku jest o tym... :P
A co do batalii, to nie zrobię projektu, bo:
-brak czasu
-brak chęci
-brak pomysłu
-za późno się dowiedziałem... :evil:
Kiedy następna??? :P

Nie pytaj się kiedy następna a rób gre na tą batalie. Jeszcze zdążysz / Fred
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 16:28   

Jestem jak ktoś przede mną ( nie pamiętam kto, nie chce mi sie przewijać strony :P ) za tym, aby przedłużyć chociaż o jeden dzień albo o dwa żeby nie było 13 dni na wykonanie pracy ;) . Bo wśród tyogodnia idzie mi to jak krew z nosa a w weekendy szybciutko. Jeśli nie, to cóż, będe musiał zarywać noce żeby skończyć gierkę :)
_________________
...
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 17:31   

Heh, a ja mam takie coś, że jak wrócę do domu ze szkoły to najpierw lekcje, tv, na forum i za chwilkę jest już 8. A muszę chodzić spać ok. 11, bo jak nie pójdę przed 12 to już przez całą noc nie zasnę. A w weekend zawsze sobie wstaję rano i robię szybko. Bo tak to po szkole to jestem strasznie zmęczony by coś wskurać.
Jestem za 1 lub dwoma dodatkowymi dniami :)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 24-10-2005, 19:39   

U mnie jest niestety podobnie: pobudka 5.40, szkoła do 14.15 lub 15.05, w domu jestem o 15.15 lub 16.30 ( musze czekać na pociąg grrr ), 30-40 min. przerwa w tym obiad, czytanie gazety, TV, odpoczynek lub drzemka. Potem lekcje i jak dobrze pójdzie to po ok. 19.00 mam już wolne. Czasem jest nawet fajnie i lekcje uda mi się zrobić w 30 min., ale to tylko czasami. Między 19.00-21.45 mam czas wolny, po czym kładę się spać przed 22.00 lub wcześniej jak mnie senność złapie. Za to weekendy mam w miare luźne :)

Dlatego podpisuje się ponownie pod tą prośbą o przedłużenie terminu batalii o te parenaście godzin.
 
     
Cage 
Plutonowy
Wishmaster


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: RPG Maker
Posty: 84

2548 Prestiż
Wysłany: 25-10-2005, 00:04   

Uh, ja ostatnio w tygodniu mało mam czasu, bardzo mi by pasowało przedłużenie terminu o te parę dni, kolejny poniedzialek i wtorek [święto] mam wolny więc wtedy bym mogł coś posiedzieć i podbłubać. Tylko czy to nie jest 'za wielkie' wydłużenie? ;)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-10-2005, 15:40   

Wpadłem na super pomysł!
Mi też by pasowało batalię przedłużyć...
Zobaczę co z tego wyjdzie ;)

No widzisz :) A radziłem pomyśleć / Fred
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group