NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 29
Autor Wiadomość
Andrzejek98 
Plutonowy

Główny edytor: KNP
Posty: 74

1163 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 14:04   

sunflower napisał/a:
Andrzejek: po pierwsze: wkurzająca lawa na początku, która jest zbyt szeroka, żeby dało się ją przeskoczyć. Po drugie: kolce przy wejściu do dołu teleportacyjnego, których praktycznie nie da się ominąć, bo tunel jest za ciasny. Po trzecie: po pewnym czasie nie mogę strzelać Kulami ZUA, nawet jak mam naładowane do pełna. Niesławny limit obiektów, czy co? O.o '

Ach, a scrolling też nieco wkurza. To nie jest tak, że każdy skok bohatera powoduje trzęsienie ziemi czy co, hm? O.o '

(a, zapomniałabym jeszcze o intrze, na które trzeba czekać dobrych paredziesiąt sekund zanim wreszcie zniknie bo autor nie pomyślał o pominięciu, najbardziej powolnym fade-outem jaki kiedykolwiek widziałam)

Zozol: mechanika twojej gry jest mało jasna, nie wiem jaka postać ma jakie wady i zalety, jak w ogóle zasejwować, jakimś cudem udało mi się pokonać pierwszego przeciwnika, ale niedługo potem przegrałam, będąc zasypana wkurzającymi random encounterami. >.<

Intro i Outro przewijamy przyciskiem "ESC" napisałem o tym w pomocy. Kolce w tunelu da się ominąć wykonując manewrowanie podczas spadania. To z kulami ZUA to nie wiem co powoduje ten błąd, nie testowałem tej gry ze 200 razy, a gdy testowałem to za dużo nie strzelałem. Sądziłem że takie trzęsienia podczas spadnięcia będą fajne, coś jak blood screen, w np. Call of Duty.

Z Kulami ZUA postaram się to naprawić, ale oczywiście nie wrzucę tego jako prace.
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 14:51   

Można przewinąć ESC, ale podczas fade-inu nie działają zdarzenia. A u ciebie fade-in jest WYJĄTKOWO długi, więc nikogo ten ESC nie zbawia. :<
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Andrzejek98 
Plutonowy

Główny edytor: KNP
Posty: 74

1163 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 16:13   

Kurde, ustawiłem fade-in'a na 8 sek. xD
 
     
QuickSilver 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 18

135 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 21:15   

Zozol postać w Twojej grze skacze jak detektor z mojego silnika, który Ci kiedyś podesłałem.
Modyfikując go pomyliłeś się i ustawiłeś postać na detektor?:D
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 22:02   

Tytuł: Ucieczka

Gatunek: Strzelanka z góry z elementami logicznymi

Edytor: Construct Classic

Autor: Wrott12

Opis:
W grze wcielamy się w postać, która chce uciec z tajnej bazy wojskowej. Lecz nie bez powodu się tam znajduje - posiada umiejętność przejmowania kontroli nad innymi. Wojsko prowadzi nad nim różne badania i eksperymenty będące dla niego torturami. Nasz bohater ma tego dosyć. Chce się uwolnić...
Download: Ucieczka [dźwięk w zasobach]
Ucieczka [dźwięk w folderze z grą]


Uwagi:
Znane błędy:
-Wrogowie mogą czasem widzieć przez ściany ale nie zdarza się to zbyt często ze względu na budowe poziomów.
-Postać może wyjść poza mape(zaleca się wtedy zrestartowanie poziomu za pomocą klawisza [J])
-Po jednym z żołnierzy na drugim poziomie zostaje sama krew bez zwłok. Nie wiem co jest tego przyczyną.

Wielu zachowań AI nie uwzględniłem z powodu kontrukcji silnika i braku czasu ale nie wpływa to na komfort grania, tak samo jak wyżej wymienione błędy :)

Polecam najpierw przeczytać "Pomoc" w menu.

Żeby przewinąć Intro ( bardzo krótkie zresztą ) naciśnij Spacje.
Ostatnio zmieniony przez Wrott12 22-02-2012, 15:50, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Andrzejek98 
Plutonowy

Główny edytor: KNP
Posty: 74

1163 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 22:19   

Brakuje omijania przeszkód:
http://desmond.imageshack....png&res=medium
Gra fajna, ale gdy pograłem dłużej zaczęło mi się nudzić eliminowanie przeciwników jednym strzałem.
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 22:27   

Nie brakuje tylko silnik jest tak skontrułowany że wrogowie gdy znajdują się w odpowiedniej odległości od Ciebie to po prostu się zatrzymują ;D

Jak Ci się znudziło zabijanie to wcielaj się w innych a potem wracaj do ciała - wróg którego przejąłęś natychmiast mdleje, ewentualnie zrób sobie spacer po mapce ;)
 
     
Andrzejek98 
Plutonowy

Główny edytor: KNP
Posty: 74

1163 Prestiż
Wysłany: 21-02-2012, 22:39   

Kiedyś grałem w grę 3d w której robiło się dokładnie to samo :P Tylko że pistolet używaliśmy tylko w specjalnych okolicznościach.
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 05:43   

QuickSilver napisał/a:
Zozol postać w Twojej grze skacze jak detektor z mojego silnika, który Ci kiedyś podesłałem.
Modyfikując go pomyliłeś się i ustawiłeś postać na detektor?:D

Lol, przecież nawet mi nic nigdy nie wysyłałeś, nic nie skopiowałem z twojego silnika a w mojej grze nawet nie da sie skakać :|
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 11:17   

Wrott wrzuć do resources dźwięk strzału bo nie chce tego wypakowywać jak są tylko 2 pliki
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 14:01   

Nie chce mi się znowu wrzucać ;/
Ale i tak wypakowujesz 1 folder w którym są dwa pliki więc nie ma sensu wrzucać tego dźwięku do resources i od nowa uploadować.

Andrzejek98 napisał/a:
Kiedyś grałem w grę 3d w której robiło się dokładnie to samo :P Tylko że pistolet używaliśmy tylko w specjalnych okolicznościach.



Masz na myśli Messiah? Tam się latało takim aniołkiem i przejmowało kontrole nad innymi.
Ale przysięgam że nie zrzynałem z tego bo dopiero teraz mi się przypomniało o tej grze.
 
     
Andrzejek98 
Plutonowy

Główny edytor: KNP
Posty: 74

1163 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 15:24   

Nie pamiętam, grałem wtedy na słabym kompie, tzn. tekstury były białe lub może taka była ta gra :P Ale sterowało się człowiekiem.
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 15:27   

Wrott12 napisał/a:
Ale i tak wypakowujesz 1 folder w którym są dwa pliki więc nie ma sensu wrzucać tego dźwięku do resources i od nowa uploadować.

nie o to mi chodzi. Wpakuj do gry dźwięki jako zasób, wtedy będzie tylko jeden plik.
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 15:47   

Dźwięk jest już w zasobach - linka masz w poście gdzie wystawiałem gre.
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28587 Prestiż
Wysłany: 22-02-2012, 19:56   

Gdzie praca Pikora!?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group