Middle Ages - RTS - tytuł roboczy |
Autor |
Wiadomość |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40080 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 07:36
|
|
|
Fanotherpg napisał/a: |
msg napisał/a:
Middle Ages nadal wygląda ambitniej. A już na pewno jest najładniejsza z zestawienia.
Ambitniej od czego? Ukończonego WoA z całą kampanią? Czy też zbędnymi efektami graficznymi aby gra wyglądała ładnie i chowała niedoróbki? |
Tak, ambitniej od ukończonego WoA z całą kampanią. Nie widzę w MA zbędnych efektów graficznych chowających niedoróbki. |
_________________
|
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 10:04 Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy
|
|
|
Fanotherpg napisał/a: |
War on Antarctica?
|
Chyba jedyny RTS, w jakiego grałem w klikach. Miał jakieś swoje bolączki, już nie pamiętam jakie dokładnie, ale niektóre rzeczy nie działały tak jak powinny.
Myślę, że nie ma co gdybać, a finalny osąd, który RTS jest najbardziej zaawansowany, lepiej odłożyć do momentu ukończenia Middle Ages
[ Dodano: 02-03-2017, 10:04 ]
Ale chętnie dowiem się, który RTS jest najbardziej zaawansowany według Ciebie, Fanotherpg. |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 12:29 Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy
|
|
|
Fanotherpg napisał/a: | Myślę, że nie ma co gdybać, a finalny osąd, który RTS jest najbardziej zaawansowany, lepiej odłożyć do momentu ukończenia Middle Ages
[ Dodano: 02-03-2017, 10:04 ]
Ale chętnie dowiem się, który RTS jest najbardziej zaawansowany według Ciebie, Fanotherpg. |
Nie tylko Middle Ages
Jak na razie nie po prostu nie zgadzam się z stwierdzeniem że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, gdyż tego zaawansowania nigdzie nie widać - np brak łączenia/adaptacji grafik wzgórz w edytorze poziomów mnie załamał, toż to już w zeszłym wieku mieliśmy. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
wisnia_pc
Sierżant
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 127
2349 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 13:23
|
|
|
Fanotherpg napisał/a: | ak na razie nie po prostu nie zgadzam się z stwierdzeniem że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, gdyż tego zaawansowania nigdzie nie widać - np brak łączenia/adaptacji grafik wzgórz w edytorze poziomów mnie załamał, toż to już w zeszłym wieku mieliśmy. |
Trzeba było przeczytać ze zrozumieniem (Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.) Co do edytora to tak miało być, weź też pod uwagę że gra cały czas powstaje i sporo się może zmienić.
Skoro nie widzisz szczegółów którymi ta gra się wyróżnia od innych w klikach to pozwolę sobie wyliczyć kilka.
1. Zapis gry i nie tylko co poziom ale w czasie rzeczywistym.
2. Mini mapa która rysuje sobie teren oraz mgła wojny na mini mapie.
3. Mgła wojny, która nie spowalnia działania gry.
4. Grupowanie jednostek zarówno przypisywanie klawiszem do grupy jak i nie nachodzenie jednostek na siebie.
5. Zaawansowany algorytm wyszukiwania ścieżek, znajduje najkrótsza drogę do celu omijając przeszkody.
6. Powiązany ze sobą system badań.
7. Multum komunikatów do opcji związanych z grą (badaniami, kosztem budynków, komunikaty od poszczególnych jednostek, które się różnią w zależności od typu jednostki i wykonywanej pracy) możliwość dodania wszystkich wersji językowych do gry.
8. Każda jednostka zdobywa doświadczenie może awansować do 20 lvl co za tym idzie zwiększa ona swoje statystyki.
9. Jednostki w zależności od wykonywanej pracy poruszają się szybciej lub wolniej. np. drwal idzie wolniej z pniem niż bez.
10. Cały system stawiania budynku zawarte 23 animacje budowy + 5 animacji niszczenia.
11. Efekty graficzne: deszcz, animacja wody która nie spowalnia działania gry bo jest tłem, dym itp.
12. Edytor ma ok 400 obiektów tekstur, oraz obiektów, dzięki czemu można robić ciekawe mapy.
To kilka przykładów jakie są zawarte w grze, wiem trudno wywnioskować to z krótkich filmów, jak udostępnię wersję testową wtedy możemy gdybać |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 13:29
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: | tl;ra |
Pojedynek? |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
wisnia_pc
Sierżant
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 127
2349 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 18:11
|
|
|
Fanotherpg napisał/a: |
Pojedynek? |
Co niby miał by ten pojedynek udowodnić? To strata czasu, a i tak mam go jak na lekarstwo wolę ten czas poświęcić na tworzenie. |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 18:25
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: |
Co niby miał by ten pojedynek udowodnić? To strata czasu, a i tak mam go jak na lekarstwo wolę ten czas poświęcić na tworzenie. |
Widzisz i za taki rozsądny komentarz zyskujesz szacunek. Z chęcią potestuje twój projekt aby pomóc go rozwinąć i lepiej zaprezentować te wszystkie 'zaawansowane' elementy o których wspominasz. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
Temporal
Podporucznik CP user
 
Główny edytor: 
Pomógł: 1 raz Posty: 669
299 Prestiż
|
Wysłany: 02-03-2017, 20:25
|
|
|
Coś mnie ominęło? |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 05-03-2017, 23:51
|
|
|
Wspominalem TO wraz z innymi strategiami. Ale prawda ze zbazowane jest na 20 zdarzeniach wiec jest bardzo uproszczone. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
wisnia_pc
Sierżant
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 127
2349 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2017, 12:21
|
|
|
Witam
Dawno nie pisałem co się dzieje z projektem, a więc była mała przerwa w tworzeniu. Ogólnie projekt ma się dobrze kilka dni temu wróciłem do tworzenia. Obecnie dodawane są jednostki AI oraz akcje z nimi związane, jest sporo roboty przy tym niestety. Powstał również zalążek kampanii początkowe misje które można nazwać uproszczonym samouczkiem. To by było na tyle raczej nie będę zamieszczał obszerniejszych informacji, żeby nie zepsuć zabawy podczas gry. |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2017, 23:37
|
|
|
A może dałbyś ten samouczek jako demo? To byłoby chyba dobre zapoznanie z tym, co oferuje gra. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
wisnia_pc
Sierżant
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 127
2349 Prestiż
|
Wysłany: 09-05-2017, 13:42
|
|
|
kamiledi15 napisał/a: | A może dałbyś ten samouczek jako demo? To byłoby chyba dobre zapoznanie z tym, co oferuje gra. |
Dam demo to na pewno ale raczej to nie będzie samouczek, ponieważ w samouczku jest wstęp do kampanii, a nie chciał bym zdradzać fabuły wcześniej. Raczej będzie to jakaś pojedyncza misja specjalnie stworzona na potrzeby dema.
Miałem już nie zamieszczać materiałów z gry, ale będę to robił myślę że i tak nie zepsuje to zabawy, a zawsze jest miło pochwalić się swoim osiągnięciem .
Oto więc przedstawiam obóz bandytów AI w większości jest już wdrożone dla tych jednostek.
Obóz bandytów
Kilka informacji odnośnie bandytów.
Bandyci to dość parszywe jednostki które potrafią uprzykrzyć życie twoim mieszkańcom osady. Bandyci potrafią rabować twoje zasoby, atakować sojusznicze jednostki. Mogą również podpalić niektóre budynki w twojej wiosce co sprawia ze jest to dość niewygodny i niechciany przeciwnik. |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 |
Ostatnio zmieniony przez wisnia_pc 09-05-2017, 18:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 09-05-2017, 17:07
|
|
|
Raczej odradzam serwis Imgur, bo oni często mają tymczasowe awarie i chyba dziś jest taka awaria - twój obrazek nie działa. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
|