NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 36
Autor Wiadomość
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 04-10-2014, 12:40   

Czas pokazać Earth Climber -- Gra na 36 bitwę NB.

Opis:
Jako poszukiwacz, wszedłeś w głębiny wulkanu, lecz on, po długowiecznym czasie nieaktywności, zaczął żyć, musisz wydostać się jak najszybciej!

Linki:
Bez pobierania
Windows / Linux + osx
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 17:18   

Ostatni Kurier
Opis:
Wcielamy się w tytułowego kuriera mającego za zadanie dostarczanie paczki doktorowi w strefie kwarantanny.
Linki:
Ostatni Kurier
(Standardowo pamiętajcie o zainstalowaniu czcionek z folderu fonts!)
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 20:01   

Fadex Hell

Sterowanie:
Strzałki - ruch
Z - strzał
Shift - focus mode czy co

Download:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/89828941/Fadex%20Hell.exe
 
     
BulletHead 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 35

12825 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 21:23   

Tytuł: GLItCHskr

Gatunek: Bullet hell

Autor, kod, grafika, muzyka: BulletHead
Dźwięk: bfxr
Betatesty: Creesee, Jakub Tłuczek

Opis:
Bullet hellowy space shooter. Zawiera spore ilości glitcha. Starałem się stylizować grę na stare gry kartridżowe, wyszło jak wyszło.
W grze przyjdzie nam się zmierzyć z czterema całkiem trudnymi bossami i ogromną ilością pocisków. Kierujemy statkiem kosmicznym z arsenałem broni uproszczonym do minimum i zestawem tarcz regenerujących się co jakiś czas.
Obok walczenia z przeciwnikami próbujemy także uzyskać jak najlepszy wynik poprzez wygranie w jak najszybszym czasie.
Bossowie nie są twoją jedyną przeszkodą...

Sterowanie i reszta w readme, czytać.

Zrzuty ekranu:
http://i.imgur.com/YLARDh8.png
http://i.imgur.com/gXncpkj.png
http://i.imgur.com/bWUlInT.png

Download:
Mediafire (2.83 MB)
Dropbox

Uwagi:
Seizure warning dla epileptyków, dużo migających światełek.
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 21:24   


Sterowanie
Strzałki klawiatury
Spacja- Atak

Używaj przedmiotow/zwojów klikając na ikonę slotu
Strzelaj w skrzynie nastepnie strzel w przedmiot aby zmienił ikonę
Jeśli zamarzniesz lub pająk złapie Cie w sieć, klijak na swoją postac aby sie uwolnić

Czerwony pasek u dołu, jesli znikniesz z ekranu zacznie rosnąć a kiedy osiagnie maksimum gra sie konczy.


Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/44710358/Witchmare.7z
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
Ostatnio zmieniony przez delgado88a 05-10-2014, 22:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 21:48   

grę zaczałem robić już od razu i nie skłamię, że sporo siedziałem nad animacjami i grafikami (mam nadzieje ze to widać xd) jak usłyszałem o konkursie ale przez problemy różne życiowe nie mialem czasu i doslownie dzisiaj i wczoraj konczylem :/ I pełno bugów, nie wyszło jak chciaelm ale nie jest aż tak źle mam nadzieje :) http://przeklej.org/file/3js7z1/OVERKILL.WOJNA.rar macie
_________________
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 22:36   

Tytuł: Bazook Silnia

Gatunek: platformowa / strzelanka / zręcznościowa

Leveldesign, kod, grafika: deerKP
Audio: brak
Betatesty: Jakim, Cootje, Wackyjackie i inni...

Opis:
Gra po części rimejkiem innej gry klikowej, całkowicie własne plansze, nowe rozwinięcia pierwotnej idei... bardziej w kierunku overkill. Zawiera 12 plansz o rosnącym stopniu trudności, easteregga i bonusowy etap.

Sterowanie: info w menu gry.

Zrzuty ekranu:
brak

Download:
Bazook Silnia (jakieś pół megabajta)

Uwagi:
Kłania się stara szkoła, do gry dobrze podejść mając dużo czasu - przechodzić za jednym zamachem do końca :--P

Gra używa fullscreen / 640x480.
 
     
strzelec 
Bohater


Główny edytor: GameMaker
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 12

7810 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 23:01   

Uff, rzutem na taśmę :)

Tytuł: Grum

Gatunek: platformowa / zręcznościowa

Kod, gfx, dźwięki: strzelec
Muzyka: Rolemusic (z internetu)


Opis:
Jesteś orkiem który musi się wydostać z lochów złego króla.

