NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Monohrome Effect inaczej
Autor Wiadomość
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 26-08-2012, 22:28   Monohrome Effect inaczej

Hej,

Potrzebuję jakiś efekt do MMF2, który rozjaśni dany obiekt.

Monohrome Effect "zmienia" obiekt na szaro, a ja potrzebuję aby go lekko rozjaśnił (ma to być taki efekt naznaczenia myszką). Przydałoby się również w drugą stronę, czyli lekkie pociemnienie.

Macie coś takiego? Jakiś link?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 27-08-2012, 09:42   

Jeśli korzystasz z wersji HWA możesz wykorzystać RGB Coefficient (i np. zmieniać z szarego na biały i vice versa), albo wykorzystać filtr brightness z paczki efektów Complex-Softwares ( >> Colors >> Settings >> Brightness ).

Można to znaleźć tu: http://complex.softwares....hp?p=extensions

Jeśli nie korzystasz z HWA to możesz kombinować funkcją replace color, ale to o wiele więcej roboty.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 27-08-2012, 10:00   

Zrób niewidzialny, szary (różny poziom szarości w zależności od poziomu rozjaśnienia) "kursor", który w różnych klatkach animacji ma taki sam kształt, co wszystkie obiekty klikalne. Przy kliknięciu: Ink Effect zmieniaj na Add lub Substract w zależności od tego, czy chcesz rozjaśniać, czy przyciemniać, kursorowi ustawiaj pozycję, kierunek i prędkość taką, jak obiektu i ustawiaj mu zmienną A na np. 2.
Drugie zdarzenie: gdy A > 0, to odejmuj od A po 1 i sprawiaj, że obiekt jest widzialny.
Trzecie: gdy A = 0, Only one action when event loops, ustawiaj obiekt na niewidzialny.

Możesz też np. ustawiać zmienną na 100 i uzależnić poziom szarości kursora od tej zmiennej, żeby otrzymać płynne przejście - wtedy potrzebowałbyś czegoś, co powiąże kursor z obiektem na ten czas, żeby się nie rozjeżdżały, ale to inna bajka.
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 27-08-2012, 21:26   

Rozwiązanie Fadexa wydaje się być tym czego szukam. Paczkę z efektami ściągnąłem i zainstalowałem. Ale albo ja nie umiem tego użyć, albo nie wiem czemu to nie działa...

Przy nazwach efektów, opis dx9 oraz wersja pixel shadera mam wyszarzone (podobnie jak całą nazwę efektu).

Wydaje mi się, że spełniam wszystkie wymagania
- mam MMF2 253 (wymagany 249) z HWA
- DX11, Win 7 (wymagany DX9)
- Radeon 4780

no więc, czemu to nie działa? Leo, why?
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 536

7971 Prestiż
Wysłany: 27-08-2012, 22:43   

Jeden haczyk. Zaznaczasz we właściwościach aplikacji, w Runtime options (czerwony trójkąt na białej kartce) w Display options opcję Display Mode na Direct3D 9.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Nornik 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 133

5602 Prestiż
Wysłany: 28-08-2012, 23:36   

Ok, działa. Osiągnąłem zamierzony efekt dzięki Fadexowi i Neoqueto, także punkt dla nich :)

dzięki!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group