NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
HALF - LIVE 3 goty
Autor Wiadomość
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 02-02-2016, 18:22   HALF - LIVE 3 goty

Tytuł: HALF - LIVE 3 goty

Gatunek: Sportowa (rozwalanie skrzynek), Platformowa, Logiczna, Fizyczna, Chemiczna

Autor: MasterjayZ/Adamak2K
Grafika: MasterjayZ/Adamak2K
Dźwięk: Internet (stronki z darmowym sfx)
Muzyka: Darude - Sandstorm, YT Audiolibrary
Użyłem Darude - Sandstorm w celach niekomercyjnych jako projekt edukacyjny więc nie jest tak że piracę czy coś EZ-ImageManip

Opis:
Nagroda nobla za efekty specjalne, złota palma za fabułę i 5 nominacji do oscara to chyba wystarczający dowód, że to dobra gra. W grze zmierzysz się z hordą skrzynek, hordą headcrabów i jednym bossem!
Uwaga! Gra zawiera brutalne sceny oraz śladowe ilości orzeszków ziemnych!
Załaduj pistolet... Odczekaj dziesięć sekund... Policz do trzech... I RUCHY! Bo to w twoich rekach są losy ludzkości! Musisz powstrzymać zło i... Ten no tego... Wygrać!

Uwaga: gra jest parodią gry.

Teraz trochę bardziej poważnie:
Dodałem GUI oraz efekt podświetlenia liczników, gdy zmienia się ich wartość (np amunicji, gdy strzelamy). Dodałem pistolet oraz przeciwników (w tym jeden boss!).

Sterowanie:
E - łapanie i puszczanie skrzynek (musi być kursor na skrzynce w obu przypadkach.)

W, A, D - chodzenie i skakanie

W,A,S,D (przy jechaniu pojazdem)

Mysz - celowanie i strzelanie


Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/a/2LxdM

Download:
POBIERZ [61mb]

SKAN: VIRUSTOTAL.COM


Uwagi:
Gra jest ulepszoną wersją gry na pidżamę 3-godzinną :)
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 02-02-2016, 20:02   

No i to już ma większy sens. Brakuje mi możliwości atakowania skrzynkami, ale ogólnie przynajmniej bardziej wiadomo co się dzieje. Fajna plansza za samochodem. Ale krótka i z restartami przy kolizjach zamiast niszczenia samochodu, czy coś (np. ograniczony czas). Grafika bardzo ujdzie. Generalnie do pełnoprawnej gry to daleko, ale jakby tak to wyglądało po 3.14 godzinach to byś dostał ode mnie punkt.

Aha, jakby ktoś pytał co za muzyka: Darude - Sandstorm.
_________________
 
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 03-02-2016, 17:36   

Dzięki za opinię ;)
Jedynie bossa można w głowę skrzynką (można też je wykorzystać do obrony przed pociskami bossa!) co odejmuje mu HP.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 05-02-2016, 18:05   

W walce z bossem jestem nieśmiertelny. Życie spada do 0, a nie umieram.
Dobrze rozbudowałeś tą grę. Jeśli mam się do czegoś przyczepić, to przede wszystkim strzał w 32 kierunkach, więc linia strzału nie pokrywa się z celownikiem - trafienie w headcraba nie należy przez to do prostych zadań. Najłatwiej poczekać, aż wejdzie nam pod nogi, podskoczyć i strzelić w dół - wygląda to głupio, ale to chyba najskuteczniejsza strategia.
W drugim poziomie nie bardzo rozumiem, w jaki sposób położenie drewnianej skrzynki na metalowej belce mogło spowodować jej zjechanie w dół. Przy okazji komentarz bohatera: ,,muszę zatkać uszy", a nie słychać żadnego dźwięku.
Denerwujące też jest to, że gdy próbuję puścić jedną skrzynkę, czasem niechcący łapię drugą - przeszkadzało mi to w pierwszym poziomie przy zatykaniu tej rury.
Ale tak poza tym - dobrze ci to wyszło. Trochę rozczarowujący był poziom z samochodem, bo był za krótki, a fajnie się zapowiadał.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 05-02-2016, 18:12   

kamiledi15 napisał/a:
W walce z bossem jestem nieśmiertelny. Życie spada do 0, a nie umieram.


To się dzieje nie tylko przy bossie, ale i w każdym poziomie. No i headcraby lubią wbijać się w ziemię ; P
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 05-02-2016, 20:47   

Cytat:
W drugim poziomie nie bardzo rozumiem, w jaki sposób położenie drewnianej skrzynki na metalowej belce mogło spowodować jej zjechanie w dół.

Miało to być powieszone na linach, które pod wpływem ciężaru pękłyby ale... Uhh, budżet gry nie pozwolił na to :D

Cytat:
W walce z bossem jestem nieśmiertelny.

Serio wydawało mi się, że dałem tam warunek nawet sprawdzałem :-/ Faktycznie otwieram teraz projekt i nie ma warunku na umieranie xD

Cytat:
strzał w 32 kierunkach

budżet produkcji (xD)...

Cytat:
,,muszę zatkać uszy, a nie słychać żadnego dźwięku.

tak, przyznaje się, popełniłem błąd

Cytat:
dobrze ci to wyszło

dziękuję, wybacz za rozczarowaniem poziomem z samochodem :D

Cytat:
No i headcraby lubią wbijać się w ziemię

może składają tam jaja xD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group