Sterowanie: kalwisze kierunkowe i skok (Z lub strzałka w górę, do zmiany po naciśnięciu ESC w trakcie gry)

Zrzuty ekranu: http://i57.tinypic.com/143qjra.jpg

Download:
http://speedy.sh/YqdQj/Grum-by-Strzelec.exe (kliknij w slow download)
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 23:28   

strzelec nie zdazyłes
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
strzelec 
Bohater


Główny edytor: GameMaker
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 12

7810 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 23:34   

kurde, masz rację! Może Fadex przedłuży bitwę o 2 minuty? :)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 05-10-2014, 23:38   

Nie no już tak długo przedłużałem :/

Oczywiście że przedłużam o 2 minuty :P nie można pozbywać się faworyta :]

Tradycyjnie przymykamy oko na niewielkie opóźnienia w wysyłaniu prac, gdyż wiadomo że prawa Murphy'ego na ostatnią chwilę działają. Jeśli dobrze pamiętam to rekordziści siedzieli do trzeciej nad grą i dało się ich jeszcze wepchnąć jeśli nie było większych protestów.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 06-10-2014, 13:53   

Myślę ze zegarek strzelca byl przestawiony o 2 minuty stąd 'spóźnienie'
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 06-10-2014, 15:28   

Oto oficjalne podsumowanie trzydziestej szóstej Bitwy NukeBoards!


Do udziału zostało zakwalifikowane aż 8 prac, w tym:
Jedna praca została zdyskwalifikowana, mianowicie:
  • Worm - Fadex Hell - nie wpisuje się w temat bitwy (żadna ilość Fadexa nie jest overkillem ;) ).

Przed oddaniem głosu należy zapoznać się ze wszystkimi produkcjami. Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie w systemie 3-2-1, tj. 3 punkty na jednego zawodnika, 2 na innego i 1 na następnego. Wszystkie punkty muszą być przydzielone i odbiorca punktów nie może się powtarzać w jednym zestawieniu. Uczestnicy bitwy mogą i muszą głosować na siebie - przyznają sobie automatycznie 3 punkty podchodząc do głosowania, więc mogą rozdać tylko kolejno 2 i 1 punkt. Nie można zrzec się głosu na siebie na rzecz innego autora. Nie można głosować na zdyskwalifikowane prace. Nieregulaminowe głosy nie będą brane pod uwagę.

Najlepiej aby wraz z oddanymi głosami zostawić krótki komentarz skąd taki a nie inny wybór, jednak nie jest to wymagane. Po głosowaniu trwającym kilka dni wyłonimy zwycięzcę.

Jak widać sporo uczestników, więc pora wyłonić najlepszych! :)
Powodzenia!
 
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 06-10-2014, 15:44   

3 punkty dla gry BulletHeada o nazwie "GLItCHskr". Gra jest świetnie wpasowana w temat "overkill" oraz zadziwiająco dopracowana.

2 punkty dla gry "Grum" do Strzelca. Gra bardzo ładna, humorystyczna i dobrze dopracowana. Niestety gdzieś zatracił się motyw overkilla.

1 punkt dla gry deerKP o nazwie "Bazook Silnia". Gra z pomysłem na siebie, trudna, ale brak audio oraz "overkill" mocno naciągany.


Zaznaczam że wszystkie ocenione gry bardzo mi się podobały. Gry które otrzymały 2 i 1 punkt wcale nie są słabe ale wiadomo że trzeba było jakoś głosy podzielić.
 
     
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 228

3 Prestiż
Wysłany: 06-10-2014, 16:41   

3 - adrian09_01 "An Espionage Game" - zgodnie z zasadami głosuję na siebie.

2 - BulletHead - "GlitchSkR" - fajny space shooter z 8-bitową grafiką, w który się fajnie grało, choć nie wiedziałem, dlaczego miałem błąd odczytu :) Overkillem w tym przypadku były tony pocisków ala Touhou. No dobra, ale jeśli Touhou różni się od tej gry tylko brakiem glitcha i tym, że zamiast statków są dziewczynki, to nie zagram. 2 punkty za ładną grafikę, muzykę i ciekawy pomysł.

1 - Sporek - "Overkill Wojna" - Wojna Misia Uszatka z Dziecinną Grafiką: The Game :)
https://www.youtube.com/watch?v=By4k6hddP4I
Streszczenie gry: W tle leci piosenka z Misia Uszatka "Mówią o mnie - Miś Uszatek", walczymy jakimiś dziwacznymi ludkami w stylu gier Ikikiego, m.i.n dinozaurami, latającymi kobietami (sic!), syrenami, i innymi dziwactwami. Gra jest bardzo zbugowana. Rozumiem że to miał być ten overkill? Punkt za rozbawienie mnie do łez, mimo że Sporek tworzył kiedyś lepsze gry.

byłby 1 - deerKP "Bazook Silnia" - gra napraaaaaaaaaaaaawdę fajna, ale nie ma muzyki i sejwów. Niestety. Poza tym, Sporek strasznie mnie rozbawił.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group