NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Globalna Wojna] 4
Autor Wiadomość
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 21-04-2015, 17:18   

Zapomniałeś, że w wojnie startuje Adrian! Teraz będziesz musiał pogodzić się z zajęciem 2 miejsca:P

Chociaż nie jestem fanem wydłużania konkursów to na wasze prośby zastanawiam się nad daniem wam tych 2 dni extra do niedzieli. Jednak nie do końca zależy to tylko ode mnie. Fadex, Sne co o tym sądzicie?

@edit:
Praca Adriana wstawiona na jego życzenie:
http://adrianorzech.prv.pl/star-blazer.html
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 21-04-2015, 18:33   

Chciałbym nieznaczne przedłużenie, dopiero koło 26 kwietnia zacznę tworzyć.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 21-04-2015, 18:59   

majówka i ostra praca nad grami... :--P
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 21-04-2015, 20:59   

Przedłużenia nie wchodzą w grę.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 22-04-2015, 07:37   

Szkoda, przydałby się jeden dodatkowy weekend na dokończenie projektu.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 22-04-2015, 07:50   

Fadex wreszcie stał się konserwatywny.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 26-04-2015, 15:34   

Where is Game Maker ? Where?
_________________
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 26-04-2015, 15:47   

Ze względu na sponsoring ze strony Clickteamu nie ma innych edytorów. W dodatku ciężko było by porównać 20 zdarzeń z GMa do tych z CF-a.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 11:52   

Tradycja to tradycja EZ-ImageManip

#4 Globalna Wojna zostaje oficjalnie przedłużona do 8 maja (piątek) godziny 23:59 (GMT + 01:00)
Macie jeden tydzień więcej na wykonanie i wysłanie pracy!
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 11:54   

A ja już prawie kończyłem... :D
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 12:24   

Mój projekt też już prawie gotowy, ale dodatkowy czas wykorzystam na dopieszczenie szczegółów.

Podczas tworzenia gry w CF zauważyłem jednak pewną rzecz, która ogranicza mnie jeszcze bardziej niż zasady kkonkursu: w darmowej wersji mogę mieć max 3 ramki. Po dodaniu 4tej włącza się jakiś tryb, w którym wszystkie opcje robią się nieaktywne i mam komunikat, by usunąć nadmiarowe obiekty w celu odblokowania funkcji CFa.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 12:28   

Niestety zapomnieliśmy o tym ograniczeniu. Na przyszłość zapamiętamy aby ustawić limit ramek dostosowany do darmowej wersji CF-a w celu wyrównania szans. Obecnie jest na to za późno ponieważ parę gier zostało już oddanych.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1389

39920 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 13:07   

jarlfenrir napisał/a:
Podczas tworzenia gry w CF zauważyłem jednak pewną rzecz, która ogranicza mnie jeszcze bardziej niż zasady kkonkursu: w darmowej wersji mogę mieć max 3 ramki. Po dodaniu 4tej włącza się jakiś tryb, w którym wszystkie opcje robią się nieaktywne i mam komunikat, by usunąć nadmiarowe obiekty w celu odblokowania funkcji CFa.


Myślę, że ludzie z pełnym CFem mogą ci pomóc i scalić dwa pliki .MFA...
_________________
:razzugly:
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 13:53   

Fadex napisał/a:
Przedłużenia nie wchodzą w grę.


Haha!

EZ-ImageManip | Fadex
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fadex 28-04-2015, 15:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 15:40   

My z Fadexem lubimy sobie przedłużać.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group