Zmniejszenie obiektu Aktywnego |
Autor |
Wiadomość |
BeamPL
Plutonowy BeemBoi Game Studio
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 87
1454 Prestiż
|
Wysłany: 19-05-2016, 18:43 Zmniejszenie obiektu Aktywnego
|
|
|
Czy jest możliwa opisana niżej operacja?
Przykład: Klikam start i nazwa gry (ob. Aktywny) oprócz tego, że idzie na lewo zmniejsza się też stopniowo.
Proszę o odpowiedź! |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 19-05-2016, 19:33
|
|
|
Akcja scale do tego służy. Wartość mniejsza od 1 zmniejsza obiekt. |
|
|
|
|
masterjayz
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 19-05-2016, 20:40
|
|
|
Tak jak jarl napisał.
1 to wartość standardowa, 0.5 to będzie połowa a 0 to obiekt będzie tak mały, że go nie będzie
jak ustawisz na 2 to obiekt będzie dwa razy większy.
Jeśli chcesz zrobić pomniejszanie, to albo zrób zmienną z wartością 1 początkową i potem zmniejszaj o na przykład 0.01 i ustawiaj zawsze tą zmienną na "scale" tego obiektu. Można to też zrobić tak, że odejmujesz od razu skalę ale nie da się wziąć całkowitej skali tylko trzeba oddzielnie skalę X i Y. Wybierz sposób, który chcesz. Każdy ma wady ale oba działać powinny. |
|
|
|
|
|