NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2/MMF2] Ruch w stylu gąsienicy/węża
Autor Wiadomość
radel999 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: RPG Maker
Posty: 35

2039 Prestiż
  Wysłany: 05-08-2013, 21:25   [TGF2/MMF2] Ruch w stylu gąsienicy/węża

Witam
czy wie ktoś jak zrobić typ ruchy gąsienicy że jeden obiekt jak rusza to podąża za nim kilka obiektów.

Albo np. ta platforma z Mario Forever w świecie 8-1

wiecie o co mi chodzi.
 
 
     
MariQ 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 26

303 Prestiż
Wysłany: 28-08-2013, 12:11   

LINK
O to ci chodzi?
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Pomógł: 35 razy
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 28-08-2013, 20:18   

Nawet mu nie polecaj tego przykładu...
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
MariQ 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 26

303 Prestiż
Wysłany: 29-08-2013, 11:07   

Mogę mu zrobic własny, ale najpierw muszę wiedzieć o co dokładnie chodzi.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 29-08-2013, 11:43   

@MariQ,
_________________


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group