Przesunięty przez: msg 03-02-2018, 12:39 |
[Strzelanka] Cosmo shoot |
Autor |
Wiadomość |
kacperowski2
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2018, 10:18 [Strzelanka] Cosmo shoot
|
|
|
Tytuł: Cosmo shoot
Gatunek:Strzelanka
Autor:Ja
Grafika:Ja
Dźwięk:Ja i narazie jeszcze nikt
Muzyka:Ja i narazie jeszcze nikt
Opis:
Ty jesteś jednym z kapitanów statku głowy.Nagle się rozbijasz.Lądujesz na planecie o nazwie 行星 która została odkryta przez Chińskiego astronaute.
Gra będzie grą pixelowatą.W przyszłości stworzę część drugą.
Zrzuty ekranu:
LINKI
https://imgur.com/GYC5y5l
Download Jeszczę nie dostępny
[ Dodano: 03-02-2018, 10:23 ]
W fabule błąd zamiast wynalazce miało być astronaute |
Ostatnio zmieniony przez kacperowski2 03-02-2018, 13:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2018, 12:51
|
|
|
kacperowski2 napisał/a: | W fabule błąd zamiast wynalazce miało być astronaute |
Posty da się edytować.
Fabuła zniewala ilością detali.
kacperowski2 napisał/a: | Lądujesz na planecie o nazwie 行星 |
A-ha... ...
kacperowski2 napisał/a: | Ty jesteś jednym z kapitanów statku głowy. |
Co to znaczy statku głowy?
Opis nie zdradza nic z mechaniki gry, perspektywy, dosłownie dwa zdania o projekcie, żadnych namacalnych postępów w edytorze. Przeniosłem z zapowiedzi do planów, mimo, że nawet tu się to nie bardzo nadaje. Chcemy więcej informacji! |
_________________ |
|
|
|
|
kacperowski2
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2018, 13:48
|
|
|
Dobra ale narazie stopuje tworzenie gry bo nie umiem znaleść silnika odpowiedniego zastanawiam się nad gamemakerem studio 2 ale jak narazie to oprócz tego nie mam innych pomysłów |
_________________ Takie tła do gier najlepsze
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 03-02-2018, 14:48
|
|
|
kacperowski2 napisał/a: | Dobra ale narazie stopuje tworzenie gry bo nie umiem znaleść silnika odpowiedniego |
Chyba nie stopujesz, bo wygląda na to, że tak naprawdę nie zacząłeś .
Brzmisz na początkującego twórcę, stąd też powinieneś obrać silnik dla początkujących. W każdym z nich da się zrobić shooter i żaden z nich nie będzie ci rzucał kłód pod nogi. Głównie dlatego, że to prosty gatunek do zrealizowania a same edytory są bardzo uniwersalne. Najprostsze jakie znam i jakie zna sporo osób, w tym tutaj, to:
- Clickteam Fusion
- Construct 2
- Game Maker Studio 2
Pragnę zaznaczyć, że każdy z nich ma wersję darmową, więc nie musisz od razu "crackować fulla xD yolo", jeśli jedna darmówka ci się nie spodoba, to spróbuj pozostałe, Construct 2 nawet w wersji darmowej umożliwia całkiem niemało, da się wyczuć ten silnik już na takim etapie.
Jak już sobie obierzesz docelowe oprogramowanie to posiedź nad projektem dłużej niż 5 minut, godzinę, dzień, zanim opublikujesz kolejny post/temat z postępami. |
_________________ |
|
|
|
|
|