NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2/MMF2] Eksport gry WWW
Autor Wiadomość
Vakif 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 35

1163 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 16:40   [TGF2/MMF2] Eksport gry WWW

Witam, chciałem na swojej stronie zamiescic swoje gry.
Wybrałem opcje w MMF2Dev, żeby skompilował plik dla "Internet Application".
Lecz, nie wiem gdzie wkleić oraz jak, ten dziwny kod na strone.
Z Góry dziekuje.


Zmieniona nazwa tematu //msg
_________________
Vakif ArtsŸ 2010/2013
Ostatnio zmieniony przez msg 10-02-2013, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 17:30   

Daj nam ten kod w znacznikach "", ponieważ nie wszyscy mają obecnie edytory klikowe, tutaj wszyscy to oczywiście ja, ale postaram się pomóc.
 
     
Vakif 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 35

1163 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 18:20   

Kod się nie miesci. podaje kawalek:

(TU BYŁY SMOKI)
GRA ZAPISALA SIE W FORMACIE .CCN
_________________
Vakif ArtsŸ 2010/2013
Ostatnio zmieniony przez Minty 10-02-2013, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 18:55   

lol, no nie ważnie nie opłaca się wybierać Internet Application bo żeby ktoś mógł to zobaczyć musiałby zainstalować w komputerze Vitalize jeżeli chcesz zrobić internetową aplikację to najlepiej użyć do tego Flash exportera który jest dodatkowo płatny lub z tej samej listy gdzie wybrałeś Internet Application wybrać Stand alone Java Internet Application
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33730 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 20:24   

Plik ccn wgrywasz na serwer, a obok niego tworzysz małą stronę html, która go zawiera.

Pomoc jest tutaj: http://www.clickteam.co.uk/vitalize.php

Posiadanie Vitalize! to nie duży problem, bo dodatek pobiera się sam na żądanie.
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 10-02-2013, 20:29   

no plus tego Vitalize jest taki że działają wszystkie te dodatki które działają pod zwykłym exe
 
     
Vakif 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 35

1163 Prestiż
Wysłany: 12-02-2013, 18:07   

Romanx, mogl bys mi pomoc z konfiguracja tego pliku?.
Byłbym wdzieczny.
plik ccn podałem na PW.
_________________
Vakif ArtsŸ 2010/2013
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33730 Prestiż
Wysłany: 12-02-2013, 19:39   

No dobra, wyobraźmy sobie, że masz stronę internetową w formie pliku gra.html

Kod:
<html><body>
treść strony
</body></html>


Trochę licho. Zamiast "treść strony" wstaw więc to:


Kod:
<OBJECT ID="Vitalize1" WIDTH=320 HEIGHT=200
CLASSID="CLSID:EB6D7E70-AAA9-40D9-BA05-F214089F2275"
CODEBASE="http://www.clickteam.com/vitalize3/vitalize.cab#Version=3,5,119,0">
<PARAM NAME="URL" VALUE="yourfile.ccn">
<PARAM NAME="TaskPriority" VALUE="50">
<PARAM NAME="BackColor" VALUE="255,255,255">
<PARAM NAME="ProgressBar" VALUE="53,181,222,5">
<PARAM NAME="ProgressBarColor" VALUE="255,0,0">
<PARAM NAME="ProgressBarBorderColor" VALUE="255,255,0">
<PARAM NAME="YourParam" VALUE="ValueOfYourParam">
<EMBED type="application/x-cnc" width=320 height=200
Pluginspage="http://www.clickteam.com/vitalize3/plugin.html"
CheckVersion=3,5,119,0
TaskPriority=50
BackColor=0,0,0
ProgressBar=53,181,222,5
ProgressBarColor=255,0,0
ProgressBarBorderColor=128,0,0
YourParam="ValueOfYourParam"
src="yourfile.ccn">
</EMBED>
</OBJECT>


Zamiast "yourfile.cnn" (występuje dwa razy) daj swoją nazwę pliku (który umieszczasz obok gra.html), a w pierwszej linii zamieniasz height i width na wysokość i szerokość okna w twojej grze.

Tu jest tutek:
http://jnoodle.com/mmf/mmf6.html

Jeśli chcesz to komuś pokazać, to swój plik .cnn i gra.html wysyłasz na jakiś serwer www, po czym dzielisz się adresem, np. http://vakif.pl/gra.html
 
     
Vakif 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 35

1163 Prestiż
Wysłany: 12-02-2013, 20:51   

Nie wiem jak ci dziekowac.
Dzieki !.
_________________
Vakif ArtsŸ 2010/2013
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group