NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda 128

Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za...
Niewykorzystany
21%
 21%  [ 12 ]
Zmarnowany
3%
 3%  [ 2 ]
Rozwinął mnie
42%
 42%  [ 24 ]
Nie żałuję
33%
 33%  [ 19 ]
Głosowań: 57
Wszystkich Głosów: 57

Autor Wiadomość
Slawo 
Legenda


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 706

25566 Prestiż
Wysłany: 02-11-2014, 15:35   

Nie żałuję, miałem i mam 11 lat niezłej rozrywki, sporo klikanie i tworzenie gier mnie nauczyło.
Ale niestety bardzo często kliki mnie zawodzą, bo nie nadążają za zmieniającą się rzeczywistością.
Kiedy cały świat grał w gry fleszowe to MMF nie pozwalał zapisać gry do flesza. Kiedy trynt światowy przeszedł na jakieś html5 to kliktim dopiero wypuścił konwerter gier do flesza.
Kiedy zamknięto mochimedia.com kliki wypuściły Fusion2.5, a olewając totalnie użytkowników MMF2, którzy korzystali z wbudowanego w MMF2 wysyłania wyników na mochimedia.com - w zamian kliki nie zaoferowały nam niczego :(
_________________
http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe

Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www

http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 06:50   

Zmarnowany ^^ heh!
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 18-11-2014, 22:06   

Nie umiem powiedzieć w jakim stopniu moja obecna osobowość i umiejętności są wynikiem zainteresowania się dość atypowym hobby we wczesnym wieku, ale myślę, że na pewno rozwinęło to u mnie zdolność do analitycznego myślenia i w pewnym sensie kreatywność. No i mimo, że ostatecznie skończyłem w nieinformatycznej dziedzinie to umiejętność debugowania często się przydaje w codziennej praktyce ^^ #pdk
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Steam:
Posty: 810

8302 Prestiż
Wysłany: 19-11-2014, 01:42   

W sumie to czas niewykorzystany, ale też nie żałuję. Dopiero teraz robię rozbudowaną grę, tak naprawdę to dopiero drugą w klikach, po tylu latach i w sumie kliki w życiu do niczego mi się nie przydały. Ale nie żałuję, bo od wielu lat spędzam tu miło czas :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 19-11-2014, 06:56   

Co powiedzieć? Obliczyłem że w klikach jestem 205 dzień, czyli dopiero zaczynam. Napewno nie żałuję, tworząc w klikach rozwijam swoją pasję, hobby- programowanie. Podsumowując te ponad pół roku, jestem wmiare zadowolony ze swoich umiejętności, postępów. Kliki odwróciły mój świat do góry nogami.
_________________
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 20-11-2014, 04:45   

Podsumuję to tak:
Swój czas poświęcony w klikach uważam w większości za niewykorzystany a nawet czasem zmarnowany. Niemniej jednak mnie rozwinął w wielu aspektach i nie żałuję. Tylko teraz co zaznaczyć? ^^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group