NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 34

Która praca była lepsza?
Sasiacz - Newcomer Agent
30%
 30%  [ 3 ]
Sporek - Fioletowa Sprawa
70%
 70%  [ 7 ]
Głosowań: 10
Wszystkich Głosów: 10

Autor Wiadomość
Kaszanna 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Posty: 35

3303 Prestiż
Wysłany: 22-02-2014, 21:14   

No i się zapowiada ciekawie.
Ok czyli biorę się do pracy :D
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 23-02-2014, 13:00   

Ja już zacząłem robić, mam podstawę gry tylko jeszcze trzeba naprawić błąd z kursorem i mogę wymyślać fabułę :)
_________________
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 24-02-2014, 13:17   

Wnioskuję o przesunięcie terminu o tydzień. Miałem coś poważnego na głowie, wybaczcie u_u.
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 24-02-2014, 13:39   

BROO napisał/a:
Wnioskuję o przesunięcie terminu o tydzień. Miałem coś poważnego na głowie, wybaczcie u_u.

Popieram, zacząłem robić grę i już jestem na dobrej drodze, a teraz muszę cały tydzień mieć zajęty :P
_________________
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 25-02-2014, 14:30   

No właśnie, przy tego rodzaju grze jest trochę roboty...
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-02-2014, 18:19   

W porządku. Termin przedłużony - z niedzieli na poniedziałek.


...


Poniedziałek 10 marca, godzina 23:59.
To dodatkowe 8 dni. Wykorzystajcie je dobrze!

Być może ja też się na coś szarpnę, ale to nie jest pewne.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Spyro 
Mięso armatnie


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 1

5 Prestiż
Wysłany: 25-02-2014, 23:49   

Hm, troszkę dni w sumie zostało..
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 26-02-2014, 18:35   

Właśnie zastanawiałem się czy dam radę skończyć a tu taka miła wiadomość :P
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 27-02-2014, 09:38   

sorry! nietrafiony tekst...

[ciach!]
Ostatnio zmieniony przez duur 28-02-2014, 07:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 27-02-2014, 15:31   

Tośmi piotrze po piętach dał. -_-
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 09-03-2014, 22:27   

Super, że jest to 10 dni, ten czas strasznie szybko zleciał, a dopiero teraz zaczynam na poważnie się brać do roboty. Nie chcę mówić tego za szybko, ale z tego co póki co mi idzie i z mojego planu, to póki co to może być moja najbardziej udana praca na konkurs ze wszystkich moich prac i najbardziej dopracowana, bo jestem dumny z pomysłu i tego tam. W każdym moim poprzednim projekcie było pełno bugów, w beczkarzu na kompot był bug co nie pozwalał wejść takiemu przeciwnikowi, i nie dało się przejść gry (akurat ten przeciwnik to nad nim najwięcej siedziałem jak na ironię xD), w mechagerii nie da się też wygrać tak jakby w pewien sposób, nie da się wojny robotów zrobić, też niedoróbki, a to wszystko jest zrobione xD Patrząc na to jak mi idzie (wolno, ale idzie jakoś), to w grze 1 raz nie powinno być u mnie bugów, a jeśli będą, to grę powinno się przejść od razu, i w końcu mam nadzieję uda mi się zrobić tak jak chciałem na początku i nie będę musiał ucinać pomysłów :) Tzn. i tak już trochę uciąłem i zostawiłem na sam koniec jak już wszystko będzie gotowe, a parę rzeczy trochę uprościłem aby nie trwało to zbyt dużo czasu, ale w końcu mi się podoba to coś i jest jak chcę :)
EDIT:
Chyba się nie wyrobię, ale nie jestem pewien xD
EDIT2: Może się wyrobię, ale kolejne cięcia były xD

[ Dodano: 09-03-2014, 22:23 ]
http://www.speedyshare.co...towa-Sprawa.exe - GOTOWE ! :)
I uwaga: w przeciwieństwie do moich innych gier na konkursy, tą da się przejść, tak, są bugi, ale i tak da się przejść tak jak się powinno :) Sam testowałem.
_________________
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 10-03-2014, 20:32   

Po sporych trudach udało mi się dokończyć w stopniu pozwalającym na zagranie grę. Wiem na pewno że da się ją przejść :P . Z powodu napiętego terminu i paru obsuw gra nie jest na pewno taka jak bym sobie tego życzył. Przede wszystkim jest krótka, to co jest to miała być połowa ale cóż, może potem jeszcze trochę z nią pociągnę do tego nie wyrobiłem się ze wszystkimi animacjami i dlatego musiałem odrzucić kilka funkcji które miały być :/

Newcomer Agent
http://www.speedyshare.co...comer-Agent.rar

Edit
Czcionki. Sorki że nie wstawiłem za pierwszym razem ale totalnie zapomniałem :S
http://www.speedyshare.com/2UqVY/fonts.rar
Ostatnio zmieniony przez Sasiacz 11-03-2014, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 11-03-2014, 00:05   

W sumie trochę mało uczestników, no ale temat też dość trudny. Cóż :P
Ja też uczestniczyć niestety nie będę, projekt trochę zbyt ambitny albo trochę za bardzo się leniłem.
Myślę jednak że mogę dokończyć ten projekt w swoim czasie, tym bardziej że fabuła jest już praktycznie gotowa.

Zostawiam wam teasera. Oceńcie czy warto z tym coś dalej działać.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/47303400/projekty/download/wrota_teaser.exe
Myślę że niektóre osoby na PSK mogą być nieco zaskoczone doborem audio, ale cóż poradzić ;)

Mirror: http://speedy.sh/rcDsz/wrota-teaser.exe
PS: oczywiście zarówno grafika jak i muzyka kradziona :< nie umiem rysować.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 11-03-2014, 17:30   

Trochę lipnie że są tylko dwie pracę. Liczyłem na szerszą rywalizację :(
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 11-03-2014, 21:12   

Po prostu temat jest za trudny do zrealizowania w tak krótkim czasie.
_________________


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group