NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 37
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
  Wysłany: 14-03-2015, 00:00   [Bitwa NB] 37

Ogłaszam trzydziestą siódmą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat: W kółko!
Znów się powtarza. W koło i w koło. Nieustannie. Jednak nie wynajduj koła na nowo, pozwól by toczyło się samo!
Powtarzalność i pętle czasowe; koła, okręgi i kule; toczenie się i obracanie aż zakręci nam się w głowie!
Wszystko co koliste, wirujące, bądź po prostu w kółko jest dozwolone!

Linki pomocnicze:
- w koło według słownika PWN
- Pac-Man na wikipedii
- Kręgle na wikipedii
- Run Dot! w serwisie pograjmy.webd
- Rolling Hero w serwisie mathplayground
- Dzień Świstaka w serwisie filmweb
- osu!

:arrow: Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalna dozwolona rozdzielczość to 1024x768 (w przypadku aspektu 4:3) lub 1280x720 (w przypadku aspektu 16:9),
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, CF, GM, Construct, GDevelop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli korzystasz ze starszych edytorów to wszystkie niezbędne biblioteki DLL powinny być dołączone,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana. Praca może być również aplikacją na system android (APK)

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- 2 tytuły z listy nagród!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie (i wyżej)!
- specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 07.04.15 (wtorek), godziny 23:59. Macie 22 + 2 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie.
Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy.

UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Niech zawiruje świat!
Do Bitwy, gotowi... START!
Ostatnio zmieniony przez Minty 19-05-2015, 11:51, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 00:02   

Troszkę trudny temat, jednak chyba podejmę się wyzwania :D
_________________

 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 00:11   

To już chyba tradycja narzekać na temat co? Powinno się za to dostawać warny. :D Mi temat się podoba. :)
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
CreatorGame 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 11

55 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 01:14   

Myślałem że wormsy będzie :D
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 02:08   

Bardzo uniwersalny temat :) Podoba mi się, muszę coś wymyślić :D
_________________
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1389

39920 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 02:19   

Malin napisał/a:
Troszkę trudny temat

Najłatwiejszy odkąd robiło się bitwy na temat "platformówka", "gra o świętach"... I bardzo dobry, bo osiągalny dla wszystkich.
Kusi mnie wykonanie czegośtam, ale przecież jestem już stary forumowicz, powinienem siedzieć na tyłku i komentować jak to dziś jest gorzej niż kiedyś :) .
_________________
:razzugly:
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 06:58   

Biorę udział!
Mi temat się podoba i już mniej więcej wiem co zrobię :D
_________________
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 08:37   

O, nareszcie bitwa. Jestem w szo...?
- W szopie?
- W szoku.
A tak na serio, to postaram się coś wy...?
-Wyjąć?
-Wymyślić :D
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Ludwig 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 96

2294 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 10:04   

Chyba dobry moment, żeby znowu zacząć klikać :)
 
     
msdos400 
Starszy kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 51

475 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 13:49   

Mi się temat podoba. Mam już pomysł co zrobię. Wreszcie nie będzie mi się nudziło :D .
_________________
Jeśli pomogłem daj Pomógł
Odwiedź moją stronę internetową! Mam na niej wszystkie moje aplikacje! → Moja strona ←
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 18:39   

Też mam pomysł pytanie tylko czy uda się go zrealizować tak jak to widzę oczami wyobraźni. No cóż nie ma co gadać trzeba się brać za robotę bo konkurencja chyba nie śpi.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 14-03-2015, 19:31   

Ja mam pomysł, ale nie mam pomysłu na mechanikę dokładnie jeszcze, ale coś nie coś rozmyślam :D
_________________
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 110

15146 Prestiż
Wysłany: 19-03-2015, 21:55   

Odkurzyłem MMFa, zacząłem przepisy-- robić swój silnik npc od nowa, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Mam problem ze zrobieniem ruchu w oparciu o grupę.gracz, ale dam radę~
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 21-03-2015, 21:18   

Postaram się coś zrobić, nawet mam fajny pomysł, trzeba tylko wymyślić fajną mechanikę.
Mam nadzieję że wystarczy mi czasu. :>
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 21-03-2015, 22:49   

Odpadam z bitwy raczej, przepraszam :( Mam zepsuty monitor, miałem czas na robienie ale nie miałem jak bo nie działał i nadal jest popsuty :( A na tablecie mmfa nie mam jak ale i tak jakbym mógl to niewygodnie by było, a cokolwiek nie chcę robić :/
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group