NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Globalna Wojna] 4
Autor Wiadomość
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 16:28   

I tak nic nie zrobię, wszystkie aktualne projekty zostały wstrzymane ;(
_________________

 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 16:33   

Już widzę te wyniki:

1st Myth
2nd Mateusz
3th
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 28-04-2015, 16:34   

O, termin przedłużony.
 
     
1oolec 
Kapral


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 37

221 Prestiż
Wysłany: 29-04-2015, 09:41   

Ja robie oczywiście :)
_________________
STOLEC STUDIO - gry nie dla lamusów
STOLEC STUDIO - it's not a bug it's a feature
xD
 
     
Zax37 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 29

1661 Prestiż
Wysłany: 29-04-2015, 14:08   

Co prawda to prawda... darmowe Fusion 2.5 potrafi wejść człowiekowi w tyłek, ograniczona jest nie tylko ilość ramek, ale również np. ilość obiektów, no ale trudno. Jak ktoś nie potrafi zmieścić menu/creditsów/cutscenek etc w dwóch ramkach to i w trzech się nie zmieści x)

A tak wracając do samego 2.5 free edition - mówicie żeby podsyłać sam kod? Czy jednak mam komuś :razzugly: tyłek żeby mi zbudował projekt? :P
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 29-04-2015, 14:44   

parę pytań:

Rozgrywka – 1 do 20 pkt.
brak zapytania (wiadomo, gameplay rządzi - tylko czy.. liczy się subiektywnie odebrana wygoda, 'fajność' grania.. czy docenianie starań autora, że dał możliwość 'brutalnego heh' powrotu do retro czasów?)

Wykonanie – 1 do 10 pkt.
jakie aspekty są brane pod uwagę? pomysłowość rozwiązań koderskich? staranność wykonania ogółem gry? czy są oceniane bebechy: porządek w edytorze ramki? elegancko napisane komentarze po angielsku? (w tej chwili mam krótkie, pomocnicze komentarze w swojskim języku - mam się tym przejmować, czy upiększyć)

Grafika - 1 do 5 pkt.
brak zapytania

Udźwiękowienie - 1 do 5 pkt.
brak zapytania

Szalony Koder - 1 do 5 pkt (Gry wykonane w nie więcej niż 5 zdarzeniach na każdą ramkę).
jeśli w jednej ramce (gra) wykonam 20 events, a w pozostałych po 5 events - zostanie to wzięte pod uwagę, czy potraktowane jako wszystkie ramki dwudziestozdarzeniowe, bo w jednej z nich dwadzieścia zdarzeń??

Przenośność kodu - 1 do 4 pkt (Gry działające z Android/IOS/HTML/SWF exporterem).
jak to rozumieć? w domyśle jury ma ocenić możliwość / łatwość przełożenia gry na inne: swf, android..? czy gra musi być od razu tak wykonana, by juror bez żadnej ingerencji w kod, mógł skompilować do innych niż exe - i ma samo przez się działać? (w tym przypadku tylko "klik myszą" spełnia taką funkcję)

staram się tu wyciągnąć parę pkt i oparłem całe założenia swojej gry o jeden klawisz, w domyśle: tapnięcie / przytrzymanie palucha na ekranie mobilnej gry [lub automat retro z buttonem do nawalania] - będę wściekły :--P jak ten zabieg nie przyniesie chwały, a jedynie okrzyk: "wariat! mógł dać normalne sterowanie!"

dziękuję za uwagę :--*
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 29-04-2015, 15:29   

Zax37, zawsze można tworzyć grę na konkurs w MMF2, a co do projektu to musi być plik mfa i opcjonalnie exe.


Deer...

Gameplay to punkty za to jak bardzo gra wciągnie sędzie w rozgrywkę i jak bardzo podoba mu się pomysł bez względu na wykonanie.

Wykonanie to punkty za połączenie wszystkiego w całość, rozwiązania użyte w kodzie oraz profesjonalizm twórcy.

Mad Coder Jeśli masz 5 lub mniej zdarzeń w ramce z grą to je otrzymasz. Nie ma sensu podciągać pod to menu i ramki nieużywane w grze.

Przenośność kodu Gra powinna się bez zmiany w kodzie kompilować i działać na innych platformach. Jedyne zmiany jakie sędzia powinien wprowadzić to rozdzielczość i zmiana typu platformy.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Don_Sotto 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 221

2783 Prestiż
Wysłany: 29-04-2015, 19:18   

Don sotto dołącza do zabawy! Miejcie się na baczności;)
_________________
A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl /
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 30-04-2015, 07:35   

Zax37 napisał/a:
Co prawda to prawda... darmowe Fusion 2.5 potrafi wejść człowiekowi w tyłek, ograniczona jest nie tylko ilość ramek, ale również np. ilość obiektów

A ile obiektów może być maksymalnie? Póki co nie osiągnąłem limitu i nie wiedziałem, że jest.

EDIT: martwi mnie natomiast inna rzecz. Mam wrażenie, że pewne warunki działają inaczej w CF niż w TGF2.
Np.

Kod:
obiekt A ma wartość taką samą jak obiekt B
w CFie porówna mi wartości pierwszego z brzegu A z pierwszym lepszym B, podczas gdy w TGFie, jak dobrze pamiętam, porównywał wszystkie i akcje stosował dla każdej znalezionej "pary".
Ale to jeszcze będę musiał potwierdzić, bo dawno TGFa nie uruchamiałem.
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 30-04-2015, 08:35   

Masz 2 sposoby sprawdzania takiego warunku, jeśli porównujesz alterable za pomocą warunku do tego w danym obiekcie, będzie inne zachowanie niż porównywanie przez warunek z special conditions.

Generalnie cf I tgf2 to jeden pies, tylko znacznie poprawiony.

</ot>
_________________
 
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 30-04-2015, 13:08   

Teraz masz for each of two object, które idealnie się do takiego zadania nadaje.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Zax37 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 29

1661 Prestiż
Wysłany: 01-05-2015, 10:55   

Limit 30 obiektów aktywnych. Backdropów można chyba ile wlezie.

To, że cokolwiek bym teraz nie ruszył sprawia że Fusion przechodzi w tryb nieaktywny sprawia że czuję, że wykorzystałem już wszystkie możliwości w tym projekcie. :P

Tymczasem podsyłam swoje wypocinki na podanego maila...
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 02-05-2015, 14:35   

Następnym razem damy jedną zasadę aby gra była robiona w CF free oszczędzi nam to pisania ograniczeń :D
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 03-05-2015, 18:10   

Zax37 napisał/a:
Limit 30 obiektów aktywnych. Backdropów można chyba ile wlezie.

To, że cokolwiek bym teraz nie ruszył sprawia że Fusion przechodzi w tryb nieaktywny sprawia że czuję, że wykorzystałem już wszystkie możliwości w tym projekcie. :P

Tymczasem podsyłam swoje wypocinki na podanego maila...

Ale to jest 30 TYPÓW różnych obiektów, tak? W sesnie, że jak mam 20 zombiech, 5 ludzi i 40 pocisków to to się liczy jako 3 obiekty dla tego ograniczenia?
 
     
Zax37 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 29

1661 Prestiż
Wysłany: 03-05-2015, 18:24   

Tak tak, oczywiście :) Chyba że masz 30 różnych typów zombie, to będzie ciężko, bo na gracza, pocisk i rozbryzgi krwi będziesz musiał z trzech zrezygnować. :razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group