NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 35
Autor Wiadomość
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 12-05-2014, 20:50   

Ale ofc. grafika tez sie liczy przy ocenianiu
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 13-05-2014, 21:52   

O.o tak sobie popatrzyłem na kalendarz i wychodzi mi że nie będę miał wystarczająco wolnych weekendów do deadlina, muszę chyba zmienić projekt na jakiś mniej ambitny jeżeli mam cokolwiek oddać.
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
strzelec 
Bohater


Główny edytor: GameMaker
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 12

7810 Prestiż
Wysłany: 16-05-2014, 17:37   

Fajny temat, postaram się też wziąć udział :) Chciałbym się tylko dowiedzieć czy temat ma być ściśle związany z apokalipsą i walką o przeżycie, czy post-apokalipsa w stylu np. fallout-a też wchodzi w grę? Czy np. taki pomysł też przejdzie (wymyślam na szybko teraz) : "jestem falloutowym farmerem, choduję sobie spokojnie dwugłowe świnki w brązowe plamki i co jakiś czas muszę tylko rozpieprzyć parę zmutowanych ghouli chcących dorwać się do mojej chrumkającej wieprzowiny i do mnie przy okazji"?
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 536

7971 Prestiż
Wysłany: 17-05-2014, 00:51   

Wszystko przejdzie, to trochę luźny temat, ale powinno być generalnie bezpośrednio związane z apokalipsą. Czy Fallout jest bezpośrednio związany z apokalipsą, bo jest postapokaliptyczny? Nie.

Znaczy, tak, oczywiście, że jest. Bo tytułowy "fallout" jest bezpośrednim następstwem apokalipsy atomowej.

Też mam masę pomysłów (ok. 6), część do zrealizowania, część nie, część nie w czasie. Zobaczymy.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 02-06-2014, 11:38   

Myslę ze gra moze toczyc sie albo w trakcie apokalipsy lub zaraz po katastrofie w moim wypadku dzieje sie tuż po
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 228

3 Prestiż
Wysłany: 06-06-2014, 20:15   

DOBRA NASZA!
Rozkręcamy tą bitwę!


Oto...

U. F. O.
W U. F. O. jest apokalipsa. Apokalipsa, którą siejesz Ty. Lataj swoim statkiem i nawalaj do tego co się rusza (i do tego co się nie rusza też). Wciągaj ludzi dla bonusowych punktów. Niszcz samochody policji, czołgi, autobusy i zabijaj ludzi. Ciesz się epickimi wybuchami. Gra stworzona na Bitwę NB#35. LPM - porywasz, PPM - strzelasz z laserów, Shift - wstrzymujesz statek.

Pobierz gierkę!
Gdy tamten link nie zadziała - kliknij Pobierz U. F. O

Taka uwaga:
Spoiler:
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 06-06-2014, 21:59   

Gra wita nas ekranem ze skaczacymi gangsta niczym z Groove St. (tyle że białymi).
Muzyka niczym hepi ending z filmow komediowych lat 90tych. Przejdźmy dalej, widać kradzione
grafiki, wraz z napisami. Sterujemy (tak mi się wydaję, ponieważ ten 'statek' jest nieokiełznany
i lata gdzie mu sie podoba) statkiem który ma wielkość 1/5 ekranu, co nie ulatwia latania, ponieważ
do dyspozycji mamy 3/5 ekranu. Niszcząc budynki, spadają z nich sześciany i obniżają lot naszego
statku. Muzyka midi może już się nam znudzić. Wita nas miły pan policjant, który strzela ze swojego
samochodu rakietnicą (serio?) co 1 sekunde i przestrzeliwuje przez ściany, do tego dochodzi fakt,
że jesteśmy aktualnie w ogromnym bloku, który oczywiście musimy przekopać swoim Pizdu-Laserkiem.
po przejściu w pizdu dalej bloków zniszczył mnie pan szeryf, lub wcześniej nazwany policjant
którego nie dało się zabić.

IGN: 6/3 -- Thus gejm revived my dog
Modb: 0/10 -- Ufo ate my sandwitch

Moja ocena... Meh. Mimo że z tymi kradzionymi grafikami wygląda ładnie, zmieniłbym system niszczenia
domów, i wiele innych rzeczy.

