NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pociskiem na Księżyc
Autor Wiadomość
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 14-06-2014, 01:09   

kamiledi15 napisał/a:
Wygląda fajnie, ale ciężko coś powiedzieć po demie polegającym na tym, że ludziki idą ciągle w prawo, zatrzymują się i na tym koniec :p Za mało, żeby coś więcej powiedzieć. Ale musiałeś się trochę napracować przy rysowaniu całego miasta.

Dzięki :) Rozumiem, robiłem to na szybko, nawet animacji nie dałem ani nic, tylko kawałek miasta ;) Ale dzięki, masz racje, rysowałem je sporo, mimo, że pewnie wygląda na kopiuj-wklej to dawałem szczegóły różne osobno itp, ale zastanawiam się nad zmianą grafiki w grze bo ta gra jest ważna dla mnie i chcę jak już ją zrobię to będzie gra idealna tzn. będzie taka jak sobie wyobrażam, a to co tam narysowałem to osobno np. budynki troszkę pasują, ale coś mi tam nie gra. Teraz ważne pytanie - zostać przy takiej minimalistycznej grafice jak tu w demie postacie wyglądają prosto z kropkami itp, czy męczyć się z trochę bardziej szczegółowymi czyli zwiększyłbym wielkość ich 2 - 3 razy tzn. skala byłaby większa więc byłoby więcej szczegółów, a tutaj taką małą przyjąłem więc tak mało szczegółów ? Sam nie wiem, łatwiej minimalistyczne ale jak ma być dobrze to chyba warto... :/
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 14-06-2014, 10:22   

To zależy, na czym będzie polegała gra. Jeśli platformówka, to przydałyby się większe postacie, bo będzie niewygodnie. Im mniej będzie zręcznościowa, tym mniejsze postacie mogą zostać i na odwrót, moim zdaniem. Jeśli to będzie w stylu To The Moon, to może zostać tak jak jest.
Jestem ciekaw tej gry, skoro jest dla Ciebie taka ważna.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 12:39   

kamiledi15 napisał/a:
To zależy, na czym będzie polegała gra. Jeśli platformówka, to przydałyby się większe postacie, bo będzie niewygodnie. Im mniej będzie zręcznościowa, tym mniejsze postacie mogą zostać i na odwrót, moim zdaniem. Jeśli to będzie w stylu To The Moon, to może zostać tak jak jest.
Jestem ciekaw tej gry, skoro jest dla Ciebie taka ważna.

Hmm, dziwne, że wszyscy to do to the moon porównują, zacząłem myśleć nad tą grą jak nawet nie wiedziałem, że taka gra istnieje :) Pewnie przez to, że na księżyc, dlatego będę musiał zmienić tytuł. Gra będzie trochę platformówkowa, nie aż tak bardzo, ale jednak będzie więc skoro tak mówisz to pokombinuję nad większymi postaciami. Ale w sumie w to the moon są bardzo duże postacie w porównaniu z moją grą, więc też i tak trzeba byłoby powiększyć. Będę musiał pograć w parę gier do inspiracji tzn. podpatrzeć rozwiązania graficzne czyli jak sobie radzili z takimi rzeczami jakie ja chcę zrobić i może coś mi do głowy przyjdzie, cały czas nad tym myślę, już nawet fabuły na razie nie zmieniam tylko musi być grafika która mi przypasuje :) Ta co zaprezentowałem w tej dziwnej prezentacji to na początku miało tak być, ale zauważyłem wiele wad np. zlewające się postacie - większe naprawiłoby ten problem, tak samo budynki bym musiał powiększyć i wszystko. Na szczęście tak dużo zrobiłem, ale jednocześnie nie dopracowałem więc będę miał się na czym wzorować, a nie zaczynać od zera 3 raz :) A i jeszcze co do nazwy to mam kilka pomysłów, muszę tak zrobić, aby nie kojarzyło się z to the moon, prezentowało tematykę gry i było uniwersalne dla wszystkich języków bo chcę tą grę przetłumaczyć na angielski jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, nigdy tego nie robiłem, ale jak już robić to na całego :)
INFORMACJA
W KOŃCU ! Zmieniłem grafikę, te malutkie postacie to pierwotne tak miały na początku wyglądać, a te większe to trochę pozmieniałem przez trochę i kombinowałem jak to pozmieniać i w końcu jest. Oceniajcie :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Sporek 22-06-2014, 17:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 13:07   

