NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
duur
Autor Wiadomość
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 07-12-2015, 19:03   

temat wpisu: tehaude my sfixmind plagium!

pół tygonia na chorobowym i nie próżnuję:
- przetestowałem, dałem drobną polerkę i uznaję grę Diamenciarz Deluxe za gotową!
- inna gra, Senum też mogłaby ujrzeć światło dzienne, przechodzę ją kolejny raz i jest OK! myślę dodać inne tła, jedynie to.. jakieś lewitujące w oddali bazy kosmiczne, pojazdy innej galaktyki - ale do tego potrzebna mi wysoka zawartość weny - kofeiny. nie w najbliższych dniach...

jednak opętaniem prawdziwym nazwałbym... męczenie archaicznego projektu: THUD
ponieważ wersja z 2008 jest okropna, przetrudna i przez lata od czasu do czasu robiłem jej różne modyfikacje... ale na żadną się nie mogłem zdecydować. postanawiam dopracować co ciekawsze wersje i pokazać społeczności graczy, wróć! fanom mojej hardkulskulowej gametwórczości jak dalece mój sfiksowany na punkcie własnej prymitywno-przekombinowanej grze umysł się przegrzał :--P

wariant A. THUD ZERO
- prawie jak oryginał, ale w kolorach szarości, obrzydliwa pixeloza! i uproszczone zadanie: przejść się w tym labiryncie z punktu A do punktu B. czynność gracz powtórzy z 8-12 razy ;--]

wariant B. THUD classic!
- prawie również oryginał, ale o stopień wyższa rozdzielczość, tzn bardziej dopracowana grafika, ładniejszy, przejrzysty hud... i lekko przerabiane bagno. plansze odważnie zbesztane... będzie co będzie!

wariant C. THUD H8
- zmienione okno na podłużne, więc więcej widać, grafika w ciut wyższej detalozie... zmianą do oryginału to konieczność zebrania każdej kuli na planszy (dawniej portale) i w nagrodę za trud (przyznam, plansze w diabły rozległe i potrzeba z N prób, by przejść jedną ledwie) plansza spacerniakowa i zdobycie trofeum! huh... osiem razy?

wariant D. THUD C38
- zachowuję podstawy, ruch (usprawniony) i wprowadzam zupełnie inne założenia. najbardziej oddalona gra od oryginału. ale wciąż ten sam ludzik. bezbronny, zagubiony i niestrudzony w eksploracji smutnego świata.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 29-12-2015, 12:57   

100% weny, adrenaliny, tremy, stresu, pośpiechu... zdążyć do Nowego Roku 2016!

z czym?
z grami, z robieniem stronki, z zakupami coke i szampana! świętować będziemy...

otwarcie witryny: pikor.pl
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 03-01-2016, 21:19   

ładna stronka ; )
 
     
fil 
Kapral


Główny edytor: Unity
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 19

262 Prestiż
Wysłany: 05-01-2016, 08:33   

przeglądam już ją 4 dzień i nadal się na patrzeć nie mogę x)
jaram się nią, że aż zrobię w końcu swoja ((:
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 05-01-2016, 08:44   

A gdzie będzie ta siatka gier, co ją prezentowałeś na sb? Oczekuje na możliwość pobrania gierek.
_________________
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 12:18   

@worm ale chyba trochę nie dzisiejsza? miło, że się podoba :--)

@fil patrzę na nią codziennie i chcę rozwijać, rozwijać... rozwijać!!!!!!

@Wackyjackie ta siatka to był zrzut z windowsowego folderu, ale wszystkie te obrazeczki powędrowały do zakładki timeline i polecam przestudiować, powspominać jak to przez lata nękałem was różnymi gierkami. głownie bitewnymi. aż żal, że nie prowadziłem solidnie stronki od początku wtedy. ale nadrobię!

aktualizowałem parę rzeczy, są już do pobrania gry: Diamenciarz Deluxe, Senum, Cublog i Cublog 2


w drodze: HaX i Mineman

 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 22-01-2016, 19:15   

Ice Hax - 40%
Hot Hax - 80%

Mineman - 75%

a tu nagle niespodzianka! ULTRAMINI zrobione!

tak wyszło, że pewnego wieczoru zajrzałem do folderu 'beznadziejne' i odkopałem dosyć stary silnior... a że miałem rozpęd i zauważyłem, że można w parę wieczorów zrobić w miarę sensowną minigiereczkę.

więc nic specjalnego, cztery poziomy, dostępne od razu... różnią się stopniem trudności. zdobywanie kluczy w kształcie cytrynki pozwala zapisać checkpoint. po utracie trzech i specjalnego ostrzegawczego życia... odnawianie zabawy bez końca. aż się uda przejść planszę i znów widok menu. miłej zabawy!
Ostatnio zmieniony przez duur 22-01-2016, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 712

36298 Prestiż
Wysłany: 22-01-2016, 19:43   

Fajna gra, przeszedłem sobie nawet całą i nie zdążyłem się znudzić. Solidny ruch, ale muszę się przyczepić do tego, że jak skaczę z przyciśniętym shiftem, to mini nie łapie się krawędzi :U. A ja nie wiedziałem, czy to gra wadliwa, czy trzeba to jakoś inaczej przejść.
Generalnie przyjemnie spędzone ~20 minut, mimo prostoty rozgrywki ;).
_________________
 
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 22-01-2016, 22:05   

U mnie wychodzi bardzo zblurowane, ale i tak dobrze się gra :)
_________________
...
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 17:00   

dzięk za info zwrotne.

jak znajdę do gry siłę:

- postaram się poprawić chwyt
- wyłączyć direct3D 9X (blur na moich pixelach to blamaż! heh)
- dodać kolejne poziomy, gdzie następne krótsze... a trudniejsze od poprzednich.
- ewentualnie inne wrogie obiekty coby gracz nie przysnął.
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 17:12   

Skorzystaj z klasyka :)



Pułapka rodem z gry Hexen, trzeba mieć odpowiedni timing by ją przejść :)

Słupy podnoszą się w kolejności 1,2,3,4,5,6 a potem opuszczają w odwrotnej - 6,5,4,3,2,1.
Jeśli nie zdąży się to można jeszcze uniknąć tragedii cofając się ;)
_________________
...
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 26-08-2016, 12:43   

Szykuje się mały wysypik nowych / starych gier ode mnie :--) Miłej zabawy!

SAINT DEPTH

SAPER MANIA

MAUPOLUD

MINEMAN

także... miłego grania, a tymczasem szykuję kolejne pozycje :--)
Ostatnio zmieniony przez duur 31-08-2016, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 26-08-2016, 16:48   

O skurczysyn! Saint Depth da się przejść 3 etap?
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 20-09-2016, 13:21   

da się...

komunikat dnia: duur zmarł śmiercią waleczno-męczeńską na chorobo-twórczej bitwie... pokój nad jego duszą!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group