Dodam jeszcze, że gra mi scrashowała w ekranie startowym :<<.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 08-06-2014, 13:25   

Last Breath

Last Breath
Wersja z poprawioną muzyką:
Last Breath poprawiona muzyka

Na wstępie ostrzegam że gra jest mocno okrojona(chodzi głównie o ilość poziomów) ponieważ inaczej bym nie zdążył.

Wcielamy się w postać Kpt. Hendersona. Stajemy w obliczu globalnej zarazy. Wraz z naszym oddziałem zostajemy przydzieleni do obrony tajnej bazy. Nie wszystko jednak idzie po myśli dowództwa...

Sterowanie jest opisane w read me, wiem że nasi kompani mogą się trochę gubić i nie zawsze wykonują rozkazy ale silnik nie jest jeszcze dopracowany.

Pamiętajcie by zainstalować czcionki!
Ostatnio zmieniony przez Sasiacz 08-06-2014, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 08-06-2014, 14:30   

Losing Hope

Głównym bohaterem jest Marko Gienov. Idzie do szpitala psychiatrycznego, odwiedzić swojego dziadka, nie układa się jednak to po jego myśli.

http://yazir.itch.io/losing-hope

WSAD - Ruch
LPM - Strzal/Uderzenie
E - Podnoszenie przedmiotu (musimy byc blisko)
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 08-06-2014, 23:44   

SPACE ARK: https://dl.dropboxusercontent.com/u/44710358/Space%20ArkPL/index.html

Uzyj myszki strzałek klawiatury oraz 'R' aby zobaczyc mape
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 09-06-2014, 14:06   

"To best performance..." - "For best performance"
Nie wiedzialem co zrobic, latalem w kolko az mnie rozwalil meteor, o predkosci około 100.000 km/h (wg. naszego statku).
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 09-06-2014, 15:06   

@Rexu w grze nalezy opóścć układ słoneczny oraz przemierzać kosmos w poszukiwaniu innych planet zdatnych do zamieszkania
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 09-06-2014, 15:10   

Cos odwrotne od starbounda? Mozesz tylko latac nic wiecej? Btw. Odbiega ostro od tematu w mojej opinii.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 09-06-2014, 15:22   

W Starbounda nie grałem natomiast osobiście uważam ze pokrycie lądów przez topniejące lodowce to już apokalipsa tyle ze rozgrywka dzieje sie w kosmosie.
Mozesz latać, zbierac surowce w kosmosie, niszczyc planetoidy musisz zadbac aby nie zabrakło paliwa do exploracji oraz surowców do życia w statku
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 09-06-2014, 15:46   

Koledzy, nie bez powodu prosiłem o paczkę z plikami gry w archiwum nawet jeśli jest ona dostępna online. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy są dwie reguły bitwy:
1. Tylko pierwszy post się liczy.
2. Bitwa posiada swój termin.

Bez paczki z plikami gry nie jestem w stanie określić czy nie dokonaliście poprawek już po terminie. Poza tym nie mogę też zrobić kopii na klikibazie, co jest przywilejem uczestniczących w bitwie.

Tym razem przymknę na to oko, jednak proszę aby w przyszłości dodawać paczki które można odpalić offline.

Poza tym przydałyby się jakieś instrukcje co do gry delgado88a, gdyż ma dość zaawansowaną mechanikę i nie od razu wiadomo co należy robić. Ani jak. Co do zgodności z tematem zastrzeżeń nie mam.

Oto oficjalne podsumowanie trzydziestej piątej Bitwy NukeBoards!
Do udziału zostały zakwalifikowane 4 prace, w tym:
Gratulacje!

Czas na głosowanie.
UWAGA, następuje zmiana systemu głosowania!
Przed oddaniem głosu należy zapoznać się ze wszystkimi produkcjami. Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie w systemie 3-2-1, tj. 3 punkty na jednego zawodnika, 2 na innego i 1 na następnego. Wszystkie punkty muszą być przydzielone i odbiorca punktów nie może się powtarzać w jednym zestawieniu. Uczestnicy bitwy mogą i muszą głosować na siebie - przyznają sobie automatycznie 3 punkty podchodząc do głosowania, więc mogą rozdać tylko kolejno 2 i 1 punkt. Nie można zrzec się głosu na siebie na rzecz innego autora. Nieregulaminowe głosy nie będą brane pod uwagę.

Powodzenia!
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group