NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 34

Która praca była lepsza?
Sasiacz - Newcomer Agent
30%
 30%  [ 3 ]
Sporek - Fioletowa Sprawa
70%
 70%  [ 7 ]
Głosowań: 10
Wszystkich Głosów: 10

Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
  Wysłany: 10-02-2014, 18:01   [Bitwa NB] 34

Ogłaszam trzydziestą czwartą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat: Intryga!
Jakaś zagadka detektywistyczna? Stało się coś dziwnego? Ktoś kogoś zabił? A może jesteś uwikłany w cały globalny spisek?
Czy uda Ci się rozwikłać wszystkie niejasności? I dlaczego zadaję tyle pytań? To i wiele więcej może znaleźć się w grze!

Linki pomocnicze:
-Pan Detektyw - gra autorstwa Cremmy'ego
-Phoenix Wright: Ace Attorney - seria gier
-Sherlock Holmes - postać fikcyjna
-Imię róży - książka / film

:arrow: Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
:arrow: w grze naturalnie musi się znaleźć jakaś intryga/tajemnica/zagadka, którą można rozwiązać.
:arrow: oficjalny zakaz spoilowania! (dla wszystkich, nie tylko uczestników)

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- Klucz do MMF2 w wersji standard!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 10.03.14 (poniedziałek), godziny 23:59. Macie 20 + 8 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 536

7971 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 12:08   

Jest opcja, żeby zwiększyć limit rozmiaru gry do 200 MB? W obliczu limitu czasowego człowiekowi nie chce się pilnować kompresji audio i grafiki, szczególnie, kiedy jego gra będzie opierać się o duże obrazki. Po prostu warto mieć zaplecze.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 12:42   

O matko, do 200 MB? O.O

No bez przesady, chyba docelowo w grze nie będzie się wyświetlać bitmap 2560x1920, prawda? ^^ "

Zlitujcie się nad graczami, zwłaszcza, jeśli nie mają dobrego połączenia internetowego. ;(

Poza tym chyba jak już się ma narzędzia do kompresji, to czas przeznaczony na kompresję zasobów jest raczej zaniedbywalny w porównaniu z resztą procesu tworzenia, zwłaszcza, jeśli robimy to na bieżąco. >.<
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 13:13   

100 MB to rozmiar archiwum z grą, nie stricte samej gry. Myślę że RAR sobie poradzi :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 536

7971 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 15:43   

No dobrze, chciałem tylko sobie zaszaleć. :<

Chociaż pewnie nie wezmę udziału, bo nie byłbym w stanie wymyślić ciekawej oraz zwięzłej i poprawnej historii.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
BulletHead 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 35

12825 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 17:40   

Życzę powodzenia wszystkim! Tę bitwę sobie odpuszczam, temat nie jest dla mnie ciekawy, nigdy nie byłem dobry w pisaniu fabuły. :P
 
 
     
pfabj99 
Starszy szeregowy


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 13

8338 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 19:14   

A Unity 3D ?? Jest dozwolone ?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 20:58   

Myślę że tak. Nie widzę powodu dla którego mielibyśmy zabronić unity.

Poza tym w bitwie nie chodzi o to, żeby każdy wymyślił genialną fabułę i wokół niej zbudował grę. Wystarczy tylko tyle, żeby jakaś intryga/zagadka była głównym elementem - fabuła nie musi być obłędna, bo tworzenie nie trwa kilka miesięcy a niecałe 3 tygodnie. Nie ma co rezygnować.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
MariQ 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 26

303 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 21:26   

Ale można by zmienić temat czy coś, bo chyba tylko Adrian zrobi grę.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 21:41   

Temat zostaje.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 11-02-2014, 21:50   

imię róży <3 to dobrze wróży...
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 12-02-2014, 10:03   

Jak bardzo Unity jest w ogóle klikiem? Chodzi nam o proste i relatywnie tanie edytory gier. Unity Pro moim zdaniem niezbyt pasuje, ale Unity Free wygląda spoko :P
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 13-02-2014, 19:54   

Predzej klikiem jest Rad3D a temat sobie odpuszcze tym razem chyba ze cos mnie natchnie
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28587 Prestiż
Wysłany: 13-02-2014, 20:50   

Ktoś lubi tego typu gry?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-02-2014, 21:15   

No w grach z tej kategorii jest Phoenix Wright jak już wspomniałem, który ma rzeszę fanów i niemal same pochlebne recenzje. Nie wiem czemu ktoś miałby go nie lubić tbh - może jedynie dlatego że jest po angielsku. Także pytanie co najmniej nietrafione.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group