NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Postać horroru
Autor Wiadomość
karol
Kapral


Posty: 17

126 Prestiż
Wysłany: 14-03-2006, 12:12   Postać horroru

Ma ktoś pomysł na postać od góry do horroru? Proszę, niech ktoś wymyśli i napisze poniżej...

/Poprawione; RomanX/
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 14-03-2006, 14:38   

Następnym razem trochę uważaj przy wysyłaniu. I ew. od razu zgłaszaj pomyłkowe tematy (funkcja "Zgłoś post").

Ontopic: Napisz więcej, tj. klimaty, zarys fabuły, otoczenie itp. Bez tego można tylko powiedzieć, żeby był to np. bezmózgi zombi :P
 
     
baq 
Sierżant


Główny edytor: MMF
Posty: 109

2075 Prestiż
Wysłany: 01-05-2006, 20:47   

Od gory to ciezko zrobic dobra postac horroru bo nie widac jego twarzy, ani calego jego ciala.
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 02-05-2006, 14:58   

Powiem ci że od góry nie warto robić Horroru bo wtedy to nie jest Horror ;) Nie da sie stworzyć takiego klimatu. Jak juz chcesz to chodziaż w Izometri wtedy lepiej to wygląda :) Wyobraź sobie DIABLO II od góry. Jak by to wyglądało. Beznadziejnie no właśnie dlatego jest widok izometryczny. Dlatego nawet nie próbuj robic Horroru od góry.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-05-2006, 18:21   

Sebol: Taaa... mało grywasz w takie gierki.

Przypominam, że chodzi o wymyślenie postaci, czyli chyba chodzi o np. profil psychologiczny, a nie grafikę. Przynajmniej tak mi się wydaje. Poza tym - ożywiacie trupa :P Znowu.

Za to karol nadal zbyt mało napisał, żeby odpisać mu coś sensownego.
 
     
baq 
Sierżant


Główny edytor: MMF
Posty: 109

2075 Prestiż
Wysłany: 06-06-2006, 18:25   

Jak moze chodzic o profil psychologiczny skoro napisal, ze chce zeby mu wymyslic postac od gory?
 
     
oldboy 
Kapral


Posty: 32

2264 Prestiż
Wysłany: 07-06-2006, 00:03   

To ja też ożywię trupa ;) może coś takiego ;)
http://img189.imageshack....=bohater0hi.png
_________________
I pick moments for eternity
 
 
     
Vital 
Starszy sierżant
VTL


Posty: 203

6199 Prestiż
Wysłany: 10-06-2006, 23:00   

"Utracił zmysły"?? Dostał wyrok za zabójstwo czy wylądował w psychiatryku bo utracił zmysły(czyli był ślepy,głuchy,i takie tam:P)?? Postać o przeszłości sztuczniejszej niż sylikon w piersiach Pameli Anderson,co uzgledniles w wygladzie,robiac z biednego Michała babochłopa.A i jeszcze postać od góry-tiaaa...widać nieborak leży.Tak to z trupami bywa.
_________________
człowiek-zając rusza do boju!
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 11-06-2006, 08:44   

Babochłop jest faktem, ale czepianie się utraty zmysłów jest nieuzasadnione.

Dodane "drobne" modyfikacje:

1. Bohater jest patomorfologiem w szpitalu; jego pracownia jest pod ziemią,
2. W napadzie amoku w szpitalu RANI skalpelem wieloletniego przyjaciela,
3. Po tym wydarzeniu traci zmysły (=stupor, a nie utrata wzroku itp., to przenośnia),
4. Zgodnie z prawem zamiast w więzieniu jest zamykany w specjalnie chronionym zakładzie dla umysłowo chorych,
5. Cała gra jest ucieczką i walką z postaciami z obrazów z przeszłości, np. za zombi robiłyby zwłoki badane przez bohatera, a za bossa robiłaby zjawa wyglądająca jak przyjaciel (po odpowiednim, klimatycznym dialogu),
6. Plansze byłyby powyginane i nienormalnie kolorowe, przedmioty byłyby poustawiane zupełnie bez sensu, pojawiałyby się elementy niezupełnie na miejscu, np. samochód w środku pokoju,
7. Tuż przed przejściem z psychiatryka, którego wyjście było bezpośrednim wejściem do szpitala, byłby boss, np. jeden z lekarzy psychiatryka, który ma skłonności sadystyczne. Następnie byłby szpital, ale... od góry. Schodziłoby się w sam dół, aż do starego gabinetu bohatera, gdzie rozgrywa się finałowa walka z punktu 6.,
8. Po wszystkim następuje przebudzenie w psychiatryku, następnie przejście na kolejny ekran z napisem informującym, że minął np. tydzień, gdzie bohater żegna się z ordynatorem szpitala i odchodzi...
9. I nagle ze wszystkich stron zaczynają się zbliżać wszystkie stwory z gry! Po 2 sekundach przeskok do napisów końcowych :)
 
     
oldboy 
Kapral


Posty: 32

2264 Prestiż
Wysłany: 11-06-2006, 22:17   

O widzę że wcześnie dziś ktoś wstał ;) a co do bohatera to nie miał on zostać wykorzystany w grze dlatego "leży" ten "trup" ;) Po prostu nie chciało mi się opisywać jego wyglądu ,zresztą chyba wam ten "babochłop" nie przypadł do gustu , wolicie zobaczyć w roli niepozornego zamkniętego w sobie i z wieloma problemami gościa inną postać ;) A jeżeli chodzi o pojęcie "utracić zmysły" to niczego juz dodawać nie muszę ;)
Natomiast co do „sztucznej” przeszłości to chciałem pozostawić temat otwarty , żeby osoba odpowiedzialna za grę mogła sama sobie ułożyć całą resztę ;)
No ale wyobraźnia RomanX przebiła chyba wszystko ;) (trochę silenta , trochę residenta wymieszane z Six Sence i The Others ;) podoba mi się :)

http://img472.imageshack....beztytuu5xu.png
_________________
I pick moments for eternity
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group