NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] Crittenko
Autor Wiadomość
vrecktyp 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 6

1592 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 17:44   [Platformowa] Crittenko

Tytuł: Crittenko

Gatunek: Platformowa

Autor: vrecktyp
Grafika: vrecktyp
Dźwięk: -
Muzyka: różne utwory znalezione w internecie, "remixowane" przeze mnie

Opis:
Czy kiedykolwiek chciałeś zagrać w grę, która zawsze jest przeciwko Tobie, niezależnie od tego co się dzieje? Teraz masz okazję - 20 poziomów pełnych mniejszej/większej nienawiści do gracza objawiającej się między innymi w wyzwaniach zręcznościowych, a także logicznych. Z początku gra wydaje się łatwa i monotonna - do czasu, gdyż poziom trudności gwałtownie wzrasta w dalszych etapach. Powodzenia!

Zrzuty ekranu:

Grafika jest bardzo prosta, wręcz surowa - celowo, żeby nie dekoncentrować gracza.

Download:
http://www.speedyshare.com/8Kr7s/Crittenko.exe

Uwagi:
dojście do ostatniego poziomu wymaga przejścia poprzednich bez ani jednej śmierci :D to jest łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać!
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 18:39   

Dość ciekawe i schizowe. Gra jest na pewno bardzo nietypowa. Ale chyba bardzo krótka? Skończyłem na etapie z ludźmi obracającymi się w lewo i w prawo, wciskając strzałki w lewo i prawo ci ludzie poruszali się do góry, po czym gra się zakończyła. Szkoda, że zablokowałeś możliwość restartu klawiszem F2, bo nie podoba mi się zamykanie i odpalanie gry na nowo przy każdej śmierci. Absolutny minimalizm też trzeba przemyśleć. Grafika jak mówisz - strasznie prosta, ale fajnie, że są jakieś efekty i animacje. Póki co nie dotarłem do ostatniego levela.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
vrecktyp 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 6

1592 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 19:07   

Na tym etapie musisz być odpowiednio szybki. (wyrobić się w ok. 40s)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 19:22   

Mnie pokonał już poziom przedstawiony na screenie...
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 20:02   

Ja utknąłem na tych skaczących ludzikach, mega trudne xD Jak ty to testowałeś podczas tworzenia?!
_________________

 
     
vrecktyp 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 6

1592 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 21:35   

jarlfenrir napisał/a:
Mnie pokonał już poziom przedstawiony na screenie...

Trzeba po prostu dobrze wyczuć moment.
Malin napisał/a:
Ja utknąłem na tych skaczących ludzikach, mega trudne xD Jak ty to testowałeś podczas tworzenia?!

To akurat dość prosty poziom, tylko trzeba się zmieścić między ludzikami.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 13-07-2015, 22:46   

Za drugim podejściem przeskoczyłem tą dziurę za pierwszym razem :P tym razem dotarłem do skaczącej czerwonej kulki, której to ani nie da się przeskoczyć, ani przebiec pod spodem...
Ogólnie pomysł może i ciekawy, ale założę się, że gdyby recenzował ją angry video game nerd, to uznałby ją za najgorszą grę wszechczasów ;)
 
     
vrecktyp 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 6

1592 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 09:38   

Da się, da się :D Tylko trzeba próbować różnych sposobów.
 
     
Zax37 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 29

1661 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 14:02   


sadface.jpg

A tak na poważnie. Moda na I wanna be the guy się dawno skończyła.

Kiedyś gry platformowe potrafiły stanowić wyzwanie bez bycia randomowymi ;p
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 15:12   

Serwer, na który to wrzuciłeś, jest chyba wyjątkowo powolny, bo ściągało mi się z prędkością 30 kb/s, podczas gdy zwykle mam 900 kb/s.
Gra chyba wzorowana na Cat Mario. Nie da się przejść bez śmierci za pierwszym razem, trzeba się nauczyć pułapek na pamięć, a te pułapki są albo niewidzialne, albo bardzo słabo widoczne. Poziom ze skaczącą czerwoną głową jest bardzo trudny, a zatrzymałem się w poziomie, gdzie taka różowa głowa zjeżdża powoli w dół i musimy zmieniać kolory tych pól na dole - gdy głowa zjedzie za bardzo, to nie da się ani przegrać, ani wygrać, pozostaje nam tylko reset całej gry. Czemu dotknięcie tej głowy nie powoduje restartu poziomu?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 15:45   

Ponieważ Speedyshare ogranicza prędkość, chyba że wykupisz premium. Polecam Dropboxa i Google Drive, tak następnym razem ;)
_________________

 
     
BulletHead 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 35

12825 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 16:52   

Spoiler:


Mniej nie dam rady, umieram zbyt często w poziomach z czerwonymi, unoszącymi się ludzikami, z czerwoną kulką oraz z gostkiem, co trzeba za nim podążać.
Dźwięk zazwyczaj wyciszam i zapuszczam coś spokojniejszego, wybacz, ryje to banię
Nie podoba mi się jak niektóre poziomy są bazowane na szczęściu (które zresztą są opisane jako logiczne) a nie na zręczności, zawaliłem już parę dobrych runów przez to, że za nic nie chciał mi się wylosować odpowiedni kolor :P No i jak wspomniał Neoqueto, szkoda, że nie ma wbudowanego resetu aplikacji.
No ale gierka o dziwo wciąga, po przejściu chce się zagrać jeszcze raz aby uzyskać lepszy wynik.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 14-07-2015, 17:58   

Cytat:
Czy kiedykolwiek chciałeś zagrać w grę, która zawsze jest przeciwko Tobie, niezależnie od tego co się dzieje?

The Stanley Parable?
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 15-07-2015, 02:19   

postać jest strasznie niesterowna, nie można zresetować gry wciśnięciem F2, ogólnie oceniam 3/10
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 14-09-2015, 12:42   

worm serio? xD
Według mnie zasługuje na to 6/10 to że jest niesterowana to przecież nie wada gry...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group