Autor: vrecktyp
Grafika: vrecktyp
Dźwięk: -
Muzyka: różne utwory znalezione w internecie, "remixowane" przeze mnie
Opis:
Czy kiedykolwiek chciałeś zagrać w grę, która zawsze jest przeciwko Tobie, niezależnie od tego co się dzieje? Teraz masz okazję - 20 poziomów pełnych mniejszej/większej nienawiści do gracza objawiającej się między innymi w wyzwaniach zręcznościowych, a także logicznych. Z początku gra wydaje się łatwa i monotonna - do czasu, gdyż poziom trudności gwałtownie wzrasta w dalszych etapach. Powodzenia!
Zrzuty ekranu:
Grafika jest bardzo prosta, wręcz surowa - celowo, żeby nie dekoncentrować gracza.
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype: Pomógł: 60 razy Posty: 537
7976 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 17:39
Dość ciekawe i schizowe. Gra jest na pewno bardzo nietypowa. Ale chyba bardzo krótka? Skończyłem na etapie z ludźmi obracającymi się w lewo i w prawo, wciskając strzałki w lewo i prawo ci ludzie poruszali się do góry, po czym gra się zakończyła. Szkoda, że zablokowałeś możliwość restartu klawiszem F2, bo nie podoba mi się zamykanie i odpalanie gry na nowo przy każdej śmierci. Absolutny minimalizm też trzeba przemyśleć. Grafika jak mówisz - strasznie prosta, ale fajnie, że są jakieś efekty i animacje. Póki co nie dotarłem do ostatniego levela.
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 21:46
Za drugim podejściem przeskoczyłem tą dziurę za pierwszym razem tym razem dotarłem do skaczącej czerwonej kulki, której to ani nie da się przeskoczyć, ani przebiec pod spodem...
Ogólnie pomysł może i ciekawy, ale założę się, że gdyby recenzował ją angry video game nerd, to uznałby ją za najgorszą grę wszechczasów
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 14:12
Serwer, na który to wrzuciłeś, jest chyba wyjątkowo powolny, bo ściągało mi się z prędkością 30 kb/s, podczas gdy zwykle mam 900 kb/s.
Gra chyba wzorowana na Cat Mario. Nie da się przejść bez śmierci za pierwszym razem, trzeba się nauczyć pułapek na pamięć, a te pułapki są albo niewidzialne, albo bardzo słabo widoczne. Poziom ze skaczącą czerwoną głową jest bardzo trudny, a zatrzymałem się w poziomie, gdzie taka różowa głowa zjeżdża powoli w dół i musimy zmieniać kolory tych pól na dole - gdy głowa zjedzie za bardzo, to nie da się ani przegrać, ani wygrać, pozostaje nam tylko reset całej gry. Czemu dotknięcie tej głowy nie powoduje restartu poziomu?
Gdyby ktoś się gdzieś zaciął:
Ekran 2 - Można sobie zaznaczyć kursorem gdzie się kończą platformy i wtedy skoczyć z przytrzymaniem strzałki w górę.
Ekran 3 - Tu musimy mieć szczęście i trochę refleksów po prostu.
Ekran 4 - Jak wyżej, możemy też pomóc sobie trochę skakaniem.
Ekran 5 - Stajemy pomiędzy ludzikami, mając na uwadze, że musimy też zwolnić. Ostatniego możemy pominąć od razu przebiegając pod nim.
Ekran 6 - Płytki losują się gdy na nich stoimy, musimy ustawić wszystkie tego samego koloru spośród trzech. Możemy stanąć pośrodku dwóch ostatnich jeśli tylko one nam zostały, w końcu wylosują się obie takie same.
Ekran 7 - Przed niewidzialnym klockiem lekko wciskamy strzałkę w górę.
Ekran 8 - Przeszkody są widoczne, gdy uderzymy w którąś od dołu to będziemy powoli spadać.
Ekran 9 - Klocek od którego możemy odbić się na górze to kilka pikseli jaśniejszego koloru od tła w pobliżu centrum.
Ekran 10 - Przechodzimy pod kulką, musimy wyczuć moment gdy odbija się od ziemi. Ustawiamy się około pół klocka od uderzenia w nas i ruszamy chwilkę przed tym jak kulka uderza w ziemię.
Ekran 11 - Zbliżamy się cały czas do typka trzymając strzałkę w górę, którą ma zresztą narysowaną na sobie.
Ekran 12 - Patrz ekran 6, z tym, że goni nas czas i są dwa dodatkowe kolory w puli.
Ekran 13 - Spamujemy strzałki w lewo i prawo do czasu gdy ludziki posuną się do góry, mamy 40 sekund, po których wyłącza się gra. Warto być cały czas przy ludzikach.
Ekran 14 - Pierwszą przeszkodę omijamy przytrzymując przez chwilę strzałkę w górę, a drugą wciskając na maksa.
Ekran 15 - Wychodzimy z lewej strony.
Ekran 16 - Przechodzimy w otworze na drugą stronę.
Ekran 17 - Najlepiej jest chyba zawracać przed każdym spadającym gostkiem pojedynczo, na spokojnie.
Ekran 18 - Musimy być cały czas pod tym typkiem, ale musimy uważać, bo przyspiesza po około naszych 6-7 skokach (bez strzałki w górę), a później znowu po około kolejnych 3-4 skokach.
Ekran 19 - Patrz ekran 12, z tym, że jest jeszcze mniej czasu.
Ekran 20 - Glutek nam nic nie robi, gdy przejdziemy na koniec poziomu powie nam ile razy umarliśmy. Możemy wtedy zamknąć grę i przemyśleć co robimy ze swoim życiem. Ewentualnie można spróbować przejść bez żadnej śmierci ale to już jest szaleństwo.
Mniej nie dam rady, umieram zbyt często w poziomach z czerwonymi, unoszącymi się ludzikami, z czerwoną kulką oraz z gostkiem, co trzeba za nim podążać.
Dźwięk zazwyczaj wyciszam i zapuszczam coś spokojniejszego, wybacz, ryje to banię
Nie podoba mi się jak niektóre poziomy są bazowane na szczęściu (które zresztą są opisane jako logiczne) a nie na zręczności, zawaliłem już parę dobrych runów przez to, że za nic nie chciał mi się wylosować odpowiedni kolor No i jak wspomniał Neoqueto, szkoda, że nie ma wbudowanego resetu aplikacji.
No ale gierka o dziwo wciąga, po przejściu chce się zagrać jeszcze raz aby uzyskać lepszy wynik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum