creesee |
Autor |
Wiadomość |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37281 Prestiż
|
Wysłany: 24-07-2015, 15:00
|
|
|
Ja chcę SAM zrobić tą rozwałkę, a nie oglądać ją na gifie!
Planujesz jakieś demo wypuścić? ;> |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37281 Prestiż
|
Wysłany: 24-07-2015, 15:02
|
|
|
creesee napisał/a: | Paleta składa się z czterech kolorów. |
Prawdziwe arcydzieło.
Skoro grafika jest w stylu gameboya, to może rozważ tworzenie muzyki w Famitrackerze? Można w nim przełączyć na tryb, w którym będą dostępne wszystkie (i tylko takie) kanały, które miał gameboy. |
|
|
|
 |
creesee
Młodszy chorąży
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 241
12186 Prestiż
|
Wysłany: 24-07-2015, 15:03
|
|
|
Razem z BulletHeadem planujemy zrobić z tego pełnoprawną grę. Mamy nadzieję na "awans" na platformę steam.
Demko raczej nie, ale betatesty dla osób z ciekawym zapleczem twórczym. |
|
|
|
 |
creesee
Młodszy chorąży
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 241
12186 Prestiż
|
Wysłany: 30-07-2015, 11:18
|
|
|
Na Skullhammerkowym fanpage'u pojawił się nowy wpis. Tym razem news dotyczy menu pauzy, nad którym pracowaliśmy ostatnimi czasy. Pojawiło się kilka problemów, ale na szczęście wszystkie udało się zabić. Zostało jeszcze kilka poprawek i drobnych zmian, jeśli chodzi o strukturę plików językowych i zabieramy się za następne pozycje z naszej to-do listy. ; ))
Link do newsa z ostatniego postępu:
 |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 30-07-2015, 12:27
|
|
|
Śmierć na kolcach wygląda strasznie biednie w porównaniu do reszty. Sugeruję dodanie jakichś efektów cząsteczkowych.
Poza tym bardzo fajnie. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
creesee
Młodszy chorąży
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 241
12186 Prestiż
|
Wysłany: 24-06-2020, 08:59
|
|
|
Kurczę, ale się zakurzyło. Co tam?
Ostatnio znów zacząłem bawić się blenderem, PONIEWAŻ odpaliłem Unity. Żałuję, że dopiero teraz. Czy ktoś z Was zajmuje się może podobną grafiką (a jeszcze lepiej +animacją)? https://www.youtube.com/watch?v=_5wbGzKVDVY |
|
|
|
 |
Temporal
Podporucznik CP user
 
Główny edytor: 
Posty: 661
234 Prestiż
|
Wysłany: 25-06-2020, 13:34
|
|
|
Ja się zajmuję grafiką. Co masz na myśli podobną? W sensie low poly pod gry, stylistka, czy modele drzew? Animować też animuje, ale w tym się nie specjalizuje. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
 |
creesee
Młodszy chorąży
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 241
12186 Prestiż
|
Wysłany: 28-06-2020, 10:45
|
|
|
Tak, generalnie chodziło o lowpoly, tworzenie własnych asset'ów. Pytam orientacyjnie. |
|
|
|
 |
|