[Przygodowa] Thief to order: Louvre Robbery |
Autor |
Wiadomość |
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 23-02-2015, 15:23 [Przygodowa] Thief to order: Louvre Robbery
|
|
|
Tytuł: Thief to order: Louvre Robbery
Gatunek: Połączenie skradanki z przygodówką
Autor: Malin
Opis:
Jesteśmy złodziejem do wynajęcia. Anonimowy człowiek oferuje nam 50 milionów Euro za kradzież obrazu Leonarda Da Vinci pt. "Mona Lisa" Nasz bohater oczywiście podejmuje wyzwanie i nocą zakrada się do paryskiego Louvre'u. Czeka nas tam wiele pułapek i strażnicy, których trzeba się pozbyć by mieć dostęp do cennego obrazu. Gra jest inspirowana tytułem Monaco: What's yours is mine. Również mamy widok od góry i łamigłówki które trzeba rozwiązać by przejść grę.
Zrzuty ekranu:
Logo Gry
Poziom Przykładowy
Uwagi:
Ale fajnie, jest dostępna emotka Mona Lisy: ! |
_________________
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 23-02-2015, 16:51
|
|
|
No tak, od razu skojarzyło mi się z Monaco. Tamta gra jest bardzo fajna, więc ciekawe, co z tego wyjdzie. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 23-02-2015, 16:58
|
|
|
kamiledi15 napisał/a: | No tak, od razu skojarzyło mi się z Monaco. Tamta gra jest bardzo fajna, więc ciekawe, co z tego wyjdzie. |
Mam nadzieję że wyjdzie coś fajnego Według mnie w pierwsze 3 poziomy gra się dosyć przyjemnie, sam jestem ciekaw jak to się skończy |
_________________
|
|
|
|
|
Sasiacz
Plutonowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 23-02-2015, 21:05
|
|
|
Wygląda ciekawie, na pewno będzie godne uwagi.
Przyznam szczerze że otwierając screeny obawiałem się grafiki z painta(w złym tego słowa znaczeniu) okazało się jednak na szczęście że byłem w błędzie. Chociażby ze względu na to miłe zaskoczenie zagram w twoją grę, o ile oczywiście ją "wyprodukujesz" |
_________________ Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 24-02-2015, 07:32
|
|
|
Graficznie wygląda dobrze, ale za to ilość elementów i rozgrywka po screenach wygląda jakby była robiona w 3 minuty. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 24-02-2015, 13:53
|
|
|
Na screenie jest 1 level, na nim jest dosyć mało obiektów, ale na dalszych jest ich (będzie) coraz to więcej |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Malin 24-02-2015, 17:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 24-02-2015, 17:14
|
|
|
Liczymy na to i czekamy na ukończony projekt Jeśli post jest przed Twoim to go nie cytuj bo możesz za to dostać warna. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 24-02-2015, 17:20
|
|
|
Dzięki wielkie, taka motywacja na pewno pomaga |
_________________
|
|
|
|
|
SuchareQ
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13
172 Prestiż
|
Wysłany: 26-02-2015, 19:42
|
|
|
Wygląda interesująco,
mam nadzieje że wszystko pójdzie po
twojej myśli |
_________________ Projekty:
DarkRUN [=---------] 10% |
|
|
|
|
Sasiacz
Plutonowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
|
|
|
|
ObroncaGmdevu
Mięso armatnie
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 1
5 Prestiż
|
Wysłany: 22-03-2015, 17:15
|
|
|
Taka, niezbyt. Wszystko to Photoshop + jakieś spritesy. Gdyby nie photoshop ta gra wyglądałaby trochę źle. |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 22-03-2015, 17:53
|
|
|
Trzeba mieć wyczucie stylu, a moim zdaniem jest całkiem estetycznie. Chociaż niestety trochę pusto, w Luwrze nie jest chyba aż tak pusto, nawet jeśli gra jest w rzucie od góry. Ważne przede wszystkim, żeby się dobrze grało i żeby poziomy były ciekawie zaprojektowane. No i żeby to nie była kolejna gra typu zbierz wszystko i dotrzyj do wyjścia, tylko trochę innowacji.
Jeśli masz już trzy poziomy i jesteś na etapie level designu, to widać, że faktycznie jest jakiś postęp, a nie zastój. Tak trzymać. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 22-03-2015, 18:52
|
|
|
Mapy zacząłem tworzyć dosłownie od nowa, więc nie wzorujcie się że takie będą w grze. Na screenach możecie zobaczyć głównie oprawę graficzną. Mam parę pomysłów, niektóre dodałem, inne dodam. Postęp jakiś tam niby jest, ale i tak przed ukończonym "dziełem" jeszcze długa droga, gdy do głowy wpadł mi pomysł na grę, nie wiedziałem że Luwr jest tak ogromny, i myślałem że będzie prościej. |
_________________
|
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 24-03-2015, 12:27
|
|
|
kibicuję projektowi! Monaco godne inspiracji, czy tak...
oczywiście nie mogło zabrać (knąć) w komentarzu: mona lisa icon! |
Ostatnio zmieniony przez duur 24-03-2015, 17:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Malin
Młodszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 24-03-2015, 17:12
|
|
|
Podzielam Twoją opinię xD |
_________________
|
|
|
|
|
|