A o linku nie zapomniałeś?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 13:12   

kamiledi15 napisał/a:
A o linku nie zapomniałeś?

Nie, miałem problem z dropboxem, teraz powinno być ok.
_________________
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 13:18   

Już się wypowiedziałem prywatnie i chyba wiesz co o tym myślę :) .
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 13:24   

Dość proste, ale fajne. Tylko te małe wersje są trochę pokraczne. Ciekawe, jak będzie wyglądała animacja.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 13:34   

kamiledi15 napisał/a:
Dość proste, ale fajne. Tylko te małe wersje są trochę pokraczne. Ciekawe, jak będzie wyglądała animacja.

Te małe wersje to były pierwsze, ale zmieniłem je na większe (po lewo), nie będzie ich w grze.
_________________
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40075 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 14:05   

Ładnie, ale więcej można by powiedzieć, jakbyś je wstawił w gameplay, tła etc.
Jedyne zastrzeżenie: duża szpara między nogami.
_________________
:razzugly:
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 14:10   

msg napisał/a:
Ładnie, ale więcej można by powiedzieć, jakbyś je wstawił w gameplay, tła etc.
Jedyne zastrzeżenie: duża szpara między nogami.

Próbowałem jakoś naprawić tą szparkę ale nie wiem jak, masz może jakieś sugestie ?
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 835

8474 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 14:12   

Ciekawe, że postacie wyglądają jak z początku poprzedniego wieku, a wybierają się na Księżyc. Może być interesująco :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 14:17   

kamiledi15 napisał/a:
Ciekawe, że postacie wyglądają jak z początku poprzedniego wieku, a wybierają się na Księżyc. Może być interesująco :)

O, zauważyłeś ! Tak miało być, dzięki :) Akcja gry dzieje się dokładnie na początku poprzedniego wieku :)
_________________
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40075 Prestiż
Wysłany: 20-06-2014, 17:15   

Sporek napisał/a:
Próbowałem jakoś naprawić tą szparkę ale nie wiem jak, masz może jakieś sugestie ?


Żaden ze mnie grafik, ale myślę, że na dobry początek możesz poszerzyć nóżki, żeby nie wyglądało, że wszyscy chodzą w rurkach ;)

_________________
:razzugly:
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 22-06-2014, 17:30   

msg napisał/a:
Sporek napisał/a:
Próbowałem jakoś naprawić tą szparkę ale nie wiem jak, masz może jakieś sugestie ?

Żaden ze mnie grafik, ale myślę, że na dobry początek możesz poszerzyć nóżki, żeby nie wyglądało, że wszyscy chodzą w rurkach ;)
Obrazek

Akurat nad nogami długo pracowałem, ale jakbym miał poszerzyć nogi to musiałbym też i ręce, a wtedy już nie wyglądałoby to tak kolorowo :( A, no i dorysowałeś te nogi bez zasady pixelowania, normalnie nie ma żadnej białej przerwy między nimi jak się je poszerzy :)
Ale kombinowałem, kombinowałem, i opracowałem. I teraz co o tym myślicie :) ?
Moim zdaniem jest okej, ale oceniajcie :)
_________________
 
     
fil 
Kapral


Główny edytor: Unity
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 19

1889 Prestiż
Wysłany: 22-06-2014, 18:02   

coraz lepiej to wygląda, powodzenia! :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group