[Bitwa NB] 35 |
Autor |
Wiadomość |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 12-05-2014, 19:50
|
|
|
Ale ofc. grafika tez sie liczy przy ocenianiu |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
Sasiacz
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 13-05-2014, 20:52
|
|
|
tak sobie popatrzyłem na kalendarz i wychodzi mi że nie będę miał wystarczająco wolnych weekendów do deadlina, muszę chyba zmienić projekt na jakiś mniej ambitny jeżeli mam cokolwiek oddać. |
_________________ Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl |
|
|
|
 |
strzelec
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 12
7810 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2014, 16:37
|
|
|
Fajny temat, postaram się też wziąć udział Chciałbym się tylko dowiedzieć czy temat ma być ściśle związany z apokalipsą i walką o przeżycie, czy post-apokalipsa w stylu np. fallout-a też wchodzi w grę? Czy np. taki pomysł też przejdzie (wymyślam na szybko teraz) : "jestem falloutowym farmerem, choduję sobie spokojnie dwugłowe świnki w brązowe plamki i co jakiś czas muszę tylko rozpieprzyć parę zmutowanych ghouli chcących dorwać się do mojej chrumkającej wieprzowiny i do mnie przy okazji"? |
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2014, 23:51
|
|
|
Wszystko przejdzie, to trochę luźny temat, ale powinno być generalnie bezpośrednio związane z apokalipsą. Czy Fallout jest bezpośrednio związany z apokalipsą, bo jest postapokaliptyczny? Nie.
Znaczy, tak, oczywiście, że jest. Bo tytułowy "fallout" jest bezpośrednim następstwem apokalipsy atomowej.
Też mam masę pomysłów (ok. 6), część do zrealizowania, część nie, część nie w czasie. Zobaczymy. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
adrian09_01
Dezerter Babcia Frania
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 228
3 Prestiż
|
Wysłany: 06-06-2014, 19:15
|
|
|
DOBRA NASZA!
Rozkręcamy tą bitwę!
Oto...
U. F. O.
W U. F. O. jest apokalipsa. Apokalipsa, którą siejesz Ty. Lataj swoim statkiem i nawalaj do tego co się rusza (i do tego co się nie rusza też). Wciągaj ludzi dla bonusowych punktów. Niszcz samochody policji, czołgi, autobusy i zabijaj ludzi. Ciesz się epickimi wybuchami. Gra stworzona na Bitwę NB#35. LPM - porywasz, PPM - strzelasz z laserów, Shift - wstrzymujesz statek.
Pobierz gierkę!
Gdy tamten link nie zadziała - kliknij Pobierz U. F. O
Taka uwaga:
|
|
|
|
 |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 06-06-2014, 20:59
|
|
|
Gra wita nas ekranem ze skaczacymi gangsta niczym z Groove St. (tyle że białymi).
Muzyka niczym hepi ending z filmow komediowych lat 90tych. Przejdźmy dalej, widać kradzione
grafiki, wraz z napisami. Sterujemy (tak mi się wydaję, ponieważ ten 'statek' jest nieokiełznany
i lata gdzie mu sie podoba) statkiem który ma wielkość 1/5 ekranu, co nie ulatwia latania, ponieważ
do dyspozycji mamy 3/5 ekranu. Niszcząc budynki, spadają z nich sześciany i obniżają lot naszego
statku. Muzyka midi może już się nam znudzić. Wita nas miły pan policjant, który strzela ze swojego
samochodu rakietnicą (serio?) co 1 sekunde i przestrzeliwuje przez ściany, do tego dochodzi fakt,
że jesteśmy aktualnie w ogromnym bloku, który oczywiście musimy przekopać swoim Pizdu-Laserkiem.
po przejściu w pizdu dalej bloków zniszczył mnie pan szeryf, lub wcześniej nazwany policjant
którego nie dało się zabić.
IGN: 6/3 -- Thus gejm revived my dog
Modb: 0/10 -- Ufo ate my sandwitch
Moja ocena... Meh. Mimo że z tymi kradzionymi grafikami wygląda ładnie, zmieniłbym system niszczenia
domów, i wiele innych rzeczy.
Dodam jeszcze, że gra mi scrashowała w ekranie startowym :<<. |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
Sasiacz
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 08-06-2014, 12:25
|
|
|
Last Breath
Last Breath
Wersja z poprawioną muzyką:
Last Breath poprawiona muzyka
Na wstępie ostrzegam że gra jest mocno okrojona(chodzi głównie o ilość poziomów) ponieważ inaczej bym nie zdążył.
Wcielamy się w postać Kpt. Hendersona. Stajemy w obliczu globalnej zarazy. Wraz z naszym oddziałem zostajemy przydzieleni do obrony tajnej bazy. Nie wszystko jednak idzie po myśli dowództwa...
Sterowanie jest opisane w read me, wiem że nasi kompani mogą się trochę gubić i nie zawsze wykonują rozkazy ale silnik nie jest jeszcze dopracowany.
Pamiętajcie by zainstalować czcionki! |
Ostatnio zmieniony przez Sasiacz 08-06-2014, 18:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 08-06-2014, 13:30
|
|
|
Losing Hope
Głównym bohaterem jest Marko Gienov. Idzie do szpitala psychiatrycznego, odwiedzić swojego dziadka, nie układa się jednak to po jego myśli.
http://yazir.itch.io/losing-hope
WSAD - Ruch
LPM - Strzal/Uderzenie
E - Podnoszenie przedmiotu (musimy byc blisko) |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 09-06-2014, 13:06
|
|
|
"To best performance..." - "For best performance"
Nie wiedzialem co zrobic, latalem w kolko az mnie rozwalil meteor, o predkosci około 100.000 km/h (wg. naszego statku). |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:10
|
|
|
Cos odwrotne od starbounda? Mozesz tylko latac nic wiecej? Btw. Odbiega ostro od tematu w mojej opinii. |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:22
|
|
|
W Starbounda nie grałem natomiast osobiście uważam ze pokrycie lądów przez topniejące lodowce to już apokalipsa tyle ze rozgrywka dzieje sie w kosmosie.
Mozesz latać, zbierac surowce w kosmosie, niszczyc planetoidy musisz zadbac aby nie zabrakło paliwa do exploracji oraz surowców do życia w statku |
_________________ www.facebook.com/IndependentGamedeveloper
www.rtypegear.pl
 |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 09-06-2014, 14:46
|
|
|
Koledzy, nie bez powodu prosiłem o paczkę z plikami gry w archiwum nawet jeśli jest ona dostępna online. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy są dwie reguły bitwy:
1. Tylko pierwszy post się liczy.
2. Bitwa posiada swój termin.
Bez paczki z plikami gry nie jestem w stanie określić czy nie dokonaliście poprawek już po terminie. Poza tym nie mogę też zrobić kopii na klikibazie, co jest przywilejem uczestniczących w bitwie.
Tym razem przymknę na to oko, jednak proszę aby w przyszłości dodawać paczki które można odpalić offline.
Poza tym przydałyby się jakieś instrukcje co do gry delgado88a, gdyż ma dość zaawansowaną mechanikę i nie od razu wiadomo co należy robić. Ani jak. Co do zgodności z tematem zastrzeżeń nie mam.
Oto oficjalne podsumowanie trzydziestej piątej Bitwy NukeBoards!
Do udziału zostały zakwalifikowane 4 prace, w tym:
Gratulacje!
Czas na głosowanie.
UWAGA, następuje zmiana systemu głosowania!
Przed oddaniem głosu należy zapoznać się ze wszystkimi produkcjami. Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie w systemie 3-2-1, tj. 3 punkty na jednego zawodnika, 2 na innego i 1 na następnego. Wszystkie punkty muszą być przydzielone i odbiorca punktów nie może się powtarzać w jednym zestawieniu. Uczestnicy bitwy mogą i muszą głosować na siebie - przyznają sobie automatycznie 3 punkty podchodząc do głosowania, więc mogą rozdać tylko kolejno 2 i 1 punkt. Nie można zrzec się głosu na siebie na rzecz innego autora. Nieregulaminowe głosy nie będą brane pod uwagę.
Powodzenia! |